К вопросу замены УМЗ на ОМ617

469, 452, 3151, 3160, Хантер, Патріот, ГАЗ-69
Аватар користувача
Shurik
Повідомлень: 977
З нами з: 05 вересня 2005, 17:44
Ім'я: Олександр
Авто: Уаз 3151,Daewoo Lanos
Звідки: Львів
Контактна інформація:

К вопросу замены УМЗ на ОМ617

Повідомлення Shurik » 30 січня 2007, 13:01

http://www.uaz.dn.ru/Mod/ZamDvig/zamdvig.html

Думаю будет полезно :)
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие

Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 » 09 лютого 2007, 13:27

знаєте, шо саме часоємне в заміні умз на 617?
виготовлення перехідної плити! в нас у всіх токарів руки ростуть навіть не з Ж і з Х!
в вівторок замовив і сказали, шо буде на четвер. потім сказали на пятницю, потім виявилось, шо в них нема обладнання, шоб таку велику плиту вирізати. поївав на "конвеєр". там взагалі о*уїв: завод працює тільки 3(!) дні на тиждень. інколи 2. п**дєц! сказали шоб привіз в понеділок і МОЖЕ буде на четвер...

Аватар користувача
Shurik
Повідомлень: 977
З нами з: 05 вересня 2005, 17:44
Ім'я: Олександр
Авто: Уаз 3151,Daewoo Lanos
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Shurik » 09 лютого 2007, 20:04

Будеш на заводі запитай- чи можуть вони вирізати кільце приблизно 400 мм діаметром з заліза товшиною 4мм. Треба буде декілька штук.
Ну і за які гроші.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие

Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 » 16 лютого 2007, 18:12

проблема номер 2- сцеплення.
батько навідріз відмовлявся від будь-якого крім мерседесовського. але мерседесевський вижимний з муфтою не налазили нетошо на шток валу уазовської коробки,- а й на сам вал. якшо ж використовувати уазовський- завеликий підшипник для пелюстків сцеплення і задовга муфта. питання вирішилось купівлею волговського вижимного і замовленням в токаря нової муфти...

ше одне. після довгих спорів про доцільність додаткових аморів на перед (новий мотор на 10-15кг тяжчий) таки купили... пневматичні подушки від спрінтера:twisted:
пізніше виложу фото.

Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Повідомлення umka » 16 лютого 2007, 18:19

Подушки, хоть, дизельные купил? На гелике 617-й на гидравлических подушках стоял.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6916
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення Volodymyr » 16 лютого 2007, 18:31

umka писав:Подушки, хоть, дизельные купил?


А как это "Подушки дизельные" ???
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 » 16 лютого 2007, 21:32

блін, не подушки під мотор (хотя я ніколи не чув про дизельні чи бензинові подушки) а подушки-амортизатори.
така хрєнь, як аморт, але замість стального корпуса- резиновий. і тиск регулюється. нкачав на 3 атмосфери- і як камінь (правда артикуляції 0). накачав на одну- і хід мякенький мякенький.

Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Повідомлення umka » 16 лютого 2007, 22:59

Насколько мне известно, на дизельные и бензиновые двигатели ставят разные подушки. Это связано с тем, что дизель обычно тяжелее и менее устойчивый, чем бензиновый движек того же объема.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/

Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 » 18 лютого 2007, 10:08

подушки бувають різні. і під кожен мотор вони різні (майже). але чіткої диференціації бензин-дизель -нема.

доречі, подушки я поставив. накаючи їх до 1.5 атмосфери передок піднімався на 3см (при робочому діапазоні 1.5-3атм). класна штука. тепер є 100% гарантії шо підвіску не пробиватиме.


далі. проблема номер N.
вбив би того штріха, який казав, шо сцеплення переробляти не треба. а того, шо сказав, шо ідеально канає від 8ки- заставив би самого на такому їздити. получилась така фігня- мерседесовський диск сцеплення (ЛЮК) не налазить на вал коробки. уазовський- звичайно ж налазить, але не влазить в маховик мерседесовський....
таяк уазовський диск коштує 70грн, а мерсовський Люк- 570грн- вирішили віддати на 28й завод вал коробки. най проточать і наріжуть нові шліци.
задовбало. постійні роботи токаря. постійно чекаю. ітого роботи получилось всього 2-3дні. все остальне очікування на роботу токаря...
треба буде скласти подробний гайд і вивісити десь в неті. тому як сам подібними керувався, але всі вони неточні. і зводяться в основному до дуже узагальнених ідей.
ну ніодин поц не сказав, шо виточувати треба буде шось крім плити... і ніхто не хоче виложити розмірів/креслень деталей. все треба робити методом спроб і помилок...

Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 » 18 лютого 2007, 21:12

ОЙ!

сьодня в 5й годині мав завести до токаря з заводу той валик і завтра до полудня вже забрати. вчора попробував вибити валик зі старої коробки і переконавшись, ши то 2хв, забив на нову і пішов спати. сьодня 4:50 приходжу в гараж, беру коробку, стук-стук... СТУК-СТУК... СТУУК-СТУУК!!!!
шо за ХАЛЕПА!?!?! не йде!!! карочче які я вже тільки приспособлення не придумував... і хайджеком тягнув, і лебідкою, і кувалдою, і підвішував...
коли за 2.5 години це стукання-грюкання порядком підзадовбало по телефону підняв вже всі звязки на 28му, мені передзвонив майстер, шо займається коробками, з ним по телефону я розбрав пів коробки і як виявилося- в мене коробка нового типу і сам я вал не витягну. карочче завтра зранку привожу майстра і він витягує вал...
боги явно проти мене і проти того мотора....
Востаннє редагувалось 22 лютого 2007, 22:02 користувачем K2, всього редагувалось 2 разів.

Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Повідомлення umka » 18 лютого 2007, 22:28

Может все-же коробку от мерса будет проще поставить?
нужна только раздатка от ГАЗ-69, ну и с карданами повозиться.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/

Аватар користувача
Shurik
Повідомлень: 977
З нами з: 05 вересня 2005, 17:44
Ім'я: Олександр
Авто: Уаз 3151,Daewoo Lanos
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Shurik » 19 лютого 2007, 00:59

Наступного разу я краще промовчу. :)
Як звати майстра по коробках з 28?
часом не Степан?
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие

Genadiy
Повідомлень: 3
З нами з: 19 лютого 2007, 14:55

Повідомлення Genadiy » 19 лютого 2007, 15:07

[quote="K2"]подушки бувають різні. і під кожен мотор вони різні (майже). але чіткої диференціації бензин-дизель -нема.

доречі, подушки я поставив. накаючи їх до 1.5 атмосфери передок піднімався на 3см (при робочому діапазоні 1.5-3атм). класна штука. тепер є 100% гарантії шо підвіску не пробиватиме.


далі. проблема номер N.
вбив би того штріха, який казав, шо сцеплення переробляти не треба. а того, шо сказав, шо ідеально канає від 8ки- заставив би самого на такому їздити. получилась така фігня- мерседесовський диск сцеплення (ЛЮК) не налазить на вал коробки. уазовський- звичайно ж налазить, але не влазить в маховик мерседесовський....
таяк уазовський диск коштує 70грн, а мерсовський Люк- 570грн- вирішили віддати на 28й завод вал коробки. най проточать і наріжуть нові шліци.
задовбало. постійні роботи токаря. постійно чекаю. ітого роботи получилось всього 2-3дні. все остальне очікування на роботу токаря...
треба буде скласти подробний гайд і вивісити десь в неті. тому як сам подібними керувався, але всі вони неточні. і зводяться в основному до дуже узагальнених ідей.
ну ніодин поц не сказав, шо виточувати треба буде шось крім плити... і ніхто не хоче виложити розмірів/креслень деталей. все треба робити методом спроб і помилок...[/quote] До речі я дуже багато писав про ОМ616 і про щеплення і про випускну систему і про подушки і про масляний картер і про масляний фільтр.Треба було уважніше продивлятись споріднені сайти "Клуб Україньских УАЗоводів і УАЗбуки.Булоб менше запитань і головної болі.
Востаннє редагувалось 23 лютого 2007, 09:17 користувачем Genadiy, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Shurik
Повідомлень: 977
З нами з: 05 вересня 2005, 17:44
Ім'я: Олександр
Авто: Уаз 3151,Daewoo Lanos
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Shurik » 19 лютого 2007, 22:19

Для довідок - щеплення то прививка .
Зчеплення - сцепление. :)

Я би вал коробки не переробляв.
Отримуєш уникальну деталь.
Боронь боже шось - будеш знов за токарем бігати.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие

Genadiy
Повідомлень: 3
З нами з: 19 лютого 2007, 14:55

Повідомлення Genadiy » 20 лютого 2007, 00:05

[quote="Shurik"]Для довідок - щеплення то прививка .
Зчеплення - сцепление. :)

Я би вал коробки не переробляв.
Отримуєш уникальну деталь.
Боронь боже шось - будеш знов за токарем бігати.[/quote] Дякую за поравку.А валів я робив зразу чотири штуки(скільки валялось) но жодного ще не міняли.Не так часто первинний вал виходить з ладу.Якщо вал не переробляти,то маємо купу прблем.Диск потрібно робити жорсткий(саморобний в діаметр МВ 616) як на ГАЗ 51.Муфту вижимного саморобну і головну біль у вигляді вилки счеплення і РЦС.


Повернутись до “УАЗ”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей