Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Підготовка до бездоріжжя, оптимізація, переробки
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення Volodymyr »

Illustration: Sanny Van Loon - "Offline is the new luxury"
Illustration: Sanny Van Loon - "Offline is the new luxury"
Під відкритим небом

Плюси
+ Ціна
+ Габарити

Мінуси
- Комфорт


Намет на землі

Плюси
+ Ціна
+ Габарити
+ Кемпінгові варінати на велику кількість осіб

Мінуси
- Відносний комфорт в холодну і дощову погоду
- Можливість підтоплення під час дощу


Намет на даху

Плюси
+ Швидкість розкладання
+ Візуальний ефект
+ Інтеграція з маркізою і стінками
+ Безпека від плазунів і гризунів
+ Безпека від наїзду і руйнування ТЗ
+ Матрац і подушки одразу в середині намету
+ Відсутність підтоплення і вологи під час дощу
+ Не потрібно розчищати місце під намет
+ Не потрібно шукати рівний майданчик
+ Можна ночувати на любих поверхнях (каміння, колоди і т.п.)

Мінуси
- Вартість.
- Відсутність багажника на даху (габарити в складеному стані)
- Вага
- Швидкість складання і загальний час складання-розкладання
- Підвищення центру ваги і неможливість змінити його в критичних ситуаціях
- Обмеження по спальним місцям
- Мокрий намет робить речі в середині вологими після складання складання і транспортування
- Необхідно рівно виставляти авто


Спальник в авто

Плюси
+ Швидкість встановлення
+ Ціна
+ Непомітна ночівля (місце стоянки нічим не видає себе)
+ Безпека від плазунів і гризунів
+ Безпека від наїзду і руйнування ТЗ
+ Матрац і подушки одразу в середині авто
+ Відсутність підтоплення і вологи під час дощу
+ Не потрібно розчищати місце під намет
+ Не потрібно шукати рівний майданчик
+ Можна ночувати на любих поверхнях (каміння, колоди і т.п.)

Мінуси
- Ускладнений доступ до речей
- Маса
- Лише декілька машин дозволяє розкладати спальник без совання передніх сидінь
- Обмеження по спальним місцям
- Необхідно рівно виставляти авто


Житловий модуль

Плюси
+ Комфорт
+ Зручність
+ Додатковий функціонал (кухня, вітальня і т.п.)
+ Можливість дуже тривалого проживання

Мінуси
- Дуже висока вартість
- Дуже висока вага, навантаження на раму
- Інтеграція лише з пікапами
- Незначне зменшення прохідності (вага та габарит)
- Необхідність сервісному обслуговуванні
- Збільшення розходу палива
- Волога, сирість, підтікання
- Розбовтування меблів, каркасу, панелей
- Підвищення центру ваги
- Зменшення вантажопідйомність машини


Житловий причіп

Плюси
+ Комфорт
+ Зручність
+ Додатковий функціонал (кухня, вітальня і т.п.)
+ Можливість залишати окремо
+ Можливість тягати різними авто

Мінуси
- Дуже висока вартість
- Дуже висока вага
- Значне зменшення прохідності (вага та габарит)
- Необхідність в окремому сервісному обслуговуванні, реєстрації і т.п.


Готель / мотель

Плюси
+ Комфорт

Мінуси
- Ціна
- Наявність в дуже обмеженій кількості локацій


Доповнюємо, виправляємо, критикуємо і аргументуємо.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення pilgrim »

Volodymyr писав:Намети на дах це і "+" і "-". Початково запускались як рішення від усілякої австралійської гідоти що заповза у намети. Пізніше комусь припали до душі через індивідуальну зручність встановлення, хоча досі немає переконливих фактів що ставиться і демонтується в сумі швидше ніж наземний аналог. Однозначно має великі габарити (в складеному стані) та вагу в порівнянні з звичайним наметом. Висока вартість і ліквідація верхнього багажника як класу. То ж моєму виборі мінусів виявилось забагато. А плюс лише один і то сумнівний - швидке встановлення. Я думаю Павло додасть від себе щось (докину в список +/-). Але якщо і вирішувати питання кардинально то вже житловим модулем, або його примітивною реалізацією - спальником в машині. Також питання центра ваги. В крайніх випадках можна просто перекинути речі в салон, не зручно, але як тимчасове рішення для проводження ділянки (ділянок) підходить.

Пропоную продовжити
раскладывать палатку на крыше чутку проблемнее когда она находится непосредственно на крыше ... раньше когда у меня была крышка на кузове вместо кунга и палатка была на пол метра ниже было заметно удобнее.

из плюсов палатки для меня это быстрота установки, достаточно открыть чехол отстегнуть пару липучек и раскрыть ... все ... внутри сразу уже лежит мягкий матрац, подушки, спальники ... вобчем все что требуется для сна ... и эти вещи не занимают места в салоне/багажнике ...

дискомфортно раскрывать палатку во время дождя ... хотя это относится и к обычной палатке ... зато если ночью вдруг пошел дождь то палатку на крыше авто уж точно никак не подтопит и проснешься сухой :)

ну и само собой врядли кто заползет в палатку ... что тоже приятно
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення Volodymyr »

Вписав. Що до того хо б щось залізло у намет. Питання двояке. Бо ж просте зашпилювання від цього рятує. Хоча таки на гору вилізти набагато складніші, а для деяких рептилій взагалі нереальне ;)
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
pooh
Повідомлень: 1262
З нами з: 07 жовтня 2012, 20:40
Ім'я: Євгеній
Авто: УАЗ Патріот

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення pooh »

Volodymyr писав:Намет на землі
Плюси
+ Ціна
+ Габарити
+ Кемпінгові варінати на велику кількість осіб
Мінуси
- Відносний комфорт в холодну і дощову погоду
- Можливість підтоплення під час дощу
Можливість підтоплення нереально. В мене річка була під наметом в добру грозу. В середині сухо. не ті намети використовуєте шановні.Кемпінгові варіанти не враховуєм.
Аватар користувача
pooh
Повідомлень: 1262
З нами з: 07 жовтня 2012, 20:40
Ім'я: Євгеній
Авто: УАЗ Патріот

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення pooh »

Ціна в плюси вже не входить. 200у.о. і то ще в плюс тре рахувати ціну на 2-3 місний намет. Pinguin Gemini 210 в мене такий. і ще є Pinguin Gemini 150. якщо на двох їхати. + до того всього в наметі зимою розпалюємо пальник. І через кілька секунд вже тепло. Пальник - це не балон 5-7-10 літрів. не плутайте.
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення Katonych »

Спальник в машині дає можливість встати і спати практично непомітно (ну тобто стоїть машина і стоїть, хз шо там в ній шо робить), всі решта варіантів це "дивіться, я тут спати встав". Відповідно шансів на гостинну бесіду з аборигенами менше.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення Katonych »

Мінус палатки на даху - коли дощ, ти в ній поспав і потім мокру складаєш. І з мокрою їздиш. І весь той файний матрац і інший мотлох всередині мокріє.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення Katonych »

Мінус спальника всередині машини - лише в декількох машинах можно зробити спальник на весь зріст без того щоб совати чи складати передні сідухи. Особливо якшо людина висока.
Це така морока кожен раз совати, відкидати..
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення Katonych »

Про мінуси буди можно досить довго писати. навантаження на ту бідну раму, габарити, волога, сирість, підтікання, розбовтування меблів, каркасу, панелей, розхід, центр ваги, мала вантажопідйомність машини на виході
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення Volodymyr »

Katonych писав:Мінус спальника всередині машини - лише в декількох машинах можно зробити спальник на весь зріст без того щоб совати чи складати передні сідухи. Особливо якшо людина висока.
А як що до короткобазних машин? Там це рішення взагалі вимагає повного відсування сидінь до переду і то не зажди вирішує повноцінно цю проблему.

В яких машинах можна зробити нормальний спальник?
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення robosol »

а в чому проблема передні сідушки відсовувати? здається в переважній більшості машин це робиться дуже швидко і легко :)
в чому тут власне мінус? особливість експлуатації - можливо, але мінус?
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення Khimik »

В Патрулях довгих навіть при моєму рості спальник мож не складати взагалі при поїздці удвох.
Тобто навіть на ходу штурман може собі залізти туди і покімарити.
Так що інших варіантів навіть не розглядаю.

Зимов, теоретично, вийти з авта - хіба покакати. Все решта робиться всередині/зсередини.

Пс.ну і важить явно менше за 55 кг :))))))
так що всякі розкази про зменшення вантажопідйомності - однозначно мимо.
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення Katonych »

Про зменшення вантожепідйомності то я про ту буду, шо piligrim на хайлюкс ставить. Я знаю приклад, коли люди порізали крузак-двухсотку, набудували йому кльову буду, потім зважили машину і отримали 3550.

На всю довжину спальник - це патруль (не знаю чи всі, 60 та 61 точно можно), тойота 60, 75, 78, 100 і, здається, нова довга паджера.

Проблема відсувати сідушки в тому, шо в машині на ніч треба кудись діти всякий шмурдяк, шо вдень валявся на спальнику. Поки сідушки не рухаєш - на них норм можно перекласти речі.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення Katonych »

Намет на дах може бути і 40кг. https://www.tour-tec.de/dachzelte-marki ... heepie.php
А ще є такий варіант, для тих в кого короткий - https://www.drive2.ru/b/455176649374174055/
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Повідомлення pilgrim »

Katonych писав:Мінус палатки на даху - коли дощ, ти в ній поспав і потім мокру складаєш. І з мокрою їздиш. І весь той файний матрац і інший мотлох всередині мокріє.
не мокрие ... во всяком случае у меня не разу не намокал ... хотя в дождь попадал ...
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Відповісти