На 2016 рік допуски виглядають ось так.
7.4.
7.5.Використання газобалонного обладнання на ТЗ дозволяється якщо транспортний засіб зареєстровано з видом альтернативного палива.
7.6.У заліковій групі TR1 дозволяється змінювати відстань між кузовом і рамою автомобіля (ліфт кузова), не більше ніж на 50 мм. Дозволяється встановлення підніжок чи заміна штатних. Дозволяється заміна головної пари на встановлені виробником на одну з модифікацій цієї моделі автомобіля.
7.7.У заліковій групі TR2 дозволяється участь автомобілів не обладнаних каркасами безпеки, заміна двигуна, КПП та роздаточної коробки. Модифікація підвіски без обмежень.
Яки є пропозиції.В заліковій групі TR3 дозволяється участь автомобілів не обладнаних каркасами безпеки. Дозволяється використання тракторних коліс.
ГБО
TR0Використання газобалонного обладнання на ТЗ дозволяється якщо транспортний засіб зареєстровано з видом альтернативного палива.
TR1Запровадити групу. В неї ще немає тех вимог. Але по факту це серійні позашляховики. Без будь, якої підготовки. А отже траса для них відповідна. Зробити таку трасу не проблема, під час прокладання основної траси. Наповнюваність - враховуючи що машину готувати не треба і вбивати на змаганнях не треба, мала би бути доволі великою. Ті ж самі кросовери та паркетники. Але основна вимога - повна серійність, ну і звісно наявність повного привід. Окреме питання колеса. Тобто чи дозволяти МТ. Розмір. Або такий який ставить виробник, або до 31" включно. Ну і треба буде ТВ для них прописати і що б ФАУ прийняло.
TR3дозволяється встановлення підніжок чи заміна штатних. Дозволяється заміна головної пари на встановлені виробником на одну з модифікацій цієї моделі автомобіля.
Чому так.дозволяється використання тракторних коліс.
Каркаси переносяться з року в рік. Це вже триває з 2013 року. Тобто вже 4-й рік люди "ставлять" каркаси. А точніше не ставлять. При тому що їздять в спорт на ТР2 та ТР3. Особливо ТР3.
ТР2 - заборонити допуски (окрім ГБО). Це одна з причин чому всі перебрались з ТР3 в ТР2. Бо ставиш до 36 і пофіг що намутив з машиною. От і маємо порожній клас. Та сама картина тепер з ТР1.Почалась реальна тенденція протягування машин в нижчі класи. Не хочеш різати, не став 33", на 31" теж нормально їдеться, ну або тоді в ТР2. Бо новачки бачачи що тепер їде в ТР1 просто не поїдуть. Так походу тепер і Катонича і моя машина попадають в ТР1.
Сезон звісно покаже. Але тенденція намітилась дуже не здорова. Попередні сезони вже показали що ТР3 вмирає через перехід в ТР2 через дозволеність модифікацій. В нас ТР3 по складності траси не є таким що б втопитись чи не пролізти. І машин на 40" там теж немає. Так що давайте відповідати реальним класам і закінчувати з "перехідним періодом".
Усіляки схеми по типу - тільки розмір коліс чи кліренс, можна відкинути. Вони працють там де немає проблем з учасниками. В нас вони є через те що люди реально не хочуть приймати участь по ряду причин в т.ч. і наявності доволі підготовлених машин в класах через допуски. Ще раз повторюсь - починаєте ставити ліві мотори, коробки, роздатки бо не їде на рідному - в ТР3. Починаєте лізти в підвіску бо рідна ніяка - в ТР3. ТР1 та ТР2 це класи базових машин. З тими чи іншими тюнінгами (назвемо їх так). Всі конструктори в ТР3.