К вопросу замены УМЗ на ОМ617
- Shurik
- Повідомлень: 977
- З нами з: 05 вересня 2005, 17:44
- Ім'я: Олександр
- Авто: Уаз 3151,Daewoo Lanos
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
К вопросу замены УМЗ на ОМ617
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие
© Аркадий и Борис Стругацкие
знаєте, шо саме часоємне в заміні умз на 617?
виготовлення перехідної плити! в нас у всіх токарів руки ростуть навіть не з Ж і з Х!
в вівторок замовив і сказали, шо буде на четвер. потім сказали на пятницю, потім виявилось, шо в них нема обладнання, шоб таку велику плиту вирізати. поївав на "конвеєр". там взагалі о*уїв: завод працює тільки 3(!) дні на тиждень. інколи 2. п**дєц! сказали шоб привіз в понеділок і МОЖЕ буде на четвер...
виготовлення перехідної плити! в нас у всіх токарів руки ростуть навіть не з Ж і з Х!
в вівторок замовив і сказали, шо буде на четвер. потім сказали на пятницю, потім виявилось, шо в них нема обладнання, шоб таку велику плиту вирізати. поївав на "конвеєр". там взагалі о*уїв: завод працює тільки 3(!) дні на тиждень. інколи 2. п**дєц! сказали шоб привіз в понеділок і МОЖЕ буде на четвер...
проблема номер 2- сцеплення.
батько навідріз відмовлявся від будь-якого крім мерседесовського. але мерседесевський вижимний з муфтою не налазили нетошо на шток валу уазовської коробки,- а й на сам вал. якшо ж використовувати уазовський- завеликий підшипник для пелюстків сцеплення і задовга муфта. питання вирішилось купівлею волговського вижимного і замовленням в токаря нової муфти...
ше одне. після довгих спорів про доцільність додаткових аморів на перед (новий мотор на 10-15кг тяжчий) таки купили... пневматичні подушки від спрінтера:twisted:
пізніше виложу фото.
батько навідріз відмовлявся від будь-якого крім мерседесовського. але мерседесевський вижимний з муфтою не налазили нетошо на шток валу уазовської коробки,- а й на сам вал. якшо ж використовувати уазовський- завеликий підшипник для пелюстків сцеплення і задовга муфта. питання вирішилось купівлею волговського вижимного і замовленням в токаря нової муфти...
ше одне. після довгих спорів про доцільність додаткових аморів на перед (новий мотор на 10-15кг тяжчий) таки купили... пневматичні подушки від спрінтера:twisted:
пізніше виложу фото.
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Подушки, хоть, дизельные купил? На гелике 617-й на гидравлических подушках стоял.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Насколько мне известно, на дизельные и бензиновые двигатели ставят разные подушки. Это связано с тем, что дизель обычно тяжелее и менее устойчивый, чем бензиновый движек того же объема.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
подушки бувають різні. і під кожен мотор вони різні (майже). але чіткої диференціації бензин-дизель -нема.
доречі, подушки я поставив. накаючи їх до 1.5 атмосфери передок піднімався на 3см (при робочому діапазоні 1.5-3атм). класна штука. тепер є 100% гарантії шо підвіску не пробиватиме.
далі. проблема номер N.
вбив би того штріха, який казав, шо сцеплення переробляти не треба. а того, шо сказав, шо ідеально канає від 8ки- заставив би самого на такому їздити. получилась така фігня- мерседесовський диск сцеплення (ЛЮК) не налазить на вал коробки. уазовський- звичайно ж налазить, але не влазить в маховик мерседесовський....
таяк уазовський диск коштує 70грн, а мерсовський Люк- 570грн- вирішили віддати на 28й завод вал коробки. най проточать і наріжуть нові шліци.
задовбало. постійні роботи токаря. постійно чекаю. ітого роботи получилось всього 2-3дні. все остальне очікування на роботу токаря...
треба буде скласти подробний гайд і вивісити десь в неті. тому як сам подібними керувався, але всі вони неточні. і зводяться в основному до дуже узагальнених ідей.
ну ніодин поц не сказав, шо виточувати треба буде шось крім плити... і ніхто не хоче виложити розмірів/креслень деталей. все треба робити методом спроб і помилок...
доречі, подушки я поставив. накаючи їх до 1.5 атмосфери передок піднімався на 3см (при робочому діапазоні 1.5-3атм). класна штука. тепер є 100% гарантії шо підвіску не пробиватиме.
далі. проблема номер N.
вбив би того штріха, який казав, шо сцеплення переробляти не треба. а того, шо сказав, шо ідеально канає від 8ки- заставив би самого на такому їздити. получилась така фігня- мерседесовський диск сцеплення (ЛЮК) не налазить на вал коробки. уазовський- звичайно ж налазить, але не влазить в маховик мерседесовський....
таяк уазовський диск коштує 70грн, а мерсовський Люк- 570грн- вирішили віддати на 28й завод вал коробки. най проточать і наріжуть нові шліци.
задовбало. постійні роботи токаря. постійно чекаю. ітого роботи получилось всього 2-3дні. все остальне очікування на роботу токаря...
треба буде скласти подробний гайд і вивісити десь в неті. тому як сам подібними керувався, але всі вони неточні. і зводяться в основному до дуже узагальнених ідей.
ну ніодин поц не сказав, шо виточувати треба буде шось крім плити... і ніхто не хоче виложити розмірів/креслень деталей. все треба робити методом спроб і помилок...
ОЙ!
сьодня в 5й годині мав завести до токаря з заводу той валик і завтра до полудня вже забрати. вчора попробував вибити валик зі старої коробки і переконавшись, ши то 2хв, забив на нову і пішов спати. сьодня 4:50 приходжу в гараж, беру коробку, стук-стук... СТУК-СТУК... СТУУК-СТУУК!!!!
шо за ХАЛЕПА!?!?! не йде!!! карочче які я вже тільки приспособлення не придумував... і хайджеком тягнув, і лебідкою, і кувалдою, і підвішував...
коли за 2.5 години це стукання-грюкання порядком підзадовбало по телефону підняв вже всі звязки на 28му, мені передзвонив майстер, шо займається коробками, з ним по телефону я розбрав пів коробки і як виявилося- в мене коробка нового типу і сам я вал не витягну. карочче завтра зранку привожу майстра і він витягує вал...
боги явно проти мене і проти того мотора....
сьодня в 5й годині мав завести до токаря з заводу той валик і завтра до полудня вже забрати. вчора попробував вибити валик зі старої коробки і переконавшись, ши то 2хв, забив на нову і пішов спати. сьодня 4:50 приходжу в гараж, беру коробку, стук-стук... СТУК-СТУК... СТУУК-СТУУК!!!!
шо за ХАЛЕПА!?!?! не йде!!! карочче які я вже тільки приспособлення не придумував... і хайджеком тягнув, і лебідкою, і кувалдою, і підвішував...
коли за 2.5 години це стукання-грюкання порядком підзадовбало по телефону підняв вже всі звязки на 28му, мені передзвонив майстер, шо займається коробками, з ним по телефону я розбрав пів коробки і як виявилося- в мене коробка нового типу і сам я вал не витягну. карочче завтра зранку привожу майстра і він витягує вал...
боги явно проти мене і проти того мотора....
Востаннє редагувалось 22 лютого 2007, 22:02 користувачем K2, всього редагувалось 2 разів.
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Может все-же коробку от мерса будет проще поставить?
нужна только раздатка от ГАЗ-69, ну и с карданами повозиться.
нужна только раздатка от ГАЗ-69, ну и с карданами повозиться.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
[quote="K2"]подушки бувають різні. і під кожен мотор вони різні (майже). але чіткої диференціації бензин-дизель -нема.
доречі, подушки я поставив. накаючи їх до 1.5 атмосфери передок піднімався на 3см (при робочому діапазоні 1.5-3атм). класна штука. тепер є 100% гарантії шо підвіску не пробиватиме.
далі. проблема номер N.
вбив би того штріха, який казав, шо сцеплення переробляти не треба. а того, шо сказав, шо ідеально канає від 8ки- заставив би самого на такому їздити. получилась така фігня- мерседесовський диск сцеплення (ЛЮК) не налазить на вал коробки. уазовський- звичайно ж налазить, але не влазить в маховик мерседесовський....
таяк уазовський диск коштує 70грн, а мерсовський Люк- 570грн- вирішили віддати на 28й завод вал коробки. най проточать і наріжуть нові шліци.
задовбало. постійні роботи токаря. постійно чекаю. ітого роботи получилось всього 2-3дні. все остальне очікування на роботу токаря...
треба буде скласти подробний гайд і вивісити десь в неті. тому як сам подібними керувався, але всі вони неточні. і зводяться в основному до дуже узагальнених ідей.
ну ніодин поц не сказав, шо виточувати треба буде шось крім плити... і ніхто не хоче виложити розмірів/креслень деталей. все треба робити методом спроб і помилок...[/quote] До речі я дуже багато писав про ОМ616 і про щеплення і про випускну систему і про подушки і про масляний картер і про масляний фільтр.Треба було уважніше продивлятись споріднені сайти "Клуб Україньских УАЗоводів і УАЗбуки.Булоб менше запитань і головної болі.
доречі, подушки я поставив. накаючи їх до 1.5 атмосфери передок піднімався на 3см (при робочому діапазоні 1.5-3атм). класна штука. тепер є 100% гарантії шо підвіску не пробиватиме.
далі. проблема номер N.
вбив би того штріха, який казав, шо сцеплення переробляти не треба. а того, шо сказав, шо ідеально канає від 8ки- заставив би самого на такому їздити. получилась така фігня- мерседесовський диск сцеплення (ЛЮК) не налазить на вал коробки. уазовський- звичайно ж налазить, але не влазить в маховик мерседесовський....
таяк уазовський диск коштує 70грн, а мерсовський Люк- 570грн- вирішили віддати на 28й завод вал коробки. най проточать і наріжуть нові шліци.
задовбало. постійні роботи токаря. постійно чекаю. ітого роботи получилось всього 2-3дні. все остальне очікування на роботу токаря...
треба буде скласти подробний гайд і вивісити десь в неті. тому як сам подібними керувався, але всі вони неточні. і зводяться в основному до дуже узагальнених ідей.
ну ніодин поц не сказав, шо виточувати треба буде шось крім плити... і ніхто не хоче виложити розмірів/креслень деталей. все треба робити методом спроб і помилок...[/quote] До речі я дуже багато писав про ОМ616 і про щеплення і про випускну систему і про подушки і про масляний картер і про масляний фільтр.Треба було уважніше продивлятись споріднені сайти "Клуб Україньских УАЗоводів і УАЗбуки.Булоб менше запитань і головної болі.
Востаннє редагувалось 23 лютого 2007, 09:17 користувачем Genadiy, всього редагувалось 1 раз.
[quote="Shurik"]Для довідок - щеплення то прививка .
Зчеплення - сцепление. :)
Я би вал коробки не переробляв.
Отримуєш уникальну деталь.
Боронь боже шось - будеш знов за токарем бігати.[/quote] Дякую за поравку.А валів я робив зразу чотири штуки(скільки валялось) но жодного ще не міняли.Не так часто первинний вал виходить з ладу.Якщо вал не переробляти,то маємо купу прблем.Диск потрібно робити жорсткий(саморобний в діаметр МВ 616) як на ГАЗ 51.Муфту вижимного саморобну і головну біль у вигляді вилки счеплення і РЦС.
Зчеплення - сцепление. :)
Я би вал коробки не переробляв.
Отримуєш уникальну деталь.
Боронь боже шось - будеш знов за токарем бігати.[/quote] Дякую за поравку.А валів я робив зразу чотири штуки(скільки валялось) но жодного ще не міняли.Не так часто первинний вал виходить з ладу.Якщо вал не переробляти,то маємо купу прблем.Диск потрібно робити жорсткий(саморобний в діаметр МВ 616) як на ГАЗ 51.Муфту вижимного саморобну і головну біль у вигляді вилки счеплення і РЦС.