Патруль і дах
Патруль і дах
Значить, тако:
тра міняти обшивку даху, подерта. Повіз машину до хлопців, що маршрутки шиють, і ті кажуть, же нічо так не натягнуть, як рідну церату.
Але є солюшин: приклеюють (ну і прикручують, певно) до бляхи фанеру десятку, і вже на фанеру клеять любе.
Ніби все ОК, але маю одне побоювання: що, якщо не дай Бог, переверт, що буде з тою фанерою?
З одного боку, ясно - міцність нового даху буде набагато вищою, ніж самої рідної бляшки, але з другого - якшо внаслідок удару то всьо трісне, чи не позабивають ті осколки екіпаж...
Хто які думки (а мо і досвід) має?
тра міняти обшивку даху, подерта. Повіз машину до хлопців, що маршрутки шиють, і ті кажуть, же нічо так не натягнуть, як рідну церату.
Але є солюшин: приклеюють (ну і прикручують, певно) до бляхи фанеру десятку, і вже на фанеру клеять любе.
Ніби все ОК, але маю одне побоювання: що, якщо не дай Бог, переверт, що буде з тою фанерою?
З одного боку, ясно - міцність нового даху буде набагато вищою, ніж самої рідної бляшки, але з другого - якшо внаслідок удару то всьо трісне, чи не позабивають ті осколки екіпаж...
Хто які думки (а мо і досвід) має?
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Патруль і дах
Можна з епоксідки і волокна зробити основу, якщо стара обшивка має форму то по ній виклеїти ( підсилити зсередини ) або якось так.
Фанера - це якось не кошерно, як на мене.
Фанера - це якось не кошерно, як на мене.
Re: Патруль і дах
Форми немає, тому що зараз обшивка - як в жигулях, на розтяжках. Варіант з фанерою виглядає єдиним робочим.
пс. Ти уявляєш, скікльки епоксідки піде на дах Патруля? )))
пс. Ти уявляєш, скікльки епоксідки піде на дах Патруля? )))
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Патруль і дах
да не так вже й багато, доречі в нас є контара біля мі100, в них поліефірка недорого і скломати, скловолокно, скловуаль, по хорошим цінам.
- marhifi
- Повідомлень: 223
- З нами з: 30 жовтня 2008, 23:51
- Ім'я: Мар'ян
- Авто: ГАЗ-69, Opel Manta
- Звідки: Львів
Re: Патруль і дах
У хлопців, які перешивають маршрутки, і підхід відповідний, поцікався у хлопців що перешивають автомобілі, все натягується і перешивається хоч із твоїми ініціалами на даху. Із скловолокна, ну хібашо будеш машину перевертати верх колесами , Ідея цікава, але не все так просто як здається на перший погляд, а де купити волокно та поліефірку найменьший клопіт.
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Патруль і дах
Фанеру ? Десятку??? На потолок ахахахахааха може зразу дошку 50-ку.
Ви собі уявляєте фанеру 10, на потолок
І саморізами в кришу
Та вони просто гнали з Вас
Без обід, але я просто собі то уявив
Ви собі уявляєте фанеру 10, на потолок
І саморізами в кришу
Та вони просто гнали з Вас
Без обід, але я просто собі то уявив
Re: Патруль і дах
Мені не тра уявляти. Я бачу свій дах через подерту обшивку.
Між стоковою цератою і бляхою є біля 7 см простору. Також там є поперечні коробчаті підсилювачі, які, власне, і не дають тупо приклеїти той карпет, чи як він там, до бляхи.
І, власне, до них і буде прикручуватися фанера, щоб мати рівну площину на всю поверхню.
Тобто після того всього місця над головою буде навіть більше, ніж є зараз.
Питання в іншому: див 1 пост.
Між стоковою цератою і бляхою є біля 7 см простору. Також там є поперечні коробчаті підсилювачі, які, власне, і не дають тупо приклеїти той карпет, чи як він там, до бляхи.
І, власне, до них і буде прикручуватися фанера, щоб мати рівну площину на всю поверхню.
Тобто після того всього місця над головою буде навіть більше, ніж є зараз.
Питання в іншому: див 1 пост.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Патруль і дах
Ну якщо питання в безпеці, в данному випадку це дуже дискусійно, а нема гнучкого пластика в листах щоб замість твердої фанери? Мабуть має дуже невфартити щоб фанера в разі чого так невдало тріснула щоб завдати шкоди людям, але хто ж тестував.
Востаннє редагувалось 17 липня 2013, 00:07 користувачем robosol, всього редагувалось 1 раз.
Re: Патруль і дах
Пластик, чи ДВП - також можливо, я думаю. Основна суть - вирівняти поверхню. Оскільки місця - валом, шо в мене, шо в бусів - кладуть фанеру, в якій і скоба буде триматися, і прогинатися під своєю вагою не буде.robosol писав:гнучкого пластика в листах
- marhifi
- Повідомлень: 223
- З нами з: 30 жовтня 2008, 23:51
- Ім'я: Мар'ян
- Авто: ГАЗ-69, Opel Manta
- Звідки: Львів
Re: Патруль і дах
Є запитання, а яка загальна площа даху і скільки буде важити стеля з фанери?
- marhifi
- Повідомлень: 223
- З нами з: 30 жовтня 2008, 23:51
- Ім'я: Мар'ян
- Авто: ГАЗ-69, Opel Manta
- Звідки: Львів
Re: Патруль і дах
В день розмовляв із знайомим, що перешиває автомобілі, і він сказав що взагалі не проблема пошити стелю.
Re: Патруль і дах
я ж не спорюmarhifi писав:не проблема пошити стелю.
можна, напевно, пошити. Підвісити на рідні спиці, натягнути харашенько, щоб не провисало. Бюджет, підозрюю, дещо інший, ніж "прикрутив лист фанери, намастив клеєм, приклеїв матеріал"...
пс. якшо знайомий не проти, з радістю би під"їхав і поговорив...
- marhifi
- Повідомлень: 223
- З нами з: 30 жовтня 2008, 23:51
- Ім'я: Мар'ян
- Авто: ГАЗ-69, Opel Manta
- Звідки: Львів
Re: Патруль і дах
При розмові звучала сума орієнтовно 200-300грн.робота + матеріал
- marhifi
- Повідомлень: 223
- З нами з: 30 жовтня 2008, 23:51
- Ім'я: Мар'ян
- Авто: ГАЗ-69, Opel Manta
- Звідки: Львів
Re: Патруль і дах
тел. кинув в приватпс. якшо знайомий не проти, з радістю би під"їхав і поговорив...
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Патруль і дах
Я б радив перейнятися вагою того що плануєш причепити до даху. Фанера на всю площу даху додасть пару десятків кг - і відповідно погіршить стійкість на траверсі. Звичайно Патруль стійка машина, але навіщо досліджувати межі цієї стійкості?Khimik писав: Варіант з фанерою виглядає єдиним робочим.
пс. Ти уявляєш, скікльки епоксідки піде на дах Патруля? )))
Олексій