І так, передісторія:
на Кордоні під час руху по косогору зауважив, що при русі прямо руль став боком (повернувся на 90 градусів вліво).
Списав то на розбиті наконечники, які потім діагностував.
Після заміни нічого не помінялося. Ба більше, вчора він провернувся ше на 15-20 градусів на рівній дорозі.
Був проведений огляд редуктора, тяг, вала біля редуктора - все ОК.
Єдине місце, яке не мож оглянути - карданчик рульової колонки в салоні біля моторного щита (там, де колонка міняє свій нахил під час регулювання руля по висоті).
Вапрос: яка там конструкція? шліци? чи приварені вушка на хрестовинку? Тобто чи теоретично могла тріснути та зварка і вушка можуть провертатися на валу?
Питання патрулістам про рульове
- Толстяк
- Повідомлень: 1087
- З нами з: 01 липня 2007, 11:18
- Ім'я: Геннадий
- Авто: Nissan, KTM
- Звідки: Карпати, Рахів
- Контактна інформація:
Re: Питання патрулістам про рульове
При їзді по косогору йде велике навантаження на панару. На панарі дивися сайлентблоки. Але щоб оцінити їх стан - панару треба зняти, у втулку засунути прут подібного діаметру і похитати у боки. Нормальний стан втулок, коли вони з великим зусилллям відхиляються. Твоя версія теж можлива.
067 З12 4З З6
Re: Питання патрулістам про рульове
На самій колонці е еластична муфта вона ціла
А на рулю нема люфта топто в ліво в право
А на рулю нема люфта топто в ліво в право
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: Питання патрулістам про рульове
сайленти в панару я замовив, чекаю. Але! при ліфті 2.5", коли міст пішов вбік, руль повернувся ну може на 10 градусів, не більше.
Я сумніваюся, шо сайлент, навіть якшо він вже геть вмер, дасть змого мосту піти аж наскільки. Ну але дасться чути...
Є ше одна теорія - день перед тим мав удар в праве колесо нехилий. Можливо роздушило гумку клюшки, там де кріпиться до рами, що би розвернуло міст вправо, відповідно пояснюється ліве положення руля для компенсації прямого положення. Гумки вже маю, чекаю на сайленти, щоб зараз все пофіксити.
еластична муфта ціла, люфтик, звісно є в редукторі самому, але він був завжди - десь 5 градусів. Не критично.
Але то таке - мости, панари - то всьо жилізне і прикручене - нікуди не дінеться.
я просто відверто боюся, же би не прокручувався вал десь там в тій рульовій трубі.
Я сумніваюся, шо сайлент, навіть якшо він вже геть вмер, дасть змого мосту піти аж наскільки. Ну але дасться чути...
Є ше одна теорія - день перед тим мав удар в праве колесо нехилий. Можливо роздушило гумку клюшки, там де кріпиться до рами, що би розвернуло міст вправо, відповідно пояснюється ліве положення руля для компенсації прямого положення. Гумки вже маю, чекаю на сайленти, щоб зараз все пофіксити.
еластична муфта ціла, люфтик, звісно є в редукторі самому, але він був завжди - десь 5 градусів. Не критично.
Але то таке - мости, панари - то всьо жилізне і прикручене - нікуди не дінеться.
я просто відверто боюся, же би не прокручувався вал десь там в тій рульовій трубі.
- Толстяк
- Повідомлень: 1087
- З нами з: 01 липня 2007, 11:18
- Ім'я: Геннадий
- Авто: Nissan, KTM
- Звідки: Карпати, Рахів
- Контактна інформація:
Re: Питання патрулістам про рульове
А як по рівному їдеш, руль теж вбік? Я на КК зігнув передню панару і відірвав штир від моста де тяга кріпиться. штир приварив, а тягу вирівняти не міг . Ще довелося ампутувати вухо демпфера, бо впирав у рульову тягу. До дому їхав - руль як в тебе на 90 град, а міст в ліво на пів колеса
067 З12 4З З6
Re: Питання патрулістам про рульове
Міст візуально на місці, нічо нікуди не тягне, їде рівно.
Просто таке враження, що хтось зняв руль, повернув на уже скоро 180 градусів буде, і прикрутив назад. ))))))
Просто таке враження, що хтось зняв руль, повернув на уже скоро 180 градусів буде, і прикрутив назад. ))))))
Re: Питання патрулістам про рульове
upd:
вал з колонкою знято і продефектовано - живєє всєх живих.
Так виглядає, що прийдеться розбирати сам редуктор...
вал з колонкою знято і продефектовано - живєє всєх живих.
Так виглядає, що прийдеться розбирати сам редуктор...