
пружини на TLC-60
-
- Повідомлень: 38
- З нами з: 11 грудня 2004, 21:36
- Ім'я: Юра
- Авто: Passat B4 TDI, Nissan Terrano2 TDI
- Звідки: Львів
Re: пружини на TLC-60
Нарешті доробили передню підвіску.Спереду пружини дуже обмежували ходи підвіски.Обрізали пружину на 1 виток. Передок став набагато мякший.Тепер Крузер їде справді як сухопутний крейсер. Дякую велике Ігорку за роботу і взаєморозуміння 

Re: пружини на TLC-60
От мені цікаве те саме питання яке ставив тарас - обрізали пружину, тобто її жорсткість збільшилась, а виходить на машині мягкіше. те саме з пружинами до ресор - доставили додатковий пружний елемент паралельно до основного, тобто загальна жорсткість збільшилась, а чомусь на машині кажуть мягкіше. Чи лижі не їдуть, чи я ... якийсь веселийyurafoxtrot писав:Нарешті доробили передню підвіску.Спереду пружини дуже обмежували ходи підвіски.Обрізали пружину на 1 виток. Передок став набагато мякший.Тепер Крузер їде справді як сухопутний крейсер. Дякую велике Ігорку за роботу і взаєморозуміння

-
- Повідомлень: 38
- З нами з: 11 грудня 2004, 21:36
- Ім'я: Юра
- Авто: Passat B4 TDI, Nissan Terrano2 TDI
- Звідки: Львів
Re: пружини на TLC-60
Прийде начальник ходової частини Ігор і все пояснить.
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: пружини на TLC-60
Рессора жорстка, пружина м"ягше. Коли ставиться пружина, яка м"ягше, вона бере на себе роль пружного елементу, а ресорі не лишаеться ничого, як брати на себе частково роль несучого елементу(умовно, типа "мякої рами). Ну як би, вона не встигае вступати в роботу, пружина шустріше оказуеться. Ресора вже допрацьовуе тільки те, з чим не справляеться пружина.
Ну якось так. Перечитав свою писанину, ніби не шурумбурум получмвся.
Ну якось так. Перечитав свою писанину, ніби не шурумбурум получмвся.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
- Ім'я: Петро
- Авто: UAZ 31512x
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: пружини на TLC-60
Сама по собі конструкція сильно обмежує хід підвіски вверх(але це найбільш зручно по комповціyurafoxtrot писав:Спереду пружини дуже обмежували ходи підвіски.Обрізали пружину на 1 виток. Передок став набагато мякший.Тепер Крузер їде справді як сухопутний крейсер.

Загальна жорсткість півіски після встановлення додаткових пружин не зменшується, пружина може працювати самостійно при жжиманні тільки у випадку повністю просівших ресор, які просто мають при ході вверх не лінійну а ярко виражену прогресивну характерисику.
Я їздив на двох УЗАх з додатковими пружинами і не замітив ніякої мягкості і тд, на ямах машина скаче , пробою підвіски практино нема.
Якщо на просівших ресорах раніше підвіска завжди пробива до відбійника то це не значить шо після встановлення додаткових пружин підвіска стала мягшою і більше нічого не стукає.
Попробуйте зробіть діагоналку машині , в ідеалі має бути відбійник-відбійник .
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: пружини на TLC-60
Хто не ставить собі в рессори пружини від жугуля, тот ніц не петрає в офроєді. Ось і все.автобат писав: шурумбурум получмвся.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
-
- Повідомлень: 541
- З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
- Ім'я: Ігор
- Авто: таврон і буханка
- Звідки: Львів-Ковирі
Re: пружини на TLC-60
продоження теми про їзю тут (http://offroad.lviv.ua/forum/viewtopic. ... 448#p41448) ато розовели тут




-
- Повідомлень: 541
- З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
- Ім'я: Ігор
- Авто: таврон і буханка
- Звідки: Львів-Ковирі
Re: пружини на TLC-60
постараюсь відповісти всім:кожен робить машину під себе!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
пс:::ще ніхто-нікому недогодив!!! відповідно скільки запитань,стільки відповідей..................................і писати можна всякої всячини,на пару сторінок.
пс:::ще ніхто-нікому недогодив!!! відповідно скільки запитань,стільки відповідей..................................і писати можна всякої всячини,на пару сторінок.

-
- Повідомлень: 541
- З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
- Ім'я: Ігор
- Авто: таврон і буханка
- Звідки: Львів-Ковирі
Re: пружини на TLC-60
І,ще,можливо не в тему;але народ,спробуйте хочаб пару раз,доїхати до фініша ВЧАСНО,а потім пишіть про всякі недоліки підвісок,а то як штани не закороткі-то ногі задовгі...
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: пружини на TLC-60
Ей ти, шо це ти розійшовся, диви мені, а то по попі атата
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: пружини на TLC-60
Та ні, тут же ж мова не про недоліки, а про теорію самої підвіски. Не раз читав і чув що коли поставили пружини підвіска стає мягшою, але по логіці вона має ставати жорсткішою. Те саме і з вкороченням пружини - вона стає жорсткішою. Мені це цікаво чисто теоретично, бо я не їздив на своїй машині без пружин, тому оцінити відчуття до пружин і після пружин не можу.Granader писав:І,ще,можливо не в тему;але народ,спробуйте хочаб пару раз,доїхати до фініша ВЧАСНО,а потім пишіть про всякі недоліки підвісок,а то як штани не закороткі-то ногі задовгі...
-
- Повідомлень: 541
- З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
- Ім'я: Ігор
- Авто: таврон і буханка
- Звідки: Львів-Ковирі
Re: пружини на TLC-60
коли взяв уаз,то ресори були відбухтовані або відкатані-задерті потужно,машина їхала по польовим дорогам просто клас,ну дуже мягко.Але недовго,їх вистачало максимум на дві покатухи,ресори ставали рівними,деколи і в другу сторону,сидиш на відбійниках.Після того бухтував ще три раза,дві три покатухи то саме,достало,тому доставились пружини.З мягкісьтю підвіски можна бавитись,скільки завгодно шукаючи компроміс між викиданням листів та всовуванням пружин різної жорсткості 
