Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення max » 17 лютого 2016, 14:43

Ще говрили про те що якщо траса прокладена під тр1, наприклад - де всі точки беруться одною лебідкою і доїзд до них не вимагає коліс більше 33 - то переваги в машини з 40 колесами і 5-ма лебідками на цій трасі небуде ніякої.

Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4390
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення автобат » 17 лютого 2016, 14:47

автобат писав:
robosol писав:
myshketer писав:Тр1 - это серийные автомобили, все изменения сведены к минимуму. Если тебе в арку не влазит 33" - это твои проблемы

Воот!!! не влазить, то не можна ні бодік а ні пружинами, не влазить - твої проблеми. а то шо подвійні стандарти? як не влазить то можна, але якщо це подорожче, але дешево і сердито не можна бо тоді то перевага... арка порізана - це також не серійний підхід, яле почикрижити крила - норм, а вот бодік ні-ні, як можна то ж не спортивно. серійний авто - значить серійни. а ті пункти в ФАУ, вибачайте, але деколи складається враження що писали люди з потолка, без технічного аналізу, а по якихось стереотипах і легендах... не про всі звичаной пункти, але місцями абсурдно.
я це бачу дуже просто, або ліфт в тр1 дозволений або не! я за справедливість!

Дозволити ліфт підвіски - це одне, а дозволити ліфт підвіски, ліфт кузова та підрізання арок одночасно - це зовсім інше. Але вас переперти - це тре не знаю що зробити...

В нас кожний свої труси почав пялити на всіх. Ну фіг з ним в одній окремо взятій державі - Львівський позашляховий... А тим, хто готує машинри згідно вимог ФАУ і тут получить під дих?
Якщо чесно, я б нахрен зробив дотримування вимог вседержавного рівня без відстиупів. Все решта - в покатушки. І нехай спортсменів лишиться знову 2-3, але справжних, а решта назад в сосисники
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення max » 17 лютого 2016, 15:01

Тоді кубок львова може не відбутись.

Зображення

Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення climber » 17 лютого 2016, 15:03

myshketer писав:Потому что вы решили сделать сборы способом подстраивать техрегламент под себя. Голосовалку на форуме нет смысла делать - тут умники провалят все

а чому б не зробити голосувалку - напишем десять машин що на слуху і всі їх добре знають - і голосувати хто якій машині який ТР присвоїть. Тоді стане ясно які правила насправді треба встановлювати. Якщо звісно члени розглянуть таку статистику як аргумент...

Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення climber » 17 лютого 2016, 15:15

і ще стосовно масовості... це так до оргів... масовість починається від іногородніх в спотривних категоріях і від місцевих любителів, що ідуть в туризм. От ці новачки в туризмі мусять бачити траси без колій в яких грузнуть хлопці зі спотивних категорій (див малюнок 1). Я розумію, що природа приносить сюрпризи, але бувають точки які навіть в суху погоду без лебідки не виконаєш, або до них потрібно проїхати через гребінку з тонких дерев чи щось таке. Це просто стримує людей від участі, бо хтось собі це може дозволити помнути і пошкрабати авто а хтось і захисту немає знизу. Я пробував затягнути в туризм пару знайомих, але вони швидко розхотіли подивившись фото попередніх етапів 2015 року (деяких, не всіх!).
Тобто ідея туризму - точки в зоні проїздної ДОРОГИ.

малюнок 1:
Зображення
Востаннє редагувалось 17 лютого 2016, 15:16 користувачем climber, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення myshketer » 17 лютого 2016, 15:16

climber писав:а чому б не зробити голосувалку - напишем десять машин що на слуху і всі їх добре знають - і голосувати хто якій машині який ТР присвоїть. Тоді стане ясно які правила насправді треба встановлювати. Якщо звісно члени розглянуть таку статистику як аргумент...


Это слишком примитивно. Нужно собираться в такое время, чтобы ты отпрашивался с работы, в таком месте, куда тебе пилить через полгорода и тогда там оскороносцы из фильма Выживший проголосуют :mrgreen: Координаты и место встречи тебе скинут, если оплатишь абонемент на год ;)

Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення climber » 17 лютого 2016, 15:18

myshketer писав: Нужно собираться в такое время, в таком месте,

я про сучасні засоби звязку - форум, опис машини в цифровому варіанті.

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення myshketer » 17 лютого 2016, 15:20

Супер. Оплачивай абонемент на год и внедряй технологии.

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6938
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Volodymyr » 17 лютого 2016, 15:22

climber писав:Я розумію, що природа приносить сюрпризи, але бувають точки які навіть в суху погоду без лебідки не виконаєш

Це вже дурість організатора таке ставити. До тех вимог відношення не має.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення climber » 17 лютого 2016, 15:24

myshketer писав:Супер. Оплачивай абонемент на год и внедряй технологии.

а що голосувалку ніззя зробити нечлену? я б з радістю, але маю інші форуми бавити і адмінити.

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення myshketer » 17 лютого 2016, 15:26

Голосовалку можешь. Но
Volodymyr писав:Будь-яки рішення приймаються зборами клубу. Що не так? Чого не прийшов на збори і не проголосував? Не навів аргументи?

Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4390
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення автобат » 17 лютого 2016, 16:00

climber писав:і ще стосовно масовості... це так до оргів... масовість починається від іногородніх в спотривних категоріях і від місцевих любителів, що ідуть в туризм. От ці новачки в туризмі мусять бачити траси без колій в яких грузнуть хлопці зі спотивних категорій (див малюнок 1). Я розумію, що природа приносить сюрпризи, але бувають точки які навіть в суху погоду без лебідки не виконаєш, або до них потрібно проїхати через гребінку з тонких дерев чи щось таке. Це просто стримує людей від участі, бо хтось собі це може дозволити помнути і пошкрабати авто а хтось і захисту немає знизу. Я пробував затягнути в туризм пару знайомих, але вони швидко розхотіли подивившись фото попередніх етапів 2015 року (деяких, не всіх!).
Тобто ідея туризму - точки в зоні проїздної ДОРОГИ.

малюнок 1:
Зображення

Так вот через кого категорія туризм у нас ніяк не набере сили...
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення climber » 17 лютого 2016, 16:27

мова не про людей а про те щоб взяти тех вимоги категорії і саме таким автомобілем поставити точки. якщо на тр1 при підїзді до точки ростуть (не впали) по кругу дерева, то давайте в тех вимоги тр1 додамо бензопилу. мова про відповідність точок і тех. вимог.

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення max » 17 лютого 2016, 16:37

(як вже дуже сильно хочеться щоб настала субота ... :))

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6938
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Volodymyr » 17 лютого 2016, 17:02

climber писав:саме таким автомобілем поставити точки

Мега організатор має автомобілі на всі типи точок :)
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー


Повернутись до “Документи”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість