Сторінка 1 з 7

Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 05 лютого 2016, 11:51
Volodymyr
Розпочинаємо обговорення змін до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017.
На 2016 рік допуски виглядають ось так.

7.4.
Використання газобалонного обладнання на ТЗ дозволяється якщо транспортний засіб зареєстровано з видом альтернативного палива.
7.5.
У заліковій групі TR1 дозволяється змінювати відстань між кузовом і рамою автомобіля (ліфт кузова), не більше ніж на 50 мм. Дозволяється встановлення підніжок чи заміна штатних. Дозволяється заміна головної пари на встановлені виробником на одну з модифікацій цієї моделі автомобіля.
7.6.
У заліковій групі TR2 дозволяється участь автомобілів не обладнаних каркасами безпеки, заміна двигуна, КПП та роздаточної коробки. Модифікація підвіски без обмежень.
7.7.
В заліковій групі TR3 дозволяється участь автомобілів не обладнаних каркасами безпеки. Дозволяється використання тракторних коліс.
Яки є пропозиції.

ГБО
Використання газобалонного обладнання на ТЗ дозволяється якщо транспортний засіб зареєстровано з видом альтернативного палива.
TR0
Запровадити групу. В неї ще немає тех вимог. Але по факту це серійні позашляховики. Без будь, якої підготовки. А отже траса для них відповідна. Зробити таку трасу не проблема, під час прокладання основної траси. Наповнюваність - враховуючи що машину готувати не треба і вбивати на змаганнях не треба, мала би бути доволі великою. Ті ж самі кросовери та паркетники. Але основна вимога - повна серійність, ну і звісно наявність повного привід. Окреме питання колеса. Тобто чи дозволяти МТ. Розмір. Або такий який ставить виробник, або до 31" включно. Ну і треба буде ТВ для них прописати і що б ФАУ прийняло.
TR1
дозволяється встановлення підніжок чи заміна штатних. Дозволяється заміна головної пари на встановлені виробником на одну з модифікацій цієї моделі автомобіля.
TR3
дозволяється використання тракторних коліс.
Чому так.
Каркаси переносяться з року в рік. Це вже триває з 2013 року. Тобто вже 4-й рік люди "ставлять" каркаси. А точніше не ставлять. При тому що їздять в спорт на ТР2 та ТР3. Особливо ТР3.

ТР2 - заборонити допуски (окрім ГБО). Це одна з причин чому всі перебрались з ТР3 в ТР2. Бо ставиш до 36 і пофіг що намутив з машиною. От і маємо порожній клас. Та сама картина тепер з ТР1.Почалась реальна тенденція протягування машин в нижчі класи. Не хочеш різати, не став 33", на 31" теж нормально їдеться, ну або тоді в ТР2. Бо новачки бачачи що тепер їде в ТР1 просто не поїдуть. Так походу тепер і Катонича і моя машина попадають в ТР1.

Сезон звісно покаже. Але тенденція намітилась дуже не здорова. Попередні сезони вже показали що ТР3 вмирає через перехід в ТР2 через дозволеність модифікацій. В нас ТР3 по складності траси не є таким що б втопитись чи не пролізти. І машин на 40" там теж немає. Так що давайте відповідати реальним класам і закінчувати з "перехідним періодом".

Усіляки схеми по типу - тільки розмір коліс чи кліренс, можна відкинути. Вони працють там де немає проблем з учасниками. В нас вони є через те що люди реально не хочуть приймати участь по ряду причин в т.ч. і наявності доволі підготовлених машин в класах через допуски. Ще раз повторюсь - починаєте ставити ліві мотори, коробки, роздатки бо не їде на рідному - в ТР3. Починаєте лізти в підвіску бо рідна ніяка - в ТР3. ТР1 та ТР2 це класи базових машин. З тими чи іншими тюнінгами (назвемо їх так). Всі конструктори в ТР3.

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 07 лютого 2016, 16:21
Oleg
На мою думку те що кожен хоче перетягнути свій клас на себе це стало догмою кожен рік. Тому пропоную всеж таки притримуватися тех вимог ФАУ і додати зміни що стосується ГБО та тракторниє коліс в ТР3 і каркасів в ТР2. Або наші хлопці спотсмени або всі в туризм.

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 07 лютого 2016, 22:41
robosol
всі в туризм тоже варіант :) буде самий наповнений клас, але тоді туризм треба дотягнути до тр1 хоча б.

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 07 лютого 2016, 22:48
Volodymyr
Що таке Туризм? Де від нього технічні вимоги?

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 08 лютого 2016, 08:55
ZUB
robosol писав:всі в туризм тоже варіант :) буде самий наповнений клас, але тоді туризм треба дотягнути до тр1 хоча б.
В туризмі тільки звичайна і ат гума!!!!!!
Мт і всякі драпаки заборонено!!!!!
Згідно регламенту що виклав Володя

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 16 лютого 2016, 13:16
myshketer
У меня сомнения на счет пониженных пар в мосты. Пониженные пары разрешили в ТР1 в этом году, но понижение в РК - только для ТР2.
Понятно, что в РК это можно сделать большим числом, но тогда должны быть ограничения для понижения в мосту. Для тоеты, например, выпускаются пары с числами от 3.07 до 5.71 (нашел в интернете). То же самое, что и родную РК в уаз патриот с числом 1.9 поменять на 2.6.

Я предлагаю всех в ТР2 - большая часть точек итак берется лебедкой любым автомобилем.

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 16 лютого 2016, 13:17
myshketer
Volodymyr писав:Що таке Туризм? Де від нього технічні вимоги?
Я не видел в Туризме на Горганах машин без лебедок... Может невнимательный был...

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 16 лютого 2016, 13:34
myshketer
myshketer писав:
Volodymyr писав:Що таке Туризм? Де від нього технічні вимоги?
ЛЮБИТЕЛЬСЬКА СЕРІЯ З ТРОФІ-РЕЙДІВ 2016 РОКУ
7.3 Розподіл Учасників по заліковим групам:
До змагань на етапах Любительської Серії з трофі-реидів допускаються автомобілі груп TOURISM-AUTO —, які підготовлені у відповідності з технічними вимогами, викладеними у ППТР. Правил ПДД
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
ДО СЕРІЙНИХ ПОЗАШЛЯХОВИХ АВТОМОБІЛІВ (ГРУПА ТУРИЗМ), ЩО БЕРУТЬ УЧАСТЬ
В ЛЮБИТЕЛЬСЬКІЙ СЕРІЇ З ТРОФІ-РЕЙДІВ 2016 РОКУ

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 16 лютого 2016, 14:07
Katonych
myshketer писав:У меня сомнения на счет пониженных пар в мосты. Пониженные пары разрешили в ТР1 в этом году, но понижение в РК - только для ТР2.
Понятно, что в РК это можно сделать большим числом, но тогда должны быть ограничения для понижения в мосту. Для тоеты, например, выпускаются пары с числами от 3.07 до 5.71 (нашел в интернете). То же самое, что и родную РК в уаз патриот с числом 1.9 поменять на 2.6.

Я предлагаю всех в ТР2 - большая часть точек итак берется лебедкой любым автомобилем.
Поддерживаю на все сто

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 16 лютого 2016, 14:30
Volodymyr
Katonych писав:Поддерживаю на все сто
Я також проти заміни ГП в ТР1 і проти боді-ліфта.

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 16 лютого 2016, 14:47
nick2121
myshketer писав:То же самое, что и родную РК в уаз патриот с числом 1.9 поменять на 2.6.
Так нові штатні роздатки в УАЗ Patriot (корейські з електроприводом) і мають 2.56. :lol:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 16 лютого 2016, 15:41
автобат
Volodymyr писав:
Katonych писав:Поддерживаю на все сто
Я також проти заміни ГП в ТР1 і проти боді-ліфта.
І я також, тільки де всі ви були, коли назборах народ як шалений приймав ці всі зміни , кожний тесав їх під свою машину і одному мені не можливо було щось з цім зробити?!

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 16 лютого 2016, 15:44
автобат
автобат писав:
Volodymyr писав:
Katonych писав:Поддерживаю на все сто
Я також проти заміни ГП в ТР1 і проти боді-ліфта.
І я також, тільки де всі ви були, коли назборах народ як шалений приймав ці всі зміни , кожний тесав їх під свою машину і одному мені не можливо було щось з цім зробити?!
Одне мене в тому всьому тішить - це, як що я зберусь їхати на змагання, мій стоковий Буцефал знов заставить їх ковтати пилюку позаду себе :lol:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 16 лютого 2016, 16:01
Katonych
А прікольно, така купа народу проти змін гп і бодіків в тр1 - а тих хто за вийшло більше. Але чось ті хто за не пишуть своїх аргументів

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Додано: 16 лютого 2016, 16:13
skodnick
З протоколу від 04.02.1016 р. "п.4. Слухали: Олександра Ящука, щодо дозволу зміни відстані між кузовом та рамою в групі TR1.
Вирішили: дозволити змінювати відстань між кузовом і рамою автомобіля (ліфт кузова), не більше ніж на 50 мм.
Голосували: “за” — 9, “проти” — 5, “утрималось” — 4."
Тобто думки фактично поділилися 50 на 50. Ось таке-то кіно вийшло...