Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення robosol »

шо вам так бодік не дає спати? я не маю бодіка і не переживаю. ті що утрималися то їх пофіг а не проти. так само можна їх доплюсувати до за! тому 9 за! 5 проти! і ніякі не 50/50
Платон мне друг но истина дорогие
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення myshketer »

robosol писав:шо вам так бодік не дає спати? я не маю бодіка і не переживаю. ті що утрималися то їх пофіг а не проти. так само можна їх доплюсувати до за! тому 9 за! 5 проти! і ніякі не 50/50
Платон мне друг но истина дорогие
9 участников ТР1 с бодилифтом проголосовали за, 5 участников ТР1 без боди лифта проголосовали против, участники ТР2 и ТР3 воздержались.
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення robosol »

в мене нема бодіка, але я голосував за, по одній простій причині. якщо можна ліфт підвіскою, то тупо обмежувати інших, хто хоче піти іншим шляхом як на мене не правильно! бодік дешевше зробити ніж підвіску купити, якщо хтось хоче, в чому проблема? чи регламент писаний під тих хто збагачую виробників хеві дьюті запчастин? а потім кажемо що регламенти для тих хто має можливість витрачатися на вдосконалення!
якщо якась машина не має рами - це не проблема власника рамної машини! нема можливості бодік зробити, роби ліфт пружинами, не хочеш, продавай і купляй рамну! не треба свої проблеми перекладати на інших. машину всі собі самі вибирали!
з технічної точки зору, бодік залишає раму на тому ж рівні, ліфт підвіскою піднімає всю машину! відповідно підвіска дає більші кути і рампу, але нехіло центр мас задирає, на відміну від бодіка. проста фізика.
тому технічно, ліфт є ліфт і нема чого розділяти одне від другого і казати що пружини то кошерно, а бодік єретікі роблять, бо тому що нам так здається.
або заборонити ліфт в тр1 як такий або не вимахуватися!
Аватар користувача
skodnick
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 170
З нами з: 09 листопада 2014, 11:10
Ім'я: Роман
Авто: Jeep Cherokee XJ Limited 4.0, 242
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення skodnick »

[quote="robosol"] ті що утрималися то їх пофіг а не проти. так само можна їх доплюсувати до за! тому 9 за! 5 проти! і ніякі не 50/50
[quote]
Ще ніколи не бачив, щоб тих, хто "утримався" доплюсовували то тих, хто "за", звичайно, якщо це не маніпуляції ;)
Фіг з ним, прийняли - то прийняли. Але мало б бути так - є "боді-ліфт" - в ТР2, немає -ТР1 і ліфтуйся/тюнінгуйся підвіскою доки фантазії і грошей хватає.
Щоб відчути радість від вершини потрібно попотіти на підйомі
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення robosol »

аналогічно приплюсовувати утримавшихся записувати у проти! вони не маю думки стосовно питання, їм не за і не проти! вони можуть як і за так і проти голосувати! тому ніяке не 50/50, це приблизно 80/20! маніпуляцій не буде, члени висловили свою думку шляхом голосування!
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Katonych »

Надо или плавки надеть, или крестик снять. Если мы так активно ратуем за фау, их техтребования и процессы - то негоже свои тт делать существенно отличающимися. Потому как бодик и гп в официальных тт являются очень важным сдерживающим фактором для коротких легких слабых машин, фактически это такое-же важное ограничение как размер колес.
А с такими "послаблениями" тт от фау можно полностью выкинуть и писать свои и под себя. Ничего плохого в своих тт нету, но тогда при чем тут фау?

Пс. Единственное разумное послабление это каркасы, потому как их типа сразу не поставить, дается время на доделать. А изменения типа гп и бодик - это не временные вынужденные, а просто "я так под себя переписал"
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення myshketer »

robosol писав: тому технічно, ліфт є ліфт і нема чого розділяти одне від другого і казати що пружини то кошерно, а бодік єретікі роблять, бо тому що нам так здається.
або заборонити ліфт в тр1 як такий або не вимахуватися!
Возьмем нижние точки кузова, которые колеса тянут по какому-то грунту - жижа или снег. Две машины с лифтом подвески 2" подняли эти точки на 5 см (математика, епта). Потом один из участников поднял еще на 5 см кузов - у него преимущество. Получается, что теперь всем нужно делать бодик, чтобы быть в равных условиях.
Аватар користувача
skodnick
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 170
З нами з: 09 листопада 2014, 11:10
Ім'я: Роман
Авто: Jeep Cherokee XJ Limited 4.0, 242
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення skodnick »

Правильний ліфт-комплект підвіски налаштований і для повсякденного пересування дорогами. І якихось "додаткових кренів" він особливо не створює. В мене машина після ліфта підвіскою ("Rough Country") на дорозі поводиться навіть краще ніж на стандартній підвісці. А якщо "наколхозити" всяке - тоді і нема чого жалітися, що вона "валиться" в повороті і тому боді-ліфт є кращий і "фізично-механічно вмотивованіший"
Щоб відчути радість від вершини потрібно попотіти на підйомі
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Volodymyr »

Тому що ті хто хоче щось протягнути, ходить на збори і голосує. А ті хто не, умнічає на форумі. Все як з виборами в ВР і т.п. Погані рішення приймають хороші люди котрі не голосують.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення myshketer »

Потому что вы решили сделать сборы способом подстраивать техрегламент под себя. Голосовалку на форуме нет смысла делать - тут умники провалят все
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення robosol »

а ніхто і не жалівся :) тут питання власного вибору. а по ліфту - правильно обмежувати загальний ліфт. в не підвіскою до хмар можна, а 1см бодіка вдруг дає пісец перевагу! власне коли їздив на не рамній машині, також до бодіка біло все рівно, так і зараз. а стосовно фАУ, ми маємо реалії, ми ГБО дозволили, то вже 1"-2" бодіка не рішить. Що за подвійні стандарти? або ми виконуємо всі правила, або робимо правки які задовольнять більшість.
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення robosol »

почався срач. до зборів всі сиділи хоча регламент питань був, а тут проснулися. стиль життя флуд? чому на зборах не було?
Володя правильно підмітив.
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Volodymyr »

Будь-яки рішення приймаються зборами клубу. Що не так? Чого не прийшов на збори і не проголосував? Не навів аргументи? Я теж не згоден з рішенням, але більшість так вирішила.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Katonych »

А я знаю шо робити.
Якщо в тр1 прийде в призи машина з бодіком чи іншими гп - я це для себе не буду вважати за поважну перемогу. І най сі тішить з диплома... Є такі поняття як спортивна етика і все таке інше.
Аналогічно і про тр2 послаблення.

Пс. Свою думку і свій голос проти я ще до зборів означив на форумі. Але ніхто не міг навіть подумати, що ще понаприймають... я як прочитав про тракторну резину в тр2, так мало зі стільця не впав.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Volodymyr »

Тракторна в тр2 була моя опечатка. Я виправив. В протоколі такого немає. Сенс це зараз ставити як аргумент?

Андрій, що до наших реалій. Ми можемо все. В т.ч. похерити КЛ отими змінами. Так як машини з вищих класів лізуть в нищі. Чогосьпослаблень стає більше. Хоча мало би бути навпаки. Перехідні періуди триваютьвже 4 рік. Пролазять нові машини, а не старі просять поблажок. Ну і наостанок. Підвіскою до неба ти не зміних геометрію. Впрешся в кузов. Шкода різати машину в ТР0. Раз таке все стокове.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Відповісти