Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення myshketer »

robosol писав:
myshketer писав:Тр1 - это серийные автомобили, все изменения сведены к минимуму. Если тебе в арку не влазит 33" - это твои проблемы
Воот!!! не влазить, то не можна ні бодік а ні пружинами, не влазить - твої проблеми. а то шо подвійні стандарти? як не влазить то можна, але якщо це подорожче, але дешево і сердито не можна бо тоді то перевага... арка порізана - це також не серійний підхід, яле почикрижити крила - норм, а вот бодік ні-ні, як можна то ж не спортивно. серійний авто - значить серійни. а ті пункти в ФАУ, вибачайте, але деколи складається враження що писали люди з потолка, без аналізу технічного, а по якихось стереотипах і легендах...
я це бачу дуже просто, або ліфт в тр1 дозволений або не!
Камрад, но ведь должен быть рациональный смысл в этом всем. Лебедка и бампер из металла дают минимум +100 кг на морду - какая штатная подвеска сможет ходить долго? Вот и разрешают менять пружины, стойки и прочие рессоры. Лифт кузова отвечает за другие задачи - зачунуть колесо побольше, спрятать все, что ниже рамы...

Джоб требования фау переводил с русского документа, взятого у РАФа. Ничего нового, только отшлифованные требования...
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення robosol »

значить ліфт підвіскою це маніпулювання правилами! задачі різні, а по факту результат той самий, запхати колеса побільші. а РАФ нам не показник, подвійні стандарти для них взагалі скорше правило ніж виключення ;) :)

вообщем спор ні про що. ліфт або дозволений або то серійна машина, а маніпуляції з тим що один вид ліфту то не ліфт, а інший заборонити, то як називається? маніпуляції одним гарним пунктом який невідомо як зявився в регламенті, і який історично тягнеться з року в рік?
просте питання, ліфт підвіскою - це ліфт? бодік - це ліфт?
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Volodymyr »

Дискусія якраз про те де межа модифікацій в кожній групі. Те що РАФ на не указ це звісно круто. Тільки от досвіду в них у цих речах набагато більше. Повинен бути баланс.

Як на мене білтший звіздец в ТР2 це мотори, коробки і підвіски яки хочеш. При тому що колеса можна поставити 37". От чим це не ТР3 тоді?

Короче. ГБО дозволили. ТР2 без каркаса (якісь час), тракторні в ТР3 і досить маніпулювати.

Як взагалі можна говорити про проведення ЧУ коли кожен рік віддаляємось від стандартів (не кажучи про те що мало хто на тому ЧУ був)? Сенс городити городи що б потім ці машини нікуди не влазили?

Розширреня можливе за рахунок уніффкацій і чітких вимог. Має бути якійсь стандарт, а не набір стандартів. Наразі крім ФАУ ніхто стандарт не впроваджує. А кубки водокачок і надалі є пріорітетом місцевих клубів, але не цікавлять спорцменів.

P.S. Де Кубок Тартака і Бережани Трофі? Насправді ж були дуже класні змагання. На Західній Україні не так і багато чого відбувається :(
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Khimik »

Андрію, для серійних машин БЕЗ ЛЕБІДОК є туризм.
поставив лебідку - тр1. Без варіантів.
поставив 35" або другу лебідку - тр2.
зварив з нуля раму і поставив тракторні мости - тр3.
Всьо просто.
І не тра міряти висоти ліфтів, вираховувати ГП.....
ніфіга то не рішає.
Рішає кількість лебідок і колеса. Всьо.

О, ідея! А чо так взялися тільки за передаточне число ГП?
давайте ще й ділити по передаточному лебідок!
а чо - он в одного 1:365 а в другого 1:267....
Де справедливість?
Востаннє редагувалось 16 лютого 2016, 22:35 користувачем Khimik, всього редагувалось 3 разів.
Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення climber »

robosol писав:я це бачу дуже просто, або ліфт в тр1 дозволений або не! я за справедливість!
що є ліфт? це процес, а важливо - результат - більші колеса. може варто думати про результат - тобто ТТХ авти:
- розмір/тип коліс
- кліренс (з врахуванням специфіки того що є точкою внизу.)
- крутний момент на колесі (а не факт форсування двигуна чи заміни пар).
- запас ходу лебідки в тоно-хвилинах (а не кількість акумуляторів і потужність лебідки)
і т.д., а то починається вимірювання тонажа корабля по площі палуби, що потопило купу моряків через неправильні форми шхун...
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення myshketer »

Khimik писав:Андрію, для серійних машин БЕЗ ЛЕБІДОК є туризм.
поставив лебідку - тр1. Без варіантів.
поставив 35" або другу лебідку - тр2.
зварив з нуля раму і поставив тракторні мости - тр3.
Всьо просто.
І не тра міряти висоти ліфтів, вирахувати ГП.....
ніфіга то не рішає.
Рішає кількість лебідок і колеса. Всьо.
Ромку, це вірно лише для Кубку Львову, де організатори не можуть поставити цікаві пункти через відсутність каркасів, вимикачів маси та 4кг вогнегасників в машинах. Для змагань потрібні правила. Для спортивних змагань потрібні більш жорсткіши правила і більш вибагливі критерії щодо розподілу по класах. Проблема вся лише в тому, що учасники не хочуть грати за правилами вищої ліги. Хтось плутає поїздки вихідного дня та спортивний захід.
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Volodymyr »

Цілком слушно сказано. Або змагання, або алкотрофі.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення myshketer »

robosol писав:значить ліфт підвіскою це маніпулювання правилами! задачі різні, а по факту результат той самий, запхати колеса побільші. а РАФ нам не показник, подвійні стандарти для них взагалі скорше правило ніж виключення ;) :)

вообщем спор ні про що. ліфт або дозволений або то серійна машина, а маніпуляції з тим що один вид ліфту то не ліфт, а інший заборонити, то як називається? маніпуляції одним гарним пунктом який невідомо як зявився в регламенті, і який історично тягнеться з року в рік?
просте питання, ліфт підвіскою - це ліфт? бодік - це ліфт?
Лифтом подвески для компенсации обвеса. Для больших колес есть резка арок. У меня лифт подвески 2" и порезанные арки, в стоке стояли колеса 29", сейчас 33" залазят спокойно. Все по тт фау. Сейчас из-за таких любителей поиска смысла значений термина "лифт" у других машин появляется преимущество. Я считаю это неправильным. Почему вы меняете регламент КЛ, который проводится под эгидой фау, а не сам тт фау - членство в фау есть, пожалуйста - доказывайте там. Хотите свою федерацию автоспорта - никто ж не против. Только давайте тогда не будем эти лицензии фау покупать - какой в них смысл?
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Khimik »

Чекай.
Скільки з нас їздить кудись далі? 2-3?
Наскільки пригадую, коли почалася криза з набором груп - вирішено було пом"якшити правила.
Я вважаю - помогло. І то сильно.
Вернемося в "чистий спорт" - знов буде тих 2-3 екіпажі.

пс. Мені, наприклад, абсолютно пофіг на наявність в моїх суперників ліфтів. Хоч пів метра поставте, але в одній категорії при однакових плюс-мінус колесах явно матиме перевагу авто з двома лебідками. Чи з одною в туризмі.
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Volodymyr »

Лебідки жорстко регласентовані. Не треба на цьому робити пропоганду. Перевагу матиме той хто менььше користується лебідками в принципі.

Тенденція херова. Кожен рік все більші допуски і через це білтше суперечок. Питання не тільки в тому хто куда іздить, а й ще в тому хто їде до нас. Під шо попало практично ніхто не підпишеться. Сенсу просто немає. Це недалекоглядність і плутанина спорту і покатушок. А сам механізм збільшення допускив (відхилень) це протягування власних машин. Україна в мініатюрі. Причому її найгірша сторона.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення myshketer »

Khimik писав:Чекай.
Скільки з нас їздить кудись далі? 2-3?
Наскільки пригадую, коли почалася криза з набором груп - вирішено було пом"якшити правила.
Я вважаю - помогло. І то сильно.
Вернемося в "чистий спорт" - знов буде тих 2-3 екіпажі.
Дивись глибше - якщо хтось і поїде, то буде вкрай розчарований вимогами організаторів :mrgreen:

Пом'якшеня стосувались лише каркасів, вимикачів мас та гбо, здається.

Я думаю ніхто не буде заперечувати, що змагання стають цікавішими для учасників щороку. Який сенс змінювати правила? Краще рости вгору екіпажам, я вважаю...
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення myshketer »

Ромкові на квіточці пофіг на ліфт кузова мого уазіка. Супер :-D
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Khimik »

ага, регламентовані....
скільки торік пломб було поставлено в туризмі?
Давай не шо попало. Давай міряти РЕАЛЬНИЙ розмір колеса, як я то бачив з репортажів "трушних" змагань, щоб було реально справедливо.
давай точки на реєстрації видавати, а не звечора.
давай точки ставити на якійсь закритій території, а не в селі, де 5 екіпажів взяло, а потім селяни спиляли дерево чи перекрили дорогу....

ясно, що протягування машин, в певній мірі - але то не для себе, бо так сказать, "користі" для себе з змагань точно не є ніякої. Вообще.
Одні збитки.
я не бачу в нас черг мажорів з окремими автами для змагань - більшість юзає їх кожного дня, і то що наявні машини пасувало би поділити по реальних можливостях, а не по "сферичних в вакуумі" - то та якби очевидно....
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Khimik »

myshketer писав:Ромкові на квіточці пофіг на ліфт кузова мого уазіка. Супер :-D
ну але ж ми в різних категоріях.... 8-)
але навіть якби ти доставив ще дві лебідки і поїхав в тр3 - все одно певно було б пофіг :lol:
Востаннє редагувалось 16 лютого 2016, 23:24 користувачем Khimik, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017

Повідомлення Khimik »

myshketer писав: Дивись глибше - якщо хтось і поїде, то буде вкрай розчарований вимогами організаторів :mrgreen:
перечитати регламент і зняти той злощасний бодік за 3-4 години в день перед виїздом на "спорт" - то сильне розчарування?
Відповісти