Сторінка 3 з 5

Re: фари

Додано: 17 листопада 2011, 12:02
tad100
max писав:ви тільки не обіжайтеся, але я таке спитаю: в мене зара штатний бампер зі штатними лямпочками - це напевно птф, світить тупо знизу десь на 2 метра перед машиною, розсіяним світлом. в планах зробити інакший бампер, трошки силовий. туди в сам бампер знизу я б теж поставив якісь світилки. чесно кажучи я небачу змісту ставити шось таке як зараз є - шоб світило під колеса (бо від того ніц не стає ліпше видно), ну хіба в туман мене ліпше буде видно - шо додає безпеки на трасі. питання - поможіть буть-ласка оприділитися з вибором типу ламп. ну і якшо у вас будуть конкретні думки по цьому - то може ше й піскажіть конкретну модель і де її взяти. додам що ціна має значення, хоча якшо вона оправдана якістю - то це нормально. також бажано шоб це були якісь не ексклюзивні для наших країв фари, до яких мож дістати без проблем запасне скельце чи ше шось. також є таке - якшо б мені потрібно було світити дуже-дуже сильно і далеко - то для цього я б поставив окремі ліхтарі (напевно теж на бампер, але ззовні). дякую за поради.
пс: напевно мене цікавлять круглі лямпочки (але це ще не повна відповідь на питання) :)
Між іншим, оті лампочки, що світять на два метри, і трохи вбік достатньо корисні на бездорі. Ліпше видно колію. Правда до тих пір поки, чисті. А вибирати треба враховуючи, що їм більше всіх дістається від води і снігу. І вони лопають від перепаду температур, в мене одна вже трісла, хоч і дуже фірмова.

Re: фари

Додано: 17 листопада 2011, 12:54
max
tad100 писав:Між іншим, оті лампочки, що світять на два метри, і трохи вбік достатньо корисні на бездорі. Ліпше видно колію. Правда до тих пір поки, чисті. А вибирати треба враховуючи, що їм більше всіх дістається від води і снігу. І вони лопають від перепаду температур, в мене одна вже трісла, хоч і дуже фірмова.
дійсно трохи в бік ше світять. зарахую цю думку в користь ламп такого ж типу як і зараз є.

Re: фари

Додано: 16 січня 2012, 16:33
Толстяк
Встановив діодну люстру. Світить набагато краще за 200 ват галогена. Має площу освітлення разів у десять більшу, за головні фари. При зустрічному транспорті - обовязково вимикати!!! Але найбільший шок я отримав коли поїхав на Драгобрат. У лісі видно все! Чи машина нахилена вперед, чи взад - велика площа засвітки дозволяє бачити і боки і верхівки дерев, а ще, завдяки природі діодного світла, добре проглядається глибина лісу. Вже не шкода грошей.
Фото, зроблені в пасмурний день.

Re: фари

Додано: 16 січня 2012, 16:43
іллі4
Остання фотка зачьотна

Re: фари

Додано: 16 січня 2012, 18:58
AM
а що саме взяв і за скільки - якщо не секрет?

Re: фари

Додано: 16 січня 2012, 20:05
Толстяк
http://www.hanma-auto.com/en/products/d ... t-bar-180w
Вона реально герметична, кожен гвинтик і дротик на герметику.
http://www.alibaba.com/product-gs/51056 ... t_Bar.html
На Україні 570 у.о. дорого, але не можу натішитися!

Re: фари

Додано: 16 січня 2012, 23:42
Denon
Дуже цікаво:
1. фотка в лісі або на розкаряченій дорозі в темну ніч без будь - якого іншого штучного освітлення і без снігу (зараз то певно неможливо)
2. як її захистити на морді машини, щоб вона швидко не представилась від літаючих камінців ті всього іншого що може прискорити передчасну погибіль
3. може її все таки на дах краще монтувати - чим вона вище, тим краще освітлює нерівності рельєфу і болота на ній менше буде

Re: фари

Додано: 16 січня 2012, 23:55
Толстяк
З третім пунктом не згоден. Гілками швидше зверне. А світло буде відбиватися віл капота і сліпити. Я мав на даху 4 фари, більше не хочу.
На вихідні знову поїду на Драгобрат і візьму фотік.

Re: фари

Додано: 17 січня 2012, 00:11
Denon
Толстяк писав: світло буде відбиватися віл капота і сліпити.
Я теж мав засвітку капота, але посунув фари трохи назад і її не стало. А щодо гілок - слушно... будем чекати на фото з місця події...

Re: фари

Додано: 17 січня 2012, 00:44
Alex67
Denon писав:
Толстяк писав: світло буде відбиватися віл капота і сліпити.
Я теж мав засвітку капота, але посунув фари трохи назад і її не стало. А щодо гілок - слушно... будем чекати на фото з місця події...
Для даного виробу розташування оптимальне, ти посував назад фари у яких був чітко сформований світловий пучок. Такий лайтбар не забезпечує формування променя із чіткою границею, необхідного для використання на даху. Дивився на теххарактеристики. Якщо повірити китайцям на слово то такий новий виріб має світловий потік як дві ксенонові фари (10800 Лм наш лайтбар та 2х5500 Лм дві ксенонові фари 35Вт). Але споживана потужність - 180Вт... можна поставити 5 фар з ксеноном 35Вт, що забезпечить у два з половиною рази більший світловий потік і більшу надійність (5 окремих фар, у які поцілити важче). Є ще проблема старіння. За перші кілька десятків годин світловий потік впаде на 30% у діодної люстри із оптимально підібраним струмом на діоді, і до 50% якщо із діодів намагалися витиснути максимальну світимість за рахунок збільшення струму. Але все одно дуже цікаво подивитися наживо. До речі штатні фари із якими ти порівнював діодну люстру у тебе які - вік відбивача, потужність і тип лампи дальнього світла?

Re: фари

Додано: 17 січня 2012, 01:36
Толстяк
Потужність люстри у межах 60-70 ват. Струм до 6 ампер. кут розсіювання близько 60 градусів. На око, чотири ксенони, якщо покласти на них розсіювач на 60 град., навряд чи краще будуть світити. Ксенон теж вигоряє, довго розпалюється, боїться струсів, примхливий до напруги... Фірмовий ксенон Фліпс видає 3200 люмен, ачерез кілька годин!!! 3100 люмен.Лампи в мене Осрам офроуд 95/100 Вт. фари кіото японські у дуже хорошому стані. Мені більш цікаво покласти поруч машину з ксеноном і порівняти. Бачив придурків, що їхали на дальньому з ксеноном, ігноруючи всіх зустрічних, то я їм увімкнув люйстру за 50 м. вони зупинилися. Слідуюча люйстра буде з 8-ми градусними лінзами френнеля.

Re: фари

Додано: 17 січня 2012, 11:38
Alex67
Толстяк писав:Потужність люстри у межах 60-70 ват. Струм до 6 ампер. кут розсіювання близько 60 градусів. На око, чотири ксенони, якщо покласти на них розсіювач на 60 град.
Можливо я не правильно зрозумів посилання, бо той виріб має чітко вказану споживану потужність 180 Вт - 60 діодів по 3 Вт. Правда діодів на 3Вт дійсно дуже мало, переважно застосовуються діоди на 1Вт і тоді все стає на свої місця. Крім дези від китайців :-) 1Вт це макс 150 Лм, 60х150=9000 люменів світність

Re: фари

Додано: 17 січня 2012, 12:03
Толстяк
CREE діоди ще дадуть 150 люмен, а ці явно не такі... Якщо порахувати по 100 люмен на ват, то буде приблизно та світимість яку я бачу. хоча і це дуже немало. 15000, як заявлено виробником, тільки теоретично у ідеальних умовах, на межі пробою. Може хто має знайомих у санепідемстанції, там повинні бути люксометри. Зробіть три-чотири заміри від центру пятна до краю і вирахуйте середнє арифметичне. Краями плями буде заявлений кут розсіювання.

Re: фари

Додано: 17 січня 2012, 16:26
автобат
Ні фіга не розумію в люменах. Одне скажу, колись, може прийде час і я куплю собі такі фари як в тебе, Гена. З заздрістю дивився. як із-за гір світилося зарево, коли Янукович на Горганах їздив. Нікого не слухай, ти зробив правильний вибір, в загальному, як і завжди. Це не підколка.

Re: фари

Додано: 17 січня 2012, 17:35
Alex67
Толстяк писав:CREE діоди ще дадуть 150 люмен, а ці явно не такі... Якщо порахувати по 100 люмен на ват, то буде приблизно та світимість яку я бачу. хоча і це дуже немало. 15000, як заявлено виробником, тільки теоретично у ідеальних умовах, на межі пробою. Може хто має знайомих у санепідемстанції, там повинні бути люксометри. Зробіть три-чотири заміри від центру пятна до краю і вирахуйте середнє арифметичне. Краями плями буде заявлений кут розсіювання.
Є ще два цікавих ефекти. По-перше тобі дуже гарно світила люстра взимку, на холоді - це ідеальні умови для світлодіодки. По-друге, спектр світлодіодів при однаковому світловому потоці має забезпечити кращу суб'єктивну видимість. Це факт, але як перевести це у вимірювані величини поки ніхто не знає - не можуть встановити нормативів освітленості. Тому мені теж дуже цікаво порівняти наживо освітленість.