Сторінка 12 з 15

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 05 квітня 2015, 14:21
GAZ4x4
krust писав:На заміну Line-X, є раптор(u-pol raptor). Правда не таке класне як лайн, але я його закупив вже і буду за паро тижнів, красити всю машину ним)
Дякую за інфо!
Де саме будете виконувати покраску? Де купували засіб?
Наскільки я ознайомився з відгуками по Line-X, покриття складно застосовувати для захисту днища, де є рухомі механізми (їх неможна покривати). Як ця проблема вирішується у випадку з раптор(u-pol raptor)?

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 05 квітня 2015, 14:39
robosol
вирішується методом газети/плівки і малярного скотча. все що не повинно бути покрито замотується (маскується). інший метод - це познімати все що не повинно бути помальовано чи покрито чимось (хоч велкор, хоч баранек, хоч раптор, хоч х-лайн). комбінований підхід - щось знімається а щось обклеюється.

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 05 квітня 2015, 15:05
krust
Або акуратно задути просто тай все. Є ше пістолети спеціальні зі шлангами.
Я сам буду красити, ось ще де не знаю, компрессора поки не маю, шукаю в кого взяти на паро днів. Тай то мороки ппц, зачистити все, ну то як покрашу зроблю тему вже, і опишу шо та і як. Раптор в районі 80-90 доларів за 4 літри.
А я літом дно задував(тектілом), то не важко то робиться, де ржавчина полізла(якщо ви кажете шо її мало), зачистили, затравити, і задуваєш. Все що зняв, то тілкьи колеса і болотніки. Вихлопну тільки прикрив і все.

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 10 квітня 2015, 23:23
Steady2102
Привіт! З сотень перелопачених сторінок на форумі по Ніссанах - можу сказати наступне..
1. Раптор є антигравійним засобом, а не антикорозійним. Наносити потрібно на ідеально підготовленну поверхню - якщо десь не пристане, то там буде корозувати, плюс мікротріщини в самому покритті будуть, куди буде потрапляти волога.
2. Всякі Тектили і Дінітроли ідеально застосовувати на нових машинах - особливо що стосується рами - на беушній машинці рама буде ржавіла зсередини - і воскова основа не буде кращим виходом - ті ж мікротріщини з часом, не всюди затече.
3. Х-лайн - крута штука, це зовсім не Раптор, покриття нагадує рельєфний пластик, який практично "прикіпає" до поверхні - роблять у Польщі - в неті є інфа. Дорого.
4. В себе на Теранчику застосовував таку схему після ремонту - в арки Упол Гравітекс, по ньому RustStop (ця канадська холера не висихає і розповзається всюди пропитуючи наявну ржу наскрізь, витісняючи вологу. На днище Тектил МЛ як основа + Тектил Бодісейв - виглядає як несохнуча густа мазюка..))) Цього літа на ще планую розпшикати РастСтоп повністю під днищем на всі вузли.. Рама - спочатку промив - всередину РастСтоп дав - вже майже рік минув, а він далі плямами через отвори рами "вилазить".. Теж повторю влітку. Ним же задув всі двері, капот, багажнік, мажу всі критичні місця.
Завтра вдень (субота) буду біля ОблРади запаркований - можу це показати на машинці все!

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 10 квітня 2015, 23:24
Steady2102
Ну і загальне правило для обробки металу - шліфанути до живого і/або протравити, грунт, фарба - а тоді вже все решта, що душа забажає!))

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 18 серпня 2015, 00:16
stas
Добрий вечір. Напишу про одних майстрів суперових :twisted: які відремонтували мені стартер в пятницю,збрили 300грн+зч. А в суботу купив новий стартер. Супермайстри знаходятсь на зеленій навпроти заводу віконні системи. Бутьте уважні!

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 18 серпня 2015, 07:53
gladun
stas писав:Добрий вечір. Напишу про одних майстрів суперових :twisted: які відремонтували мені стартер в пятницю,збрили 300грн+зч. А в суботу купив новий стартер. Супермайстри знаходятсь на зеленій навпроти заводу віконні системи. Бутьте уважні!
Знаю де тоє. Колись також там робив, але працює до досі.

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 18 серпня 2015, 08:01
gladun
Перед поїздкою в шацьк, поліз під машину перевірити, наконечники змастити. Дивлюсь один наконечник крайній біля колеса болтається, а шплінт запханий. Витягнувши шплінт гайка докрутилась на два повних оборота. Мене мучиє питання , то так спеціально шоб знов приїхати бо шось стукає, чи конус присів на два мм і гайка легко крутилась на два оборота? Це все після заміни шарових. Не буду показувати пальцьом. Я змовчу, та так не робиться...

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 18 серпня 2015, 08:10
gladun
8-)

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 18 серпня 2015, 08:56
марік
Не просідають конуси так !!!!

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 18 серпня 2015, 15:05
автобат
Може вухо посадочне вжероздовбане. Зара затягнув,авоно дали попустить

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 19 серпня 2015, 12:17
stas
gladun писав:
stas писав:Добрий вечір. Напишу про одних майстрів суперових :twisted: які відремонтували мені стартер в пятницю,збрили 300грн+зч. А в суботу купив новий стартер. Супермайстри знаходятсь на зеленій навпроти заводу віконні системи. Бутьте уважні!
Знаю де тоє. Колись також там робив, але працює до досі.
Можливо тоді інші специ працювали.

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 19 серпня 2015, 18:22
gladun
автобат писав:Може вухо посадочне вжероздовбане. Зара затягнув,авоно дали попустить
Знаю я ті вуха , воно добре. Тимбільш до того всього конус сидів плотно і не болталось, а значить роздовбатись в принципі не може.

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 28 січня 2016, 11:59
valerio
Viton писав:Сервіс називається "Патрол-УАЗ Бокс". Круті хлопці з правильними руками і світлими головами !!!
Доброго дня, та мої вітання бо це перше моє повідомлення)
Купив Toyota Tundra вже ліфтовану (всі масла та ремені були замінені у Києві), треба передивитись усі моменти по ходовці, також є дрібні моменти які хочеться подивитись (що за аморти стоять, та що за проставки стоять)
То питання де знайти цей "патрол-уаз бокс", бо гугл щось мовчить)
Дякую.

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Додано: 28 січня 2016, 13:33
автобат
Тіко не ображайтесь.
Як би ви хотіли знайти цей патролуаз, то , читаючи форум не змогли б не звернути увагу на те, що там згадується така людина, яку звуть Марік і він сам відгукується і пише, що він робив. Варта було лише спитати в нього через особисте повідомлення його телефон. Бажаю успіху.