СТО - гарні і погані відгуки

СТО, майстерні, майстри, автозлами — гарні і погані відгуки, контакти, пошук
Аватар користувача
Штурман нивы
Повідомлень: 318
З нами з: 12 квітня 2010, 10:52
Ім'я: Тетяна
Авто: smart, uaz patriot

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення Штурман нивы »

mykhaylo писав:Що я вам хочу сказати про Володю,мене за 36 років мого життя ніхто так ще не взував
у меня несколько вопросов. Вы меняли кресла, кардан, и т.д Вы проверяли работу? И после приема работы, которая по вашим словам была сделана не качественно вы заплатили деньги и уехали?
Для всех открою маленькую тайну на клапанной крышке стоит метка, это делается сервисом что бы не было вот таких истерик. Такие же метки ставятся в местах установки карданов.
И лично для меня странно, что человек истериит на форуме а в мастерскую исправлять не качественно сделаную работу ехать не хочет. Отсюда два вопроса отсюда два вопроса - Антиреклама или кинуть сервис на деньги? Такие случаи по Львову сейчас участились
"Внедорожник - это автомобиль, который застрянет там, куда другой не доедет"
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення myshketer »

Я бы заплатил деньги в любом случае, сколько сказали б... И менять что-то в эту мастерскую бы точно не поехал, по своим личным соображениям.
Аватар користувача
mykhaylo
Повідомлень: 34
З нами з: 02 березня 2013, 12:52
Ім'я: Михайло
Авто: Ваз 2121
Звідки: Львів. Україна.

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення mykhaylo »

Штурман нивы писав:
mykhaylo писав:Що я вам хочу сказати про Володю,мене за 36 років мого життя ніхто так ще не взував
у меня несколько вопросов. Вы меняли кресла, кардан, и т.д Вы проверяли работу? И после приема работы, которая по вашим словам была сделана не качественно вы заплатили деньги и уехали?
Для всех открою маленькую тайну на клапанной крышке стоит метка, это делается сервисом что бы не было вот таких истерик. Такие же метки ставятся в местах установки карданов.
И лично для меня странно, что человек истериит на форуме а в мастерскую исправлять не качественно сделаную работу ехать не хочет. Отсюда два вопроса отсюда два вопроса - Антиреклама или кинуть сервис на деньги? Такие случаи по Львову сейчас участились

Добрий вечір.Шановна пані про крісла мова нейдеться,на карданах цінників теж не було,чому мені не віддали старих карданів,старого запалення та не втому річ.Чому я заплатив гроші тому ,що я повірив людині.Я автомобіст військовий в мене в підпоряткуванню було відділення автомобільне я російську передньопривідну машину, ходову наприклад можу перебрати в ночі завязаними очима, що до Ниви я її не знаю і прочитавши літературу я зрозумів, що це специфічна машина там без хорошого інструменту і навиків не получиться.І про яку ви мітку говорите коли на кришці було болота на сантиметир і як я можу перевірити настройку клапанів хіба на слух,чому небула поміняна обірвана шпилька ще роботи на пять хвилин.В мене на руках заключення експерта прийде час я вам його покажу.Доречі до роздатки ніхто ще пока не ліз Володя сказав ,що римонтував її але чомусь як текло масло з привідного ричага так і тече (речаг який включає понижину повишену) чи може було масло поміняне?Я питаю чому тиче відповідь це я напевно її перехилив тоді получається, що можна води черпнути в роздатку(нивоводи поправти мене якщо не так) Так от ми можемо підїхати на любе незалежне ТО і ви покажите де мітки знімемо роздатку подивимось ,що ремунтувалось.Індитифікуємо кардани якщо це можливо.А що до антиреклами і кидалова,нехай нас Бог і доля росудить.
Аватар користувача
mykhaylo
Повідомлень: 34
З нами з: 02 березня 2013, 12:52
Ім'я: Михайло
Авто: Ваз 2121
Звідки: Львів. Україна.

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення mykhaylo »

myshketer писав:Я бы заплатил деньги в любом случае, сколько сказали б... И менять что-то в эту мастерскую бы точно не поехал, по своим личным соображениям.

Я заплатив все до копійки, я порядна людина і робити щось туда я точно не поїду і десятьом скажу, я вирішив зняти гараш і сам буду буду робити.
Аватар користувача
nick2121
Повідомлень: 586
З нами з: 15 травня 2006, 21:30
Ім'я: Микола
Авто: УАЗ 3164
Звідки: Львів, Україна

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення nick2121 »

Тут як кажуть, в кожного своя правда.
З мого життєвого досвіду (теж 36-річного):
1. За незроблену роботу - ніколи в житті не платив і не буду платити.
2. Робив в сервісі Володі дуже багато всього за останні 2,5 роки. На 95% задоволений, не хочу сказати що Володя святий - мав і претензії - які завжди усувались без питань і безкоштовно. Ну і деякі речі робились просто унікальні (як мінімум для Львова та а/м "Нива") з інженерної точки зору.
3. Краще ніж зробиш сам - ніхто не зробить (якщо є знання предмету і руки з того місця ростуть).
Аватар користувача
mykhaylo
Повідомлень: 34
З нами з: 02 березня 2013, 12:52
Ім'я: Михайло
Авто: Ваз 2121
Звідки: Львів. Україна.

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення mykhaylo »

nick2121 писав:Тут як кажуть, в кожного своя правда.
З мого життєвого досвіду (теж 36-річного):
1. За незроблену роботу - ніколи в житті не платив і не буду платити.
2. Робив в сервісі Володі дуже багато всього за останні 2,5 роки. На 95% задоволений, не хочу сказати що Володя святий - мав і претензії - які завжди усувались без питань і безкоштовно. Ну і деякі речі робились просто унікальні (як мінімум для Львова та а/м "Нива") з інженерної точки зору.
3. Краще ніж зробиш сам - ніхто не зробить (якщо є знання предмету і руки з того місця ростуть).


Поясніть мені як оприділити чи відригульовані клапана(клапана то того не цокали) чи чистився карб чи мінялось масло в роздатці чи римонтувалась роздатка.Ви зрозумійте яби не обірвана шпилька на головці я би нічого не перевіряв би я просто їхав зробити шпильку.А там під кришкою клапанів небуло навіть прокладки, поясніть я або дурний або коні не їдуть
Аватар користувача
nick2121
Повідомлень: 586
З нами з: 15 травня 2006, 21:30
Ім'я: Микола
Авто: УАЗ 3164
Звідки: Львів, Україна

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення nick2121 »

mykhaylo писав:Поясніть мені як оприділити чи відригульовані клапана(клапана то того не цокали) чи чистився карб чи мінялось масло в роздатці чи римонтувалась роздатка.Ви зрозумійте яби не обірвана шпилька на головці я би нічого не перевіряв би я просто їхав зробити шпильку.А там під кришкою клапанів небуло навіть прокладки, поясніть я або дурний або коні не їдуть
Та не буду я нічого пояснювати... я не PR-менеджер :lol: а так само клієнт, і плачу за роботу гроші. Просто в мене склались більш позитивні враження про сервіс, у вас - негативні. Зауважте, я не стверджував що ви праві чи неправі (бо не володію інформацією, та і навіщо то мені?) Як вже писав - в кожного своя правда. :roll:

На рахунок перевірити - то кожен випадок індивідуально. Але з карбюратором достатньо суб'єктивного відчуття "покращення вже сьогодні" (а інакше яка потреба його чистити?) Трансмісійне масло я привожу своє, мінялось іноді за моєї присутності, іноді без. Але тут суб'єктивні відчуття теж важливі... наприклад якщо в мости замість Castrol SAF-XJ хитрий майстер втюхає ТАД-17 - це одразу буде відчутно п'ятою точкою (як мінімум, істотне скорочення накату). :mrgreen:

На цьому припиняю дописувати в цій темі... а то чую народ вже поп-корном запасається... :lol:
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення Volodymyr »

Досить складна і неординарна ситуація. Не можливо прийняти одну чи іншу сторону не бачучи усього в живу і нічого не помацавши.
Я так само обслуговував і обслуговую зараз машину у Володі. Як і у всіх майстрів (та і у всіх людей) звісно бувають якісь проріхи які можуть бути усунені згодом.
Так само як і бувають клієнти які поводять себе не цілком адекватно. І ВСІ майстри по колу харять роботу інших (це взагалі норма).
Але у будь якому випадку ніж робити робити заяви таки заяви варто було б нормально розібратись з автосервісом і пройтись на свіжу голову по всім спірним моментам.
А так виливати сюди (та й ще в такий формі) те що не можливо ні підтвердити ні спростувати, особливого сенсу немає.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
mykhaylo
Повідомлень: 34
З нами з: 02 березня 2013, 12:52
Ім'я: Михайло
Авто: Ваз 2121
Звідки: Львів. Україна.

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення mykhaylo »

Volodymyr писав:Досить складна і неординарна ситуація. Не можливо прийняти одну чи іншу сторону не бачучи усього в живу і нічого не помацавши.
Я так само обслуговував і обслуговую зараз машину у Володі. Як і у всіх майстрів (та і у всіх людей) звісно бувають якісь проріхи які можуть бути усунені згодом.
Так само як і бувають клієнти які поводять себе не цілком адекватно. І ВСІ майстри по колу харять роботу інших (це взагалі норма).
Але у будь якому випадку ніж робити робити заяви таки заяви варто було б нормально розібратись з автосервісом і пройтись на свіжу голову по всім спірним моментам.
А так виливати сюди (та й ще в такий формі) те що не можливо ні підтвердити ні спростувати, особливого сенсу немає.

Доброго дня Володимир.Я перепрошую за свої амбіції і емоції ,але від слів своїх не відмовляюсь.Справа в тому що я до Володі передзвонив і запропонував вирішити по людськи ,але людина має мене за лоха,я звичайно витримав паузу але не судьба.Я пропоную експеремент.Володя знімав карб чистив ригулював там є проблема, і карб треба міняти, нехай скаже яка він не міг її прсто не замітити і яка проблема з клапанами,якщо скаже я готовий забрати всі слова назат і вибачитись в присутності всього клубу і форумчан,слово офіцера.
yurafoxtrot
Повідомлень: 38
З нами з: 11 грудня 2004, 21:36
Ім'я: Юра
Авто: Passat B4 TDI, Nissan Terrano2 TDI
Звідки: Львів

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення yurafoxtrot »

По жиг. карбюраторах є окремо специ, найкращий варіант перебрати старий.Робив це і на ниві і на Газ-69.Жодного нарікання на майстра не чув.Якщо треба - дам контакт.
Аватар користувача
mykhaylo
Повідомлень: 34
З нами з: 02 березня 2013, 12:52
Ім'я: Михайло
Авто: Ваз 2121
Звідки: Львів. Україна.

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення mykhaylo »

yurafoxtrot писав:По жиг. карбюраторах є окремо специ, найкращий варіант перебрати старий.Робив це і на ниві і на Газ-69.Жодного нарікання на майстра не чув.Якщо треба - дам контакт.

Дуже вдячний,але спец на нього вже дивився карб відходив 30 років, робити невартує.
yurafoxtrot
Повідомлень: 38
З нами з: 11 грудня 2004, 21:36
Ім'я: Юра
Авто: Passat B4 TDI, Nissan Terrano2 TDI
Звідки: Львів

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення yurafoxtrot »

Значить то такий спец дивився. Нові карбюратори дуже швидко приходять на дефектовку до того ж таки майстра.
Якщо старому зовсім гаплик, тоді купити б/у і дати перебрати.Буде дешевше і надійніше.
А взагалі одного майстра, який би все на відмінно робив ще не зустрічав.Вже давно є вузькі специ, які на відмінно роблять щось одне.
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення автобат »

Да ну? Де взяти?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення AM »

Volodymyr писав:А так виливати сюди (та й ще в такий формі) те що не можливо ні підтвердити ні спростувати, особливого сенсу немає.
Не хочу влазити в суперечку, але людина написала свою субєктивну думку - вона має на це право, і очевидно підстави. Інша написала свою субєктивну думку яка є протилежною - теж нормально, і теж має підстави. В кожного своя ситуація. Ця тема якраз для таких думок, які в КОЖНОГО з нас є СУБЄКТИВНИМИ.
З іншого боку - думаю ніхто сперечатись не буде, якщо я скажу що часто майстри лошать клієнтів, і часто ведуть себе зухвало - мол "щось не подобається - пішов на фіг". А наявність такої теми і критичних відгуків може хоч трохи стримає від такої поведінки (хоча, хто зна,..)
Аватар користувача
ярко
Повідомлень: 528
З нами з: 21 січня 2010, 12:44
Ім'я: ЯРКО
Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: СТО - гарні і погані відгуки

Повідомлення ярко »

AM писав:
Volodymyr писав:А так виливати сюди (та й ще в такий формі) те що не можливо ні підтвердити ні спростувати, особливого сенсу немає.
Не хочу влазити в суперечку, але людина написала свою субєктивну думку - вона має на це право, і очевидно підстави. Інша написала свою субєктивну думку яка є протилежною - теж нормально, і теж має підстави. В кожного своя ситуація. Ця тема якраз для таких думок, які в КОЖНОГО з нас є СУБЄКТИВНИМИ.
З іншого боку - думаю ніхто сперечатись не буде, якщо я скажу що часто майстри лошать клієнтів, і часто ведуть себе зухвало - мол "щось не подобається - пішов на фіг". А наявність такої теми і критичних відгуків може хоч трохи стримає від такої поведінки (хоча, хто зна,..)
+100
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
Відповісти