Сторінка 3 з 6

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 18 травня 2010, 20:25
Loog
іллі4 писав:
Ігора писав:Сашко а це дивились http://auto.ria.ua/auto_nissan_2695141.html може ціна трохи велика але торг уместен
а це 160 чи 260 ??
Це 160!

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 18 травня 2010, 20:34
Loog
4,2 це бомба, 3.3 казка, 2,8 каприз, Коротиш прохідніший, довга база менш прохідніша але вмістима, бо коротиш дуже мало місця має. Що 4,2, що 3,3 мотори невбиваємі, з приводу турби палка з двох кінців, хош тягу, прискорення і комфорт при натиску на педаль газу - турба, плавність та довговічність мотору - атмосферник.
А по оголошенням тре просто поритись, відразу таку машинку бобру та недорогу ніколи не знайдеш.

Думай та не спіши.

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 18 травня 2010, 21:20
s.pal
Loog писав:4,2 це бомба, 3.3 казка, 2,8 каприз, Коротиш прохідніший, довга база менш прохідніша але вмістима, бо коротиш дуже мало місця має. Що 4,2, що 3,3 мотори невбиваємі, з приводу турби палка з двох кінців, хош тягу, прискорення і комфорт при натиску на педаль газу - турба, плавність та довговічність мотору - атмосферник.
А по оголошенням тре просто поритись, відразу таку машинку бобру та недорогу ніколи не знайдеш.

Думай та не спіши.
Так ото ж і думаю, без машині як без рук, особливо в сезон, бо треба щось привезти-відвезти та на рб`єкт поїхати. Мазду за пів ціни віддавати не хочеться ось вішукую варіанти як викружити, щоб і без машині довго не бути і в дуже великий попандос не влазити.
Був би варіант-віддав одну і забрав другу :( .
:D

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 18 травня 2010, 21:22
Ігора
Loog писав:
іллі4 писав:
Ігора писав:Сашко а це дивились http://auto.ria.ua/auto_nissan_2695141.html може ціна трохи велика але торг уместен
а це 160 чи 260 ??
Це 160!
це 260. 160-ки до 88 років йшли тільки в Ірані їх випускають до тепер для (власних потреб)

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 18 травня 2010, 21:28
Ігора
В 1983 году «испанский» Patrol претерпел фейслифтинг. Обновленная машина получила более комфортабельный салон, новый двигатель RD28T, новые мосты и индекс 260, но конструктивные решения остались без изменений. 260-я модель производилась в Испании до конца 90-х годов прошлого века, а в Иране Patrol 160 продолжают делать для «внутреннего употребления» и в наши дни! И это при том, что уже в 1988 году место на главном конвейере Nissan заняла новая, более совершенная машина Patrol GR с заводским индексом Y60
Інфа і історія http://www.off-road-drive.ru/archive/9/ ... _sgoraniya

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 18 травня 2010, 22:58
s.pal
Мужикі ми тему класно розвили, а що ж робіти все-таки, хто шо підкаже.

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 18 травня 2010, 23:22
marhifi
Може на обмін хтось зголоситься, продзвони оголошення.

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 19 травня 2010, 10:43
Sashko
s.pal писав:Мужикі ми тему класно розвили, а що ж робіти все-таки, хто шо підкаже.
Про таку машинку не задумувався?
http://auto.ria.ua/auto_daihatsu_2510701.html
Маленька міцненька "тойота".

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 19 травня 2010, 11:18
Volodymyr
При своїх розмірах і вазі - має дуже класну прохідність.

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 19 травня 2010, 11:28
s.pal
Volodymyr писав:При своїх розмірах і вазі - має дуже класну прохідність.
А чому Тойота? Просто тому, що під крилом Тойоти робилась чи дійсно комплеклуха Тойотовська?

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 19 травня 2010, 11:33
Katonych
Sashko писав:
s.pal писав:Мужикі ми тему класно розвили, а що ж робіти все-таки, хто шо підкаже.
Про таку машинку не задумувався?
http://auto.ria.ua/auto_daihatsu_2510701.html
Маленька міцненька "тойота".
+1
Хватать и бежать.
Под неё потом вкатываются уазовские мосты без проблем - и получаешь очень достойного монстрика.


http://www.land-cruiser.ru/Forum/index. ... l=daihatsu

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 19 травня 2010, 11:42
Denon
Gravik писав: Друже привит!!!Не спокушайся на инфу,що гамає 14-15л. :shock: я думаю 18-19литрив по мисту тоби гарантовано!!!!! :D дива не жди... ;)
Щодо споживання бензину, то в бензинову машину можна доставити газ (якщо карбюратор, то установка ГБО не вийде дуже дорого, якщо інжектор, то вже гірше). Бензиновий бак буде як додатковий - каністри возити не треба. При ціні на пропан 4,3 грн. за літр (солярка 7,25 за літр) по грошах може виходити на одне і те саме, а може і менше, і податок з власників т/з, обладнаних ГБО в два рази менший ніж в дизелів та простих бензинових того ж об'єму. Звичайно на бездорі дизель ліпше, зато в ремонті він дорожчий. На трасі і по місту можна і на газу поїздити, а в лісі болоті - на бензині. (Є правда машини, в яких газ вкорочує ресурс мотора - треба дивитися по конкретній моделі і марці). От наприклад в Макса Nissan Terrano I 3L бензин стоїть газ і їздить собі...
Ще треба було б трохи більше знати про репутацію самої машини - мотор/ходова - сильні і слабі місця...

Подивись ще тут - може щось знайдеш для себе.
http://avtobazar.ua/

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 19 травня 2010, 11:56
s.pal
Katonych писав:
Sashko писав:
s.pal писав:Мужикі ми тему класно розвили, а що ж робіти все-таки, хто шо підкаже.
Про таку машинку не задумувався?
http://auto.ria.ua/auto_daihatsu_2510701.html
Маленька міцненька "тойота".
+1
Хватать и бежать.
Под неё потом вкатываются уазовские мосты без проблем - и получаешь очень достойного монстрика.


http://www.land-cruiser.ru/Forum/index. ... l=daihatsu
Уже одного монстрика имеем, хотся чето на дальние растояния.

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 19 травня 2010, 12:02
іллі4
s.pal писав: Уже одного монстрика имеем, хотся чето на дальние растояния.
ну тут очевидно, что на дальняк лучше монтерей с расходом в 14-15 , чем mazda 626gf )))))

Re: Опель Монтерей 3,2I

Додано: 19 травня 2010, 12:04
Katonych
s.pal писав:
Katonych писав:
Sashko писав:
s.pal писав:Мужикі ми тему класно розвили, а що ж робіти все-таки, хто шо підкаже.
Про таку машинку не задумувався?
http://auto.ria.ua/auto_daihatsu_2510701.html
Маленька міцненька "тойота".
+1
Хватать и бежать.
Под неё потом вкатываются уазовские мосты без проблем - и получаешь очень достойного монстрика.


http://www.land-cruiser.ru/Forum/index. ... l=daihatsu
Уже одного монстрика имеем, хотся чето на дальние растояния.

Там уазовские мосты какбы без кроилова встают, то-есть на этой машине и дальше можно далеко ездить. Да и на родных мостах можно, если колёса огромные не тулить. Народ на таком, например, на Аральское Море ездил - могу найти описалово поездки, если интересно.