Сторінка 2 з 5

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 00:32
robosol
Katonych писав: Проблема відсувати сідушки в тому, шо в машині на ніч треба кудись діти всякий шмурдяк, шо вдень валявся на спальнику. Поки сідушки не рухаєш - на них норм можно перекласти речі.
при складанні передніх сідушок сумки ставляться на підлогу. поза передніми сідушками валом місця, і перед ними також можна поставити.
власне сам так роблю. якщо правильно зробити, то на все про все треба півтори хвилини на розкладання :)

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 00:39
Katonych
robosol писав:
Katonych писав: Проблема відсувати сідушки в тому, шо в машині на ніч треба кудись діти всякий шмурдяк, шо вдень валявся на спальнику. Поки сідушки не рухаєш - на них норм можно перекласти речі.
при складанні передніх сідушок сумки ставляться на підлогу. поза передніми сідушками валом місця, і перед ними також можна поставити.
власне сам так роблю. якщо правильно зробити, то на все про все треба півтори хвилини на розкладання :)
Я просто можу з власного досвіду відчуття порівняти -- коли в тебе спальник завжди розкладений і коли треба шось совати, перекидати ітд.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 09:56
Alex67
У довгобазниках із довгим дахом є цікавий на мій погляд варіант суміщення спальника в машині із наметом над машиною. Для LR 110 зокрема спальник робиться під дахом, а дах на стоянці піднімається обертаючись навколо осі біля рамки переднього скла і утворюючи достатньо місця для спальника. Переваги - значно менше додаткової ваги ніж намет, можливість поставити корзину із об'ємним вантажем зверху, швидке складання-розкладання. Недоліки - серйозний кошторис, для LR 110 від 10к$

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 10:10
авіатор
Якщо їдеш в довгу і далеку експедицію, то всі речі які в багажнику і на задніх сидіннях, не влізутся на передні сидіння. Говорю це з власного досвіду. Як би ти там не совав передні сидіння. Це якщо виїхав на день, два то можна складати все на перед.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 10:58
Volodymyr
Alex67 писав:можливість поставити корзину із об'ємним вантажем зверху
Як це підняти дах на який навалено 100 кг + сам кошик, тобто багажник? Та і такий багажник з вантажем мав би розвалити дах, бо ж він немає жорсткого кріплення. На 80-ці міняли кузов через те що багажник і вантаж на даху після численних поїздок просто розхитали стійки. І це заводська конструкція, приварена. А що казати за "кришку", де одна сторона на завісах, а всі решта просто лежать і пришпелені до кузова.
авіатор писав:Якщо їдеш в довгу і далеку експедицію, то всі речі які в багажнику і на задніх сидіннях, не влізутся на передні сидіння. Говорю це з власного досвіду. Як би ти там не совав передні сидіння. Це якщо виїхав на день, два то можна складати все на перед.
Досвід їздити в довгі та тривалі експедиції з спальником чи просто з речами в багажнику?

Основна маса речей знаходиться ПІД спальником, по нормальному у висувних ящиках чи просто ящиках і сумках яки можна дістати. А зверху лежить якісь шмурдяк яки потрібен під руками і можна на ніч перекинути на передні сидіння прямо в салоні (без виносу на зовні). Також частину речей що не чато використовуються можна перемістити одразу на дах в дорожню сумку чи автобагажник - якщо це речі що можуть намокнути чи забруднитися, чи просто прив'язати до експлуатаційника (каністра, запчастини, траки, хайджек, запаски, тощо).

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 11:30
Katonych
Ну кришка буває піднімається не руками (а всякими моторчиками, пневмою ітд).
Кришку ці зверху нарід робить з алюмінію і на ній норм возить запаску, сонячні батареї і всякий громіздкий але легкий шмурдяк типу стільців ітд. Виглядає, правда, дещо негармонійно.

Хоча буває і інакше - коли роблять із скловолокна, тоді на ній нічо не возять.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 11:41
Denon
До плюсів "штивних" місць спання я би також відніс відносну звукоізоляцію, бо звуки зовні можуть заважати спати (наприклад храп із сусідньої палатки, шум дерев при вітрі або води, якщо річка недалеко, або якщо овочі не змучились від нічого не роблення і бубнять до 3 ночі біля вогню і то в тишині чути на метрів 30 від них :evil: .
Щодо спальника в машині, то він має ще такий плюс, як оглядовість на 360 градусів території табору навколо машини через скло, чого в наметі немає.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 12:02
Denon
Я коли все цінне і малогабаритне щоночі ховав назад в машину, то в глибині мозку раніше думав чи це не параноя, але компаньон розповів, як вони 1 раз полишали господарські речі на зовні наметів і на ранок було вкрадено все, що там було. ВСЕ!!!
Збирачі грибів і ягід, мимо проходящі туристи, пастухи, просто місцеве налелення - кожен потенційно може щось зтиряти. Тому добре бачити хто ходить по табору.

Мінуси готелю/мотелю і т.д. - привязка до місця - завжди мусиш встигнути доїхати до нього, тому траєкторія пересування обмежена.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 12:36
Denon
Щодо автомобілів, які дозволяють спальник всередині, то середньобазні також входять в їх число
https://www.land-cruiser.ru/index.php?/ ... k-v-70-ku/ - цілком пристойно навіть із зростом 2м
ще одну ссилку як знайду то викладу, бо зара не можу знайти

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 13:01
pilgrim
Denon писав:Щодо автомобілів, які дозволяють спальник всередині, то середньобазні також входять в їх число
да и в пикапах делают ... если на двоих:

http://shop.there.ru/index.php?route=pr ... uct_id=428

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 13:10
Katonych
В мене такого плану в 73-й був спальник, тільки каркас простіше був зроблений, просто планки прикрутив повздовж борту і зверху дошку клав.
В принципі нормальна штука, коли вдвох їхати. А от втрьох це такий гємор, шо не передати. Процес розкладання-складання, з викиданням речей з машини, ще й під дощиком - мені не сподобалось :)

В короткобазній 70-ці у Санька Варнакова був спальник. Нарід навіть в джимніках спальник робить - кінець полички йде аж під лобове шкло. Все реально, питання тільки чи це має зміст.


Спальники, доречі, принципово відрізняються по висоті. Один варіант це коли на висоті вікон (спирається на передні сідухи, так роблять в коротишах та середньобазних) - під ним КУПА місця, але лягати в нього то треба заповзати як в печеру. Це скорше не спальник а рішення на всякий випадок.
Другий то коли спальник невисокий, десь по висоті складених задніх сідушок - тоді на ньому можно майже сісти в машині, переодягнутись, все супер - але місця під ним сильно менше. Але зручно залазити, сидіти, спати.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 13:12
Katonych
Ухти. Спальник в гноєвозці пікапі це ок. Цікаво, яка довжина спальника максимально вийде в хайлюкса.
Може це як-раз то шо мені потрібно.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 14:29
Khimik
pilgrim писав:да и в пикапах делают ...
Ги, в розрив провода на сигнал тра тумблєр ставити :lol:

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 15:51
Katonych
Khimik писав:
pilgrim писав:да и в пикапах делают ...
Ги, в розрив провода на сигнал тра тумблєр ставити :lol:
Навпаки - зранку потягнувся і опа, вже весь табір підняв :)

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 16:12
pilgrim
"во первых это красиво" ))) клиренс правда маленький ... но все же :)

https://www.youtube.com/watch?v=7BRXd1nHYU8