Сторінка 1 з 5

Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 13 червня 2017, 19:18
Volodymyr
Illustration: Sanny Van Loon - "Offline is the new luxury"
Illustration: Sanny Van Loon - "Offline is the new luxury"
Під відкритим небом

Плюси
+ Ціна
+ Габарити

Мінуси
- Комфорт


Намет на землі

Плюси
+ Ціна
+ Габарити
+ Кемпінгові варінати на велику кількість осіб

Мінуси
- Відносний комфорт в холодну і дощову погоду
- Можливість підтоплення під час дощу


Намет на даху

Плюси
+ Швидкість розкладання
+ Візуальний ефект
+ Інтеграція з маркізою і стінками
+ Безпека від плазунів і гризунів
+ Безпека від наїзду і руйнування ТЗ
+ Матрац і подушки одразу в середині намету
+ Відсутність підтоплення і вологи під час дощу
+ Не потрібно розчищати місце під намет
+ Не потрібно шукати рівний майданчик
+ Можна ночувати на любих поверхнях (каміння, колоди і т.п.)

Мінуси
- Вартість.
- Відсутність багажника на даху (габарити в складеному стані)
- Вага
- Швидкість складання і загальний час складання-розкладання
- Підвищення центру ваги і неможливість змінити його в критичних ситуаціях
- Обмеження по спальним місцям
- Мокрий намет робить речі в середині вологими після складання складання і транспортування
- Необхідно рівно виставляти авто


Спальник в авто

Плюси
+ Швидкість встановлення
+ Ціна
+ Непомітна ночівля (місце стоянки нічим не видає себе)
+ Безпека від плазунів і гризунів
+ Безпека від наїзду і руйнування ТЗ
+ Матрац і подушки одразу в середині авто
+ Відсутність підтоплення і вологи під час дощу
+ Не потрібно розчищати місце під намет
+ Не потрібно шукати рівний майданчик
+ Можна ночувати на любих поверхнях (каміння, колоди і т.п.)

Мінуси
- Ускладнений доступ до речей
- Маса
- Лише декілька машин дозволяє розкладати спальник без совання передніх сидінь
- Обмеження по спальним місцям
- Необхідно рівно виставляти авто


Житловий модуль

Плюси
+ Комфорт
+ Зручність
+ Додатковий функціонал (кухня, вітальня і т.п.)
+ Можливість дуже тривалого проживання

Мінуси
- Дуже висока вартість
- Дуже висока вага, навантаження на раму
- Інтеграція лише з пікапами
- Незначне зменшення прохідності (вага та габарит)
- Необхідність сервісному обслуговуванні
- Збільшення розходу палива
- Волога, сирість, підтікання
- Розбовтування меблів, каркасу, панелей
- Підвищення центру ваги
- Зменшення вантажопідйомність машини


Житловий причіп

Плюси
+ Комфорт
+ Зручність
+ Додатковий функціонал (кухня, вітальня і т.п.)
+ Можливість залишати окремо
+ Можливість тягати різними авто

Мінуси
- Дуже висока вартість
- Дуже висока вага
- Значне зменшення прохідності (вага та габарит)
- Необхідність в окремому сервісному обслуговуванні, реєстрації і т.п.


Готель / мотель

Плюси
+ Комфорт

Мінуси
- Ціна
- Наявність в дуже обмеженій кількості локацій


Доповнюємо, виправляємо, критикуємо і аргументуємо.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 13 червня 2017, 19:49
pilgrim
Volodymyr писав:Намети на дах це і "+" і "-". Початково запускались як рішення від усілякої австралійської гідоти що заповза у намети. Пізніше комусь припали до душі через індивідуальну зручність встановлення, хоча досі немає переконливих фактів що ставиться і демонтується в сумі швидше ніж наземний аналог. Однозначно має великі габарити (в складеному стані) та вагу в порівнянні з звичайним наметом. Висока вартість і ліквідація верхнього багажника як класу. То ж моєму виборі мінусів виявилось забагато. А плюс лише один і то сумнівний - швидке встановлення. Я думаю Павло додасть від себе щось (докину в список +/-). Але якщо і вирішувати питання кардинально то вже житловим модулем, або його примітивною реалізацією - спальником в машині. Також питання центра ваги. В крайніх випадках можна просто перекинути речі в салон, не зручно, але як тимчасове рішення для проводження ділянки (ділянок) підходить.

Пропоную продовжити
раскладывать палатку на крыше чутку проблемнее когда она находится непосредственно на крыше ... раньше когда у меня была крышка на кузове вместо кунга и палатка была на пол метра ниже было заметно удобнее.

из плюсов палатки для меня это быстрота установки, достаточно открыть чехол отстегнуть пару липучек и раскрыть ... все ... внутри сразу уже лежит мягкий матрац, подушки, спальники ... вобчем все что требуется для сна ... и эти вещи не занимают места в салоне/багажнике ...

дискомфортно раскрывать палатку во время дождя ... хотя это относится и к обычной палатке ... зато если ночью вдруг пошел дождь то палатку на крыше авто уж точно никак не подтопит и проснешься сухой :)

ну и само собой врядли кто заползет в палатку ... что тоже приятно

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 13 червня 2017, 20:32
Volodymyr
Вписав. Що до того хо б щось залізло у намет. Питання двояке. Бо ж просте зашпилювання від цього рятує. Хоча таки на гору вилізти набагато складніші, а для деяких рептилій взагалі нереальне ;)

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 13 червня 2017, 21:05
pooh
Volodymyr писав:Намет на землі
Плюси
+ Ціна
+ Габарити
+ Кемпінгові варінати на велику кількість осіб
Мінуси
- Відносний комфорт в холодну і дощову погоду
- Можливість підтоплення під час дощу
Можливість підтоплення нереально. В мене річка була під наметом в добру грозу. В середині сухо. не ті намети використовуєте шановні.Кемпінгові варіанти не враховуєм.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 13 червня 2017, 21:07
pooh
Ціна в плюси вже не входить. 200у.о. і то ще в плюс тре рахувати ціну на 2-3 місний намет. Pinguin Gemini 210 в мене такий. і ще є Pinguin Gemini 150. якщо на двох їхати. + до того всього в наметі зимою розпалюємо пальник. І через кілька секунд вже тепло. Пальник - це не балон 5-7-10 літрів. не плутайте.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 13 червня 2017, 22:44
Katonych
Спальник в машині дає можливість встати і спати практично непомітно (ну тобто стоїть машина і стоїть, хз шо там в ній шо робить), всі решта варіантів це "дивіться, я тут спати встав". Відповідно шансів на гостинну бесіду з аборигенами менше.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 13 червня 2017, 22:45
Katonych
Мінус палатки на даху - коли дощ, ти в ній поспав і потім мокру складаєш. І з мокрою їздиш. І весь той файний матрац і інший мотлох всередині мокріє.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 13 червня 2017, 22:48
Katonych
Мінус спальника всередині машини - лише в декількох машинах можно зробити спальник на весь зріст без того щоб совати чи складати передні сідухи. Особливо якшо людина висока.
Це така морока кожен раз совати, відкидати..

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 13 червня 2017, 22:51
Katonych
Про мінуси буди можно досить довго писати. навантаження на ту бідну раму, габарити, волога, сирість, підтікання, розбовтування меблів, каркасу, панелей, розхід, центр ваги, мала вантажопідйомність машини на виході

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 13 червня 2017, 22:54
Volodymyr
Katonych писав:Мінус спальника всередині машини - лише в декількох машинах можно зробити спальник на весь зріст без того щоб совати чи складати передні сідухи. Особливо якшо людина висока.
А як що до короткобазних машин? Там це рішення взагалі вимагає повного відсування сидінь до переду і то не зажди вирішує повноцінно цю проблему.

В яких машинах можна зробити нормальний спальник?

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 13 червня 2017, 23:50
robosol
а в чому проблема передні сідушки відсовувати? здається в переважній більшості машин це робиться дуже швидко і легко :)
в чому тут власне мінус? особливість експлуатації - можливо, але мінус?

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 00:03
Khimik
В Патрулях довгих навіть при моєму рості спальник мож не складати взагалі при поїздці удвох.
Тобто навіть на ходу штурман може собі залізти туди і покімарити.
Так що інших варіантів навіть не розглядаю.

Зимов, теоретично, вийти з авта - хіба покакати. Все решта робиться всередині/зсередини.

Пс.ну і важить явно менше за 55 кг :))))))
так що всякі розкази про зменшення вантажопідйомності - однозначно мимо.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 00:21
Katonych
Про зменшення вантожепідйомності то я про ту буду, шо piligrim на хайлюкс ставить. Я знаю приклад, коли люди порізали крузак-двухсотку, набудували йому кльову буду, потім зважили машину і отримали 3550.

На всю довжину спальник - це патруль (не знаю чи всі, 60 та 61 точно можно), тойота 60, 75, 78, 100 і, здається, нова довга паджера.

Проблема відсувати сідушки в тому, шо в машині на ніч треба кудись діти всякий шмурдяк, шо вдень валявся на спальнику. Поки сідушки не рухаєш - на них норм можно перекласти речі.

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 00:24
Katonych
Намет на дах може бути і 40кг. https://www.tour-tec.de/dachzelte-marki ... heepie.php
А ще є такий варіант, для тих в кого короткий - https://www.drive2.ru/b/455176649374174055/

Re: Варіанти ночівлі в автоподорожах "+" та "-"

Додано: 14 червня 2017, 00:25
pilgrim
Katonych писав:Мінус палатки на даху - коли дощ, ти в ній поспав і потім мокру складаєш. І з мокрою їздиш. І весь той файний матрац і інший мотлох всередині мокріє.
не мокрие ... во всяком случае у меня не разу не намокал ... хотя в дождь попадал ...