Захист кузовних елементів
Захист кузовних елементів
Натикаюсь на такі і такі фотки і думаю - якою логікою керуються люди коли відмовляються від порогів, які захищають кузов - невже вони заважають їхати. Згадав як співробітник приїхав з вмятою передньою дверкою на паджеріку 4 і на питання відповів - в мене було два варіанти - або лягти набік, або повернути навколо дорева, спершись на нього боком.
Крім того, що машина виглядає, як ноги в штанах вище кісточок, вимазує одяг і незручно залазити, то ше й вмятини можна гарні зробити.
Хто має всякі різні фото непотворних варіантів захисту кузовщини (будь-яких) і думки щодо їх установки, скидайте сюди в "копілку".
Крім того, що машина виглядає, як ноги в штанах вище кісточок, вимазує одяг і незручно залазити, то ше й вмятини можна гарні зробити.
Хто має всякі різні фото непотворних варіантів захисту кузовщини (будь-яких) і думки щодо їх установки, скидайте сюди в "копілку".
Востаннє редагувалось 14 вересня 2015, 11:01 користувачем Denon, всього редагувалось 2 разів.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Re: Захист кузовних елементів
Ти знаєш, Ростику, най ліпше виглядає як в коротких штанях, аніж запнувши порогом за якийсь корч посеред калабані
Re: Захист кузовних елементів
А що - труба, заведена дугою до кузова хапає за корчі і пеньки? (я не говорю про прямі, які як захоплюють між собою і кузовом малі деревця в всяке таке).
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Re: Захист кузовних елементів
Я от зараз роздумую про боковий захист від переднього бампера до порога, з єднаний зверху поперечно між капотом і лобовим шклом, бо без тої поперечки він хіба кущі відхиляє...
Мені взагалі шось таке подобається... тільки з трубою між дверкою і задньою шибою.
Мені взагалі шось таке подобається... тільки з трубою між дверкою і задньою шибою.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Захист кузовних елементів
Я б не ставив таких зовнішніх кліток що мають сумнівні переваги і однозначні недоліки по вазі та габаритам. А пороги - однозначно зло, їх треба міняти на рок-слайдери на які дійсно можна спертися.
Олексій
Re: Захист кузовних елементів
При редагуванні послідовності фотографій десь зникла оця
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Захист кузовних елементів
Тут ще таке: без тої клітки гилка може пройти по борту і сліда не лишити, а під ту клітку як влізе, то всяке може наробити. Така сама фігня з порогами: розумні зашивають люмінійом, а я , дятел з"економив. Ті всі буратини між тими дирами всі пороги покоцали.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Захист кузовних елементів
їзда по лісу - це буратіни які поб'ють боки чи з захистами чи ні. Навіть спертися на дерево маючи рокслайдери не вийде бо вверху все одно достане до кабіни. Рокслайдери - це спертися на бережок в колії, від дерев нее захистить.
Коротше, від їзди по лісі не захистишся ніякими трубами.
Коротше, від їзди по лісі не захистишся ніякими трубами.
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Захист кузовних елементів
то таки правда, вже два рази лагодив люміній на порогах (заклепки повилітали), значиться він спрацював.автобат писав: розумні зашивають люмінійом,
Re: Захист кузовних елементів
Рок-слайдери втоплені під кузов
- Вкладення
-
- IMG_2590x.jpg (92.72 Кіб) Переглянуто 8255 разів
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Захист кузовних елементів
але то біда їх кріплення. може вчеплено не до рами і на тендітних кронштайнах
Re: Захист кузовних елементів
Кріплення не загнулось вверх - їх так зробили. Але я про інше - слайдери майже в рівень з бляхою захищають тільки знизу, а люба каменюка, яка стирчить збоку вертикального насипу, робить таке зло. Напевно слайдери треба більше вбік висувати щоб вони були між "стінкою" і бляхою.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Захист кузовних елементів
завжди найдеться камінь, для якого виявиться не достатньо захисту,
в данному випадку було б логічніше щоб ті слайдери виступави в один рівень з зовнішньою поверхнею покришки, а в данному випадку під тою підножкою ще й глушник змонтовано. Все це виглядає як мінімум безтолково з практичної точки і може розглядатися лише як стайлінг, на ту підножку не вийде наступити під час спроби відважити авто в кренах, знизу першим ділом знесе глушник, збоку кузовні елементи, зрештою як і сталося...
в данному випадку було б логічніше щоб ті слайдери виступави в один рівень з зовнішньою поверхнею покришки, а в данному випадку під тою підножкою ще й глушник змонтовано. Все це виглядає як мінімум безтолково з практичної точки і може розглядатися лише як стайлінг, на ту підножку не вийде наступити під час спроби відважити авто в кренах, знизу першим ділом знесе глушник, збоку кузовні елементи, зрештою як і сталося...
Re: Захист кузовних елементів
Власне...а якщо ще трошки їх випустити поза рівень шини щоб "слайдати" ними а не колесами?robosol писав:з
в данному випадку було б логічніше щоб ті слайдери виступави в один рівень з зовнішньою поверхнею покришки,
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...