Захист двигуна
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Захист двигуна
Задавав Катонич питання про стекломат, вот і народилось запитання.
Був у мене захист стоковий на машіні - прожив десь може місяць. Зробив я його із скломату - протримався десь з півроку, але вакуумну муфту не врятував. Тепер стоіть із бляхи, але мені він здаеться також не досить надійним і занадто важким. А також, хотілось би йго зробити довшим, а це, знов, зайва вага. Може хтось щось порадить альтернативне. Щоб було надійне, легке і не зовсім дорого.
Дякую
Був у мене захист стоковий на машіні - прожив десь може місяць. Зробив я його із скломату - протримався десь з півроку, але вакуумну муфту не врятував. Тепер стоіть із бляхи, але мені він здаеться також не досить надійним і занадто важким. А також, хотілось би йго зробити довшим, а це, знов, зайва вага. Може хтось щось порадить альтернативне. Щоб було надійне, легке і не зовсім дорого.
Дякую
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
-
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 лютого 2012, 19:45
- Ім'я: Роман
- Авто: SJ410
Re: Захист двигуна
Люминтий был?
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Захист двигуна
Нет у него только чавуний был.Рома с молдованки писав:Люминтий был?
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Захист двигуна
А какой толщины надо делать?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Захист двигуна
А якщо карбоновий зробити? І легкий і моцний?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Захист двигуна
Нидорага?!автобат писав:А якщо карбоновий зробити? І легкий і моцний?
Главная дорога та, по которой едет танк
-
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 лютого 2012, 19:45
- Ім'я: Роман
- Авто: SJ410
Re: Захист двигуна
Люминтий - 6мм
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 175
- З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
- Ім'я: Rulya
- Авто: Люська, Вишенка
Re: Захист двигуна
а может как у Руслана ?? 5мм стали и пофиг все препятствия, и вес тож пофиг +-50кг на машине ничего не значит
ПС а зачем машине тормоза и можно ли поставить крылья как у самолета что-бы до Карпат мады не стирать, а то нет столько денег что-бы постоянно новые покупать
ПС а зачем машине тормоза и можно ли поставить крылья как у самолета что-бы до Карпат мады не стирать, а то нет столько денег что-бы постоянно новые покупать
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Захист двигуна
Во время полета расход пального очень сильно повішается, думаю процентов на 1000. А люминий 5 мм он моцнише 5 мм стали? А шо, карбон будет дороже люминия?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 175
- З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
- Ім'я: Rulya
- Авто: Люська, Вишенка
Re: Захист двигуна
а если титан 11мм ?? и легкий и крепкий и дорогой
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Захист двигуна
А я вот всё мысль про стеклопластик на железной основе думаю.
Есть, например, всякие вот такие сетки
Стальные, толщиной скажем в 2мм. Её можно порезать-выгнуть именно под свои нужды, а потом закатать в стеклопластик, скажем так слоёв в 6-8. Будет работать?
Есть, например, всякие вот такие сетки
Стальные, толщиной скажем в 2мм. Её можно порезать-выгнуть именно под свои нужды, а потом закатать в стеклопластик, скажем так слоёв в 6-8. Будет работать?
Главная дорога та, по которой едет танк
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Захист двигуна
Карбоновий захист буде найдорожчим та найгіршим варіантом. Карбон дуже міцний, але боїться навіть легких концентрованих ударів - приблизно як скло. Склотканина буде дешевше і надійніше, але це на мою думку варіант або для машини що дуже рідко виїде за межі дороги або спортивний - і міняти після кожної гонки (хай спортсмени мене виправлять якщо це дурня ). Сталевий захист буде надійним але важким, дюраль завдяки пластичності може бути непоганим але недешевим варіантом. Не знаю що треба закривати у L200, а на Дефі як це не прикро у першій баюрі глибиною понад 50 см на захисті налипає стільки болота що переваги по вазі дюраля стають зовсім несуттєвими. Тому я ставив захист із сталевого листа. Бачив варіанти із дірами для полегшення, але мені здається що це різко погіршить ковзання на захисті, тому сам такого не робив. З огляду на те що захист понижує центр ваги не вважав його вагу цілковитим недоліком якщо мова не йде про спортивні результати (за 5 секунд до сотні )автобат писав:А якщо карбоновий зробити? І легкий і моцний?
Олексій
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Захист двигуна
Будет, но надо с головой. И без матрицы видок будет жуткий.Katonych писав:А я вот всё мысль про стеклопластик на железной основе думаю.
Есть, например, всякие вот такие сетки
Стальные, толщиной скажем в 2мм. Её можно порезать-выгнуть именно под свои нужды, а потом закатать в стеклопластик, скажем так слоёв в 6-8. Будет работать?
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Захист двигуна
Серый ты забыл старинный украинский способ создания прочных профилей. Существует технология создания несущих стен из соломы и глины. Можно конечно все сделать в ручную, но зная тебя предлагаю вариант, катания на машине между некошеным полем и лужей с глиной. И удовольствие и создание прчной конструкции. При неудовлетворительных результатах глину можно заменит на коровий навоз, идли конский. А как экологично. Зная твой пытливый ум, надеюсь скоро увидеть на машине.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Захист двигуна
Ну видок это дело такое.. Его-ж можно потом шлифмашиной привести в нужный вид, покрасить под гжель итд.tad100 писав:Будет, но надо с головой. И без матрицы видок будет жуткий.
С головой это да. Буду рад любым советам, потому как защиту нада делать срочно.
Главная дорога та, по которой едет танк