Сторінка 2 з 8

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 16:50
max
Треба оприділитись шо треба і чи треба взагалі. Мені наприклад звичайний бокс підходить (багато влазить, лижі влазять, завжди легко зняти\поставити, все завжди сухе і чисте), для туризму нормальний варіант. Бувають ше на фаркоп прибамбаси (бокси, корзини, кріплення для роверів, мотоціклів). Якшо колеса возити, чи дошки на будову - то багажник рулить (або може і причеп). Якшо пре вигляд (як у Руслана) - то можна такий зробити і заспокоїтись :)

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 16:52
myshketer
Ответы на эти и другие вопросы Вы можете найти тут
http://shkolazhizni.ru/archive/0/n-12837/

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 16:54
автобат
max писав:Треба оприділитись шо треба і чи треба взагалі. Мені наприклад звичайний бокс підходить (багато влазить, лижі влазять, завжди легко зняти\поставити, все завжди сухе і чисте), для туризму нормальний варіант. Бувають ше на фаркоп прибамбаси (бокси, корзини, кріплення для роверів, мотоціклів). Якшо колеса возити, чи дошки на будову - то багажник рулить (або може і причеп). Якшо пре вигляд (як у Руслана) - то можна такий зробити і заспокоїтись :)
Вот і ніяк не оприділюсь

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 16:56
Alex67
Alex67 писав:
автобат писав:Не побачів чітких переконань ні "за" ні "проти". Так і лишівсь в роздумах...
ЗА:
1. Треба возити негабаритний вантаж (наприклад, вітрила чи дошки для серфінгу - це мій варіант, у салон ну ніяк не помістиш)
+150%
2. Відчувається потреба у додатковому робочому світлі -( зручно замонтувати)
ззаду - + 100%, збоку - +1000%, спереду - + 200%
3. Треба брати додаткові ПММ (у салоні не дуже повозиш)
+250% (якщо нічого іншого не грузити :-)) - бак 80 - ще 200
4. Плануються далекі подорожі по нескладному бездоріжжю (ДУЖЕ багато речей треба брати)
+200% по об'єму, + 20% по вазі




ПРОТИ
1. Збільшення споживання палива
+ 10-15% по дорозі, по бездоріжжю різниці не міг побачити - але має бути :-)
2. Погіршення стійкості (коли навантажуємо, вже 50 кг чітко відчувається)
- 25% від критичного кута,
3. Вертикальний габарит
+ 7-10%
4. Вартість
+ 5%

Я ставив тільки тому, що чітко розумів навіщо він потрібен мені. Якщо такого розуміння немає - то і ставити потреби немає.

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 17:03
POKEMON:)
автобат писав:Виходячи з розходу 10-11л, типа на 200-250 гр?
Раджу використовувати такі коофіцієнти розрахунку:
0.100гр, 0.250гр, 0.500гр(стандартна одиниця вимірювання), 0.700гр, 1.000гр,1.700гр(самий конкретний коофіцієнт) ;)

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 17:05
автобат
Дякую за роз"яснення. Хоча би маю тепер чітку картину. А із якого матеріалу краще робити?

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 17:07
s.pal
автобат писав:Дякую за роз"яснення. Хоча би маю тепер чітку картину. А із якого матеріалу краще робити?
Думаю що для полегшення конструкції краще робити з алюмінієвої трубки.

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 17:11
Alex67
Робити зі сталі, купувати - із алюмінію :-) Якісно варити дюраль дуже непросто, робити збірний - неправильно.

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 17:20
s.pal
Alex67 писав:Робити зі сталі, купувати - із алюмінію :-) Якісно варити дюраль дуже непросто, робити збірний - неправильно.
А алюмінієвий куплений збірний, то як же бути?

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 17:28
Alex67
s.pal писав:
Alex67 писав:Робити зі сталі, купувати - із алюмінію :-) Якісно варити дюраль дуже непросто, робити збірний - неправильно.
А алюмінієвий куплений збірний, то як же бути?
Значить Ви зробили правильно :-) - із дюраля - купили :-)
А якщо серйозно то збірний має сенс лише якщо Ви плануєте його розбирати регулярно. Інакше це лише додаткова вага і зменшення жорсткості.

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 17:30
POKEMON:)
s.pal писав:
автобат писав:Дякую за роз"яснення. Хоча би маю тепер чітку картину. А із якого матеріалу краще робити?
Думаю що для полегшення конструкції краще робити з алюмінієвої трубки.
люмінієвий до одного місця.....їзди Автобата не витримає....і непрактичний....згадай Кордон 10р..."цирк" ..після нього доріжка з калябухами....тоді сніг дерева понагебав майже до самої землі....і всі дерлися під тими гілками....а дехто в руках ніс люмінтієвий багажник :P

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 17:43
s.pal
POKEMON:) писав:
s.pal писав:
автобат писав:Дякую за роз"яснення. Хоча би маю тепер чітку картину. А із якого матеріалу краще робити?
Думаю що для полегшення конструкції краще робити з алюмінієвої трубки.
люмінієвий до одного місця.....їзди Автобата не витримає....і непрактичний....згадай Кордон 10р..."цирк" ..після нього доріжка з калябухами....тоді сніг дерева понагебав майже до самої землі....і всі дерлися під тими гілками....а дехто в руках ніс люмінтієвий багажник :P
То що ж тоді робити жби гілки не падали на багажник?

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 18:14
POKEMON:)
вибирай!!!!!....це все для тебе Сергійко!!!!!!

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 18:21
pilgrim
s.pal писав:То що ж тоді робити жби гілки не падали на багажник?
ну это как раз элементарно ... надо не ездить по лесу :lol: :lol: :lol:

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 20:56
tad100
Вкради штири візка з ошану, зічмакай і будеш мати туле. А потім тули де хочеш.