Сторінка 1 з 8

експедиційний багажник

Додано: 15 березня 2012, 15:45
автобат
А ось давненько голову ламаю над установкою спедиційної багажниці. Хоча навалювати туди мало шо є, але зовні ну дуже мені ся подоба. Дик гось, знатоки, підкажить, яки мінуси проявляться при його установленні, чі розбива він стойки, на кіко збільшуетьсі розхід, ну і шо ще не тахта? І які плюси? Для чого їх усі ліплять?

Re: експедиційний багажник

Додано: 15 березня 2012, 16:19
Khimik
На мийку не влізе

Re: експедиційний багажник

Додано: 15 березня 2012, 16:43
автобат
Khimik писав:На мийку не влізе
У всіх влазе, а в мене ні? я що на комбайні ізджу?

Re: експедиційний багажник

Додано: 15 березня 2012, 17:35
Толстяк
Для почєтку визначити, шо туди класти. І чі треба тобі таке здорове і важке. Я для себе пойняв, шо на верх треба складати спальніки карімати матраци одяг, бо вони обємні зато легкі. І я поняв, що багажник не повинен важити 50-100 кг. І я поняв що мені буде зручно два жигульовські багажніки заводу Бєлаз, для газдівства, а на покатушки кидаю зверху файну скриню на 550 літрів, куди влазить 12 пар лиж з ботінками, або весь мій бівуачний набір із шмотками на 5 персон. Зате у машині продукти, інструмент, тобто все важке

Re: експедиційний багажник

Додано: 15 березня 2012, 18:21
Khimik
автобат писав:
Khimik писав:На мийку не влізе
У всіх влазе, а в мене ні? я що на комбайні ізджу?
Хз, з свого Патруля мусив зняти навіть релінги, бо не влазив

Re: експедиційний багажник

Додано: 15 березня 2012, 19:17
tad100
Не треба йому відповідати, це провокація. Купив собі машину з гаманцем. В який влазить все, хочь холодильник стоячи. А зараз питає про багажнік. А потім, як поставить, буде питати, а що ви на ньому возити? В нього на подвірі стоїть маленька ззузука з багажніком і прекрасно знає, який він допоміжний. Для тої крохи. Сам бачив, як він лагідно прикручував до неї гілковідбійники. Провокатор мля. Все, що не поміщаєтьмя в кунг - має бути випито щє до поїздки!

Re: експедиційний багажник

Додано: 16 березня 2012, 15:47
автобат
У Толстяка багажник в Патрулі більший ніж кузава в Л200, але зверху ще мае. Бромблемка в тому, що жигулівський габажник мені не до вподоби з точки зору естетики. От колі Руліна машина стоїть рядом з моею, я на свою не хочу дивитись без сліз,бо схожа вона на убогу черепашку. А ше люстрів хочу навішати 7 шт по 50 люменів і шнурочки, жіби гілки відгортати. А хто підкаже, скільки люстрів в самий раз, щоб в лісі і полі гарніше світити? і чи треба ставити фари з боків і зі заду?

Re: експедиційний багажник

Додано: 16 березня 2012, 16:08
Рома с молдованки
Вот такой вот багажник делали на L200 очень долго воевали с дизайном и функционалом.
Зображення
http://www.drive2.ru/cars/mitsubishi/l2 ... 2282/#post
В том же журнале можно и про свет почитать.

Re: експедиційний багажник

Додано: 16 березня 2012, 16:09
s.pal
ОТО тебя КОЛБАСИТ!

Re: експедиційний багажник

Додано: 16 березня 2012, 17:23
tad100
Рома с молдованки писав:Вот такой вот багажник делали на L200 очень долго воевали с дизайном и функционалом.
Зображення
http://www.drive2.ru/cars/mitsubishi/l2 ... 2282/#post
В том же журнале можно и про свет почитать.
Не не то. Хотя все тщательно сделано. Подбил Серого на стеклопластиковый, аеродинамический. Ибо прав Гена, возить там легкие но обемные вещи, плюс хайджек, лопата и может сандтреки. Потому идея с нахлебничком за срезом заднего стекла принята.

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 09:27
автобат
Не побачів чітких переконань ні "за" ні "проти". Так і лишівсь в роздумах...

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 16:03
Alex67
автобат писав:Не побачів чітких переконань ні "за" ні "проти". Так і лишівсь в роздумах...
ЗА:
1. Треба возити негабаритний вантаж (наприклад, вітрила чи дошки для серфінгу - це мій варіант, у салон ну ніяк не помістиш)
2. Відчувається потреба у додатковому робочому світлі -( зручно замонтувати)
3. Треба брати додаткові ПММ (у салоні не дуже повозиш)
4. Плануються далекі подорожі по нескладному бездоріжжю (ДУЖЕ багато речей треба брати)



ПРОТИ
1. Збільшення споживання палива
2. Погіршення стійкості (коли навантажуємо, вже 50 кг чітко відчувається)
3. Вертикальний габарит
4. Вартість

Я ставив тільки тому, що чітко розумів навіщо він потрібен мені. Якщо такого розуміння немає - то і ставити потреби немає.

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 16:22
автобат
А чи можна перевести ці переваги і недоліки в відсотковий еквівалент. Наприклад: - ПММ поміщаеться на 20% більше, або розхід збільшуеться на 1%. Ну і т.п.
Дякую.

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 16:35
s.pal
Розхід збільшуэться на 2,5%

Re: експедиційний багажник

Додано: 21 березня 2012, 16:37
автобат
Виходячи з розходу 10-11л, типа на 200-250 гр?