Відрадьте від Pajero Sport I )
Додано: 22 серпня 2018, 17:14
Про себе - їжджу зараз на заниженому Ланосі, тому виникла потреба ще одного автомобіля, але високого і прохідного.
Потрібен для подорожей Україною(в різні цікаві місця куди ведуть розбиті дороги), для зимових виїзок на лижі(щоб впевненіше себе чути в сильні снігопади) і для кемпінгування (люблю я це діло). Ну і для покатушок по бездоріжжю - пробував з GROFA кататись, мені сподобалось.
Отже, аналізуючи ринок, маючи певну теоретичну і практичну базу в темі автомобілів і суми коштів, яку готовий витратити на авто + його тюнінг, дійшов висновку, що оптимальним для мене буде Pajero Sport I 3.0 на механіці на ГБО (так, я трохи адепт ГБО, вже друге авто на ньому).
Переваги:
- японець
- достатньо потужний двигун
- достатньо економічний двигун, якщо рівняти з бензиновими патрулями і 80/100-ми (наразі звик до витрати в 17-18л газу на 100 по місту, готовий до 20-23)
- штатно йдуть 30" колеса і відносно безболісно туди влітають 33"
- ДУЖЕ багато машин в продажі, тобто є з чого вибирати і відповідно ціни(і вік) на них доволі цікаві
- Подобається дизайн і салон
- Проста, але чесна трансмісія аля УАЗ (парт тайм)
- Через поширеність - наявність тюнінг зч
Недоліки:
- Неможна по сухих поверхнях на 4*4 їздити, що мабуть накладає незручності зимою????(підкажіть)
- в ту ж ціну або близьку до неї йдуть Pajero III, які вже мають SuperSelect і просторіший і комфортніший салон, але в яких нема рами, мех коробок(майже) і самі по собі дорожчі в утриманні
- в близьку ціну йдуть паркетники, але вони мені не підходять через відносно слабшу ходову
- Які ще????
Дякую наперід за поради. Відговоріть або навпаки переконайте, що вибір +- правильний
Порівнював з Prado 90 - але їх катастрофічно мало в продажі
Патрулі і 80ки - як на мене знадто тракторні на трасі і менш економні
Потрібен для подорожей Україною(в різні цікаві місця куди ведуть розбиті дороги), для зимових виїзок на лижі(щоб впевненіше себе чути в сильні снігопади) і для кемпінгування (люблю я це діло). Ну і для покатушок по бездоріжжю - пробував з GROFA кататись, мені сподобалось.
Отже, аналізуючи ринок, маючи певну теоретичну і практичну базу в темі автомобілів і суми коштів, яку готовий витратити на авто + його тюнінг, дійшов висновку, що оптимальним для мене буде Pajero Sport I 3.0 на механіці на ГБО (так, я трохи адепт ГБО, вже друге авто на ньому).
Переваги:
- японець
- достатньо потужний двигун
- достатньо економічний двигун, якщо рівняти з бензиновими патрулями і 80/100-ми (наразі звик до витрати в 17-18л газу на 100 по місту, готовий до 20-23)
- штатно йдуть 30" колеса і відносно безболісно туди влітають 33"
- ДУЖЕ багато машин в продажі, тобто є з чого вибирати і відповідно ціни(і вік) на них доволі цікаві
- Подобається дизайн і салон
- Проста, але чесна трансмісія аля УАЗ (парт тайм)
- Через поширеність - наявність тюнінг зч
Недоліки:
- Неможна по сухих поверхнях на 4*4 їздити, що мабуть накладає незручності зимою????(підкажіть)
- в ту ж ціну або близьку до неї йдуть Pajero III, які вже мають SuperSelect і просторіший і комфортніший салон, але в яких нема рами, мех коробок(майже) і самі по собі дорожчі в утриманні
- в близьку ціну йдуть паркетники, але вони мені не підходять через відносно слабшу ходову
- Які ще????
Дякую наперід за поради. Відговоріть або навпаки переконайте, що вибір +- правильний
Порівнював з Prado 90 - але їх катастрофічно мало в продажі
Патрулі і 80ки - як на мене знадто тракторні на трасі і менш економні