Сторінка 4 з 4

Re: МПС 2008

Додано: 22 квітня 2015, 10:12
s.pal
Dutka писав:Нажаль не знаю який регламент заміни розхідників на Патрулі, але смію припустити що якщо залити синтетику масло, то заміна його відсунеться вже до межі 10-15ткм. В мене зараз залито масло з рекомендованим інтервалом заміни 25ткм. Хоча стабільно міняю на 10-12ткм.
Топливний фільтр в мене коштує десь 300грн зараз. Восени брав гамузом фільтра, то заплатив за всі разом 350грн.
Повітряний не знаю чого там так часто міняти? Не думаю шо Патруль сосе більше порохів ніж Елька. В мене заміна кожні 10-12ткм, хоча по регламенту 25-30ткм. Але то регламенти для нормальних країн писані :)
Про танці зимою. Всього навсього потрібно при початку морозів порскнути антигелю в соляру. І акуми мати свіжі. Ну тут так і є. З акумами засада, бо тре пильнувати їх. Решта фігня.
Добавлю від себе приказку шоферів дальнобоїв - дизель або їде або ні, а бензинка мозги ї..е.
А загалом то все боян страшний. Сосано-обсосано 100500 разів на всіх під ряд форумах.
В мене заміна масла 0w40 Mobil1 9літрів + всі фільтра(масло, паливо, повітря, салоннний) + заміна виходило 1200/1250грн. при курсі 8,0/8,2, зараз масло 10w40 + фільтра десь приблизно 1300/1400грн. заміна на 10 тисяч.
За чотири роки проблем з заводкою авто зимою не було, тільки коли тупо вмер акум, ну то і акум винен і я бо добив його.

Re: МПС 2008

Додано: 22 квітня 2015, 11:02
Туман
Khimik писав:
Туман писав:А до витрат пального в 17-22 літри на бензині я не готовий
скажу так:
пальне - то найменша стаття витрат на авто при його профільному використанні.
а ще скажу, що якби був такий мудрий вчора - то взяв би бензинового Патруля, бо ліпше переплачувати пару ре на сотню при бензинці, і собі спокійно їздити, аніж попадати на вдвічі частішому, втричі дорожчому ТО на дізелі.
а ще мудрі старі люди говорут: дізель економит солярку, но не гроші. І я з тим погоджуюсь...
Просто я читав і дізнавався де на бензині по місту 15-17 то на офроіді всі 40-45, а з дизелем при розході по місту 10-11 в тяжких умовах мах 20 літрів. Про ТО - згідний на дизелі частіше.

Re: МПС 2008

Додано: 22 квітня 2015, 12:06
автобат
Андрій, та не частіше. На старому терраніілониному півсінтетика заміна 8-9 тис, разом з нею і фільтра міняються гамузом. На Буцефалі лию АРАЛ 0-В40. Міняю раз на 14-15 тис. Фільтра міняю також гамузом, хоча по мануалу їх заміна аж в 2 рази більша згрубша. Щось Ромка , або шмурдяк лиє, або супермашена щось в нього не така. Тогді б ще тре згадати, що в патруля і в мотир і в трансмісію масел йде раза в 4-5 більше, ніж в Кукушку. Цо хцев то маш.

Re: МПС 2008

Додано: 22 квітня 2015, 13:12
Dutka
Khimik писав:
Dutka писав:синтетику масло, то заміна його відсунеться вже до межі 10-15ткм
нє, ну як їздити по трасі - то мо 10-ку би і виїздило, не спорю.
але при нашій експлуатації - домінують мотогодини, а не пробіг.
Я лив різні півсинтетики, і пробував доїздити хоча б до 6 - без шансів.
А ви залийте синтетики - того ж мобілу 0в50 лонг лайф (доречі для старого дизеляки і важких умов саме то) чи ще чого кращого і можете міняти раз в 10-12ткм. Тільки масло тре брати з запасом ходу - таке що розраховане на 15-25ткм.
По мотогодинах згідний. Але не так воно вже й часто ті виїзди на природу бувають. Ви ж не кожного дня рубаєтесь?
І по чому ви оприділяли що масло вже вийшло з ладу?
Khimik писав:
Dutka писав:Добавлю від себе приказку шоферів дальнобоїв - дизель або їде або ні
- якщо завівся :lol: :lol: :lol:
Свічки накалу тре привести в порядок і перед заводкою напомпати трошки соляри ручною помпою на фільтрі. Я знаю, що Патруль з РД28 на літній солярі до мінус 10-15 градусів нормально тарахтить і заводиться. Якщо ні - то машину тре робити.
Туман писав:
Khimik писав:
Туман писав:А до витрат пального в 17-22 літри на бензині я не готовий
скажу так:
пальне - то найменша стаття витрат на авто при його профільному використанні.
а ще скажу, що якби був такий мудрий вчора - то взяв би бензинового Патруля, бо ліпше переплачувати пару ре на сотню при бензинці, і собі спокійно їздити, аніж попадати на вдвічі частішому, втричі дорожчому ТО на дізелі.
а ще мудрі старі люди говорут: дізель економит солярку, но не гроші. І я з тим погоджуюсь...
Просто я читав і дізнавався де на бензині по місту 15-17 то на офроіді всі 40-45, а з дизелем при розході по місту 10-11 в тяжких умовах мах 20 літрів. Про ТО - згідний на дизелі частіше.
В мене в сім*ї є бензиновий Паджеро спорт з мотором 3,0. Пияк знатний. По місту 15-20л легко. Правда більше любить 92 бензину. Тому знаю що говорю про цю машину. Вже сім років катаємо то я, то батько. Запарив він нас пошуками іскри. Троїв постійно, падло. Що вже йому не робили - і свічки міняли, і блок запалювання, і мозги дивилсь, і проводку ковиряли. Аж поки якось мій брат вчився їздити і якось невдало включив задню передачу і перестав працювати заводський парктронік. І троїти падло перестав. Отака байка.
А в бездорі витрати топлива по кілометрах не буває як такої . Не вірте тим людям, що говорять про 40-45 літрів. Як написав товариш Хімік, є витрата по мотогодинах і є ваша манера їздити. Як нажмеш тапок така і буде витрата.

Re: МПС 2008

Додано: 22 квітня 2015, 14:11
Khimik
Туман писав:Просто я читав і дізнавався де на бензині по місту 15-17 то на офроіді всі 40-45, а з дизелем при розході по місту 10-11 в тяжких умовах мах 20 літрів.
в мене 15 по місту солярки, по трасі 12 8-)

Re: МПС 2008

Додано: 22 квітня 2015, 14:13
Khimik
автобат писав:Тогді б ще тре згадати, що в патруля і в мотир і в трансмісію масел йде раза в 4-5 більше, ніж в Кукушку. Цо хцев то маш.
ну так і про то веду мову - що на фоні тих всіх масел, коліс, компресорів, лебідок і тросів розхід палива найменша стаття витрат.

Re: МПС 2008

Додано: 22 квітня 2015, 14:15
Khimik
Dutka писав: І по чому ви оприділяли що масло вже вийшло з ладу?
по консистенції.
якщо до 5 тис воно ще "олива", то після вже просто вода, чорнило тобто.
стікає дзюркочучи, а не тягнучись.

Re: МПС 2008

Додано: 22 квітня 2015, 14:50
s.pal
Khimik писав:
Туман писав:Просто я читав і дізнавався де на бензині по місту 15-17 то на офроіді всі 40-45, а з дизелем при розході по місту 10-11 в тяжких умовах мах 20 літрів.
в мене 15 по місту солярки, по трасі 12 8-)
А спідометер з ЖиПиСи звіряли сти, може підбрехує, хоча 3,0 на рідних кулках менше 10-12 не хавае, так що не погано бере.

Re: МПС 2008

Додано: 22 квітня 2015, 15:18
Khimik
Якраз на 33-х почав показувати правильно.
До речі, ота люстрочка на даху біля літри додала до трасового розходу.
Ну і швидкість до сотні всього.

Re: МПС 2008

Додано: 22 квітня 2015, 16:33
Туман
Чисто ради спортивного інтересу, почитав за МПС1 3,0 177 лс 6G72.... А взагалі якісь не проблемні машини після 08р є? Пошук іскри, пропажа якої може бути зв"язана з проводкою, через свічки, мізки, і навіть через задній парктронік; проблема з EGR... Хоть бери і брдм-2 купуй =)

Re: МПС 2008

Додано: 22 квітня 2015, 16:51
krust
В мене на 4G64 5 разів за 3 роки не завівсся. 1 раз це сів акум, 1 раз через те що сигналку криво поставили, і 2 рази через відсутність бензини в баку. Розхід 10-15. газу 13-18. На бездорі, дійсно в 2 рази майже більше)
ПС. Рома, якшо та люстра твоя на літру бере більше, то поки багажник вішати не буду)

Re: МПС 2008

Додано: 22 квітня 2015, 17:08
Khimik
krust писав:якшо та люстра твоя на літру бере більше, то поки багажник вішати не буду)
то, до речі, відомий факт.
я, як був малий, сильно дивувався, чого мій старий з дідом перед далекими поїздками знімали багажнік,
потім тато мені пояснив...

Re: МПС 2008

Додано: 22 квітня 2015, 17:50
krust
Та я про багажник знав) Але тих 4(6) лампи...)

Re: МПС 2008

Додано: 24 квітня 2015, 10:02
Туман
Перепрошую за перепост у цю тему:

Чи на форумі є люди до яких можна звернутися за допомогою у питанні, огляду машини(л200) в києві? З мене магорич

Re: МПС 2008

Додано: 06 грудня 2015, 23:49
krust
Khimik писав:Якраз на 33-х почав показувати правильно.
В мене почало показувати по gps на 5-7 км більше, а раніше було 4-5 менше. Тобто росхід візуально по одометру має вирости солідно)