Сторінка 1 з 1

Підрізка мостів

Додано: 24 лютого 2015, 13:54
Khimik
отако хлопці роблять

http://krawler.ru/threads/%D0%A8%D0%B8% ... %D0%B9.34/

Re: Підрізка мостів

Додано: 24 лютого 2015, 14:45
ZUB
пес як немає що робити то я..... лиже.
то фігня, і не дорого і толку нема....

Re: Підрізка мостів

Додано: 24 лютого 2015, 16:18
Viton
Марік, а ти таке смагьош ?? ;)

Re: Підрізка мостів

Додано: 24 лютого 2015, 16:53
AM
А як на мене ідея прікольна, щоб не купляти на 2 дюйми колеса більші. Правда турбує одне питання - чому конструктори так не зробили, адже для позашляховиків кожен сантиметр кліринсу важливий, а тут на шишці аж 2 см.

Re: Підрізка мостів

Додано: 24 лютого 2015, 17:04
robosol
мабуть технологічність важливіша за 2 см :D
а ще кількість масла в картері буде менша.
чомусь виробники взагалі не роблять ідеальних авто. завжди треба за ними доробляти.
навіть бампера вчепити нормального під лебідку не можуть. :D

Re: Підрізка мостів

Додано: 24 лютого 2015, 17:38
Khimik
Треба пробувати.
З одного боку інколи якраз тих пари см і бракує, щоб їхати, а не сідати.
А з другого, круглий міст легше пхати по болотови, аніж плоский. Площа тертя менша.

Re: Підрізка мостів

Додано: 24 лютого 2015, 17:39
Khimik
robosol писав:а ще кількість масла в картері буде менша
при тій кількості масла в патрулячому мості, особливо передньому, то абсолютно не критичний контраргумент :)

Re: Підрізка мостів

Додано: 25 лютого 2015, 00:29
AM
Khimik писав: А з другого, круглий міст легше пхати по болотови, аніж плоский. Площа тертя менша.
можна лижу зварити, як на вояках ;)

Re: Підрізка мостів

Додано: 22 червня 2015, 09:12
марік
І шо ,я начитався за той шейвінг пишуть шо всьо нормально після того
А от чи робити собі чи не робити ????
Розсиплю свій міст там буде видно!!!
2 сантиметра це дофіга )))))))

Re: Підрізка мостів

Додано: 22 червня 2015, 17:13
Astr0
Ну так виглядає що удари в площині тримати буде +/- так само, тільки якщо умудритись якось прямо знизу по мосту стукнути може прогнутись чи відірватись. Але ще треба постаратись приземлитись прямо на камінь редуктором і з штатним мостом теж боляче буде.
ІМХО якщо добре все зробити то гра вартує свічок.

Re: Підрізка мостів

Додано: 22 червня 2015, 23:59
Толстяк
А я бачу не все так райдужно. Шестеня буде дужеблизько до дна. Якщо у штатному корпусі всяка металічна пиль спокійно всідалася на магніт у пробці, то у переробленому її Пиль) буде ганяти по всьому маслі. Бувае часто у редукторі вода, про яку ми ні сном ні духом не відаємо, якщо стандартний корпус вона замерзне внизу і доки масло не розігріється вона собі там спить, апотім помалу випарується. У переробленому корпусі шестерня примерзне. Але найгірше коли осад не має куди всістися, бо шестерня надто близько і розвалені сателіти теж не спочинуть на дні, а зроблять клин.

Re: Підрізка мостів

Додано: 23 червня 2015, 10:49
марік
Ну для пилюки є магніт на пробці і всеодно там в мості таке робиться під час їзди шо осісти там нічо не може )))))
А розвалені сателіти шеб такого не видів і не чув
А вода то таке, хіба пів моста води буде то воно примерзне

Re: Підрізка мостів

Додано: 26 січня 2016, 21:56
MOTOR
Марік, коли "кастрацию" свому мосту проведеш?, зразу і результат провіримо поки в нас авто на однаковій гумі.

Re: Підрізка мостів

Додано: 26 січня 2016, 22:04
robosol
о, польові випробування - це взагалі гарно. може буде нова струя в місцевому осередку, тільки знову з тими регламенти не влізе у потрібний клас :)
з другої сторони, всіх в один мега клас! во то заруба буде на КЛ :D

Re: Підрізка мостів

Додано: 21 січня 2018, 15:37
peterzon
таке хіба на 260 мості робити бо в нього з кліренсом проблеми