Підрізка мостів

Patrol, Terrano, Pathfinder

Аватар користувача
ZUB
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1175
З нами з: 29 березня 2011, 23:07
Ім'я: Ярослав
Авто: Нісан Патрол
Звідки: Великий Любінь

Re: Підрізка мостів

Повідомлення ZUB » 24 лютого 2015, 14:45

пес як немає що робити то я..... лиже.
то фігня, і не дорого і толку нема....

Аватар користувача
Viton
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 552
З нами з: 22 травня 2012, 21:38
Ім'я: Віталій
Авто: Червений з Бандерштадту Y61
Звідки: Лемберг, місто в Європі

Re: Підрізка мостів

Повідомлення Viton » 24 лютого 2015, 16:18

Марік, а ти таке смагьош ?? ;)

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Підрізка мостів

Повідомлення AM » 24 лютого 2015, 16:53

А як на мене ідея прікольна, щоб не купляти на 2 дюйми колеса більші. Правда турбує одне питання - чому конструктори так не зробили, адже для позашляховиків кожен сантиметр кліринсу важливий, а тут на шишці аж 2 см.

Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Підрізка мостів

Повідомлення robosol » 24 лютого 2015, 17:04

мабуть технологічність важливіша за 2 см :D
а ще кількість масла в картері буде менша.
чомусь виробники взагалі не роблять ідеальних авто. завжди треба за ними доробляти.
навіть бампера вчепити нормального під лебідку не можуть. :D

Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1281
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Підрізка мостів

Повідомлення Khimik » 24 лютого 2015, 17:38

Треба пробувати.
З одного боку інколи якраз тих пари см і бракує, щоб їхати, а не сідати.
А з другого, круглий міст легше пхати по болотови, аніж плоский. Площа тертя менша.

Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1281
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Підрізка мостів

Повідомлення Khimik » 24 лютого 2015, 17:39

robosol писав:а ще кількість масла в картері буде менша


при тій кількості масла в патрулячому мості, особливо передньому, то абсолютно не критичний контраргумент :)

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Підрізка мостів

Повідомлення AM » 25 лютого 2015, 00:29

Khimik писав:А з другого, круглий міст легше пхати по болотови, аніж плоский. Площа тертя менша.

можна лижу зварити, як на вояках ;)

Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: Підрізка мостів

Повідомлення марік » 22 червня 2015, 09:12

І шо ,я начитався за той шейвінг пишуть шо всьо нормально після того
А от чи робити собі чи не робити ????
Розсиплю свій міст там буде видно!!!
2 сантиметра це дофіга )))))))
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!

Аватар користувача
Astr0
Повідомлень: 58
З нами з: 05 січня 2011, 14:02
Ім'я: Андрій
Авто: Nissan Patrol Y61, BMW e34 525i
Звідки: Lviv

Re: Підрізка мостів

Повідомлення Astr0 » 22 червня 2015, 17:13

Ну так виглядає що удари в площині тримати буде +/- так само, тільки якщо умудритись якось прямо знизу по мосту стукнути може прогнутись чи відірватись. Але ще треба постаратись приземлитись прямо на камінь редуктором і з штатним мостом теж боляче буде.
ІМХО якщо добре все зробити то гра вартує свічок.

Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1080
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Підрізка мостів

Повідомлення Толстяк » 22 червня 2015, 23:59

А я бачу не все так райдужно. Шестеня буде дужеблизько до дна. Якщо у штатному корпусі всяка металічна пиль спокійно всідалася на магніт у пробці, то у переробленому її Пиль) буде ганяти по всьому маслі. Бувае часто у редукторі вода, про яку ми ні сном ні духом не відаємо, якщо стандартний корпус вона замерзне внизу і доки масло не розігріється вона собі там спить, апотім помалу випарується. У переробленому корпусі шестерня примерзне. Але найгірше коли осад не має куди всістися, бо шестерня надто близько і розвалені сателіти теж не спочинуть на дні, а зроблять клин.
067 З12 4З З6

Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: Підрізка мостів

Повідомлення марік » 23 червня 2015, 10:49

Ну для пилюки є магніт на пробці і всеодно там в мості таке робиться під час їзди шо осісти там нічо не може )))))
А розвалені сателіти шеб такого не видів і не чув
А вода то таке, хіба пів моста води буде то воно примерзне
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!

Аватар користувача
MOTOR
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1000
З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
Ім'я: Seruy
Авто: Y60 Gorbachev
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Підрізка мостів

Повідомлення MOTOR » 26 січня 2016, 21:56

Марік, коли "кастрацию" свому мосту проведеш?, зразу і результат провіримо поки в нас авто на однаковій гумі.

Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Підрізка мостів

Повідомлення robosol » 26 січня 2016, 22:04

о, польові випробування - це взагалі гарно. може буде нова струя в місцевому осередку, тільки знову з тими регламенти не влізе у потрібний клас :)
з другої сторони, всіх в один мега клас! во то заруба буде на КЛ :D

peterzon
Повідомлень: 6
З нами з: 30 жовтня 2009, 04:51
Ім'я: Юрій
Авто: y61

Re: Підрізка мостів

Повідомлення peterzon » 21 січня 2018, 15:37

таке хіба на 260 мості робити бо в нього з кліренсом проблеми


Повернутись до “NISSAN”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей