Сторінка 1 з 4

Донорство чи реінкарнація?

Додано: 17 січня 2015, 17:27
elpofigisto
Привіт! От настав час, коли я морально, а мій ельпафіко кузовно та рамно готовий щось кардинально змінювати. І ми з ним задумалися - попросити допомоги у польського брата-свата-донора, чи реставрувати так, як це робив Юрко ?
Хто що скаже, підкаже? Хто мав досвід з чим і як враження?
Дякую.

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 17 січня 2015, 18:51
звездочет
Залежить в якому стані ті частини. Якщо там нема що реставрувати і обробляти - то звичайно краще донора. Але це підходить тільки до тих частин, на яких не вибито номер. Треба дивитись, а тоді вже вирішувати.

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 17 січня 2015, 19:31
elpofigisto
Ну, кузов в мене такий хламовитий, раму теж треба робити, колись варилася по бокам, але що в місцях прилягаючих до кузова ніхто не знає.
Салону теж практично ніякого.
Купа дрібної корозії по кузову.
Номер в мене вибито тільки на рамі. На кузові тільки алюмінієва лейбла.
+ в донора є фішечкі-рюшечкі типу АБСа, круїз контролю, кондиціонера, подушок і ще там може щось :)

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 17 січня 2015, 20:10
звездочет
В такому випадку потрібно скидати кузов, піскоструїти, варити(якщо портібно) і обробляти раму. Якщо брати донор з цими всіма плюсами, тоді від твоєї машини залишиться тільки рама. Краще переставляти все з донора на твою раму. Так буде дешевше як мінімум. Буде набагато дорожче зістикувати ці плюси з твоєю машиною. Також багато залежить від товщини гаманця і цілей, для яких ти будеш це все робити. Якщо для себе, тоді варто робити, якщо на продаж, то це не окупиться.

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 17 січня 2015, 20:31
звездочет
Але з донором є свої нюанси. Потрібно знайти такого самого кольору, щоб не перемальовувати чи не змінювати колір в документах. Також можуть бути нюанси з сумісністю донора і твоєї машини. Був у мене з Маріком випадок. Міняли раму на Isuzu Truper. Донор був іншого року випуску чи інша модифікація, вже не памятаю. Так там були зовсім різні рами. Коробка передач не ставала, бо на донорі вона була коротша, трубки тормозів і паливопроводу зовсім по іншому кріпились і були сформовані. Прийшлось ставити коробку від донора і перегинати трубки.

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 17 січня 2015, 22:14
марік
Донарство то така штука треба підрахувати ремонт вашої машини і вартість донара , а тоді вже вирішувати!!!!!

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 17 січня 2015, 23:22
elpofigisto
звездочет писав:Потрібно знайти такого самого кольору, щоб не перемальовувати чи не змінювати колір в документах.
Ну то не дуже проблема, донор заманив електропакетом і абсом, ну і надіюсь кузовом і рамою.
А колір теж гарний - матовий темно-зелеинй, як в УАЗів :) Я б і його лишив.
звездочет писав:Також можуть бути нюанси з сумісністю донора і твоєї машини.
Тераноподібний на 2 роки старший, але кузов один і той самий, рама думаю також. 1995 року, а нові моделі вже з кінця 95го, чи з 96 почали штампувати.

На рахунок для кого, то машинку робимо для себе. Якось не хочеться її вже продавати, а всіма плюсами донора хочеться зробити її комфортнішою в ролі сімейного авто.
марік писав:Донарство то така штука треба підрахувати ремонт вашої машини і вартість донара , а тоді вже вирішувати!!!!!
Якраз вартість роботи збираюсь підрахувати наступного тижня.

Ще на тижні треба поїхати на донора поглянути.

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 17 січня 2015, 23:27
elpofigisto
марік писав:Донарство то така штука треба підрахувати ремонт вашої машини і вартість донара , а тоді вже вирішувати!!!!!
А якщо ти про вартість реставрації, то того певно ніхто не скаже, поки не зняти кузовщину.

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 18 січня 2015, 00:20
звездочет
elpofigisto писав:
Ну то не дуже проблема, донор заманив електропакетом і абсом, ну і надіюсь кузовом і рамою.
Раму не вийде замінити, бо на ній номер, що в документах.
elpofigisto писав: Тераноподібний на 2 роки старший, але кузов один і той самий, рама думаю також. 1995 року, а нові моделі вже з кінця 95го, чи з 96 почали штампувати.
Кузова можуть бути одинакові. Той трупер, на якому ми міняли раму, також мав одинакові кузова. І місця кріплення кузова до рами одинакові. А рами різні.

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 18 січня 2015, 00:43
марік
І раму можна :mrgreen:

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 18 січня 2015, 00:53
elpofigisto
Ну треба буде оглянути, будем десь на наступному тижні з Юрком їхати дивитись на машинку, от і скажем чи змінили раму за 2а роки чи ні.

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 19 січня 2015, 16:44
elpofigisto
А ще питання юридичного характеру - якщо колір кузова донора іншого кольору, і мотор хочу теж замінити, як це вийде економніше зробити:
1) Зняти з обліку, а після всіх маніпуляції поставити?
2) Перефарбувати донорський кузов та офіційно робити заміну двигуна..

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 19 січня 2015, 16:48
robosol
1. зняти поставити мало б бути значно дешевше, заміна тех. паспорта дешевша ніж перемальовувати.

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 19 січня 2015, 19:23
марік
Якшо є знайомі то можна зняти і поставити вже зі всіма переробками НО не безплатно)))

Re: Донорство чи реінкарнація?

Додано: 19 січня 2015, 21:17
robosol
сьогодні по радіо казали що розформовують даі (буде одна служба разом з ппс чи якось так) і разом з ними мрео. наразі в Києві, але це буде скрізь. якщо з даі то тема для флуда, а вот по мрео - мабуть щось має бути для реєстрацій а/м але як воно буде виглядати і як будуть проходити реєстрація таких змін наразі мовчать.
це в тему
марік писав:Якшо є знайомі то можна зняти і поставити вже зі всіма переробками НО не безплатно)))