Реінкарнація мого Nissan Terrano T27TD
Додано: 03 грудня 2013, 23:24
Вітаю!
В даній темі викладатиму фото та коментарі процесу реставрації мого джипа Ніссан Террано 1, 1990 року випуску, 5-ступка, 2.7 турбодизель.
Машинка була придбана в травні 2013 року за 7500$ з пробігом 280тис. км
Декілька слів про передісторію.. Десь років з 11 тому був з батьком на полюванні і один з мисливців нашої компанії мав ну дуже правильного джипа - ТЛС 80, 4,2 дизель, з рідною і двома АРБ блоками, Мудами Бориса Федоровича, ліфтом, переднім і заднім АРБ бамперами, корзиною, оптикою, лебідкою, Сафарі шноркелем і тд і тп.. Полювання відразу відійшло на другий план і ми з тим чуваком трошки поїздили по лісі, при чому по компасу, а не по дорогах!!! Він і розказав мені що є в тій машинці і для чого! Після повернення на базу батько бачачи мої великі очі сказав - "я тобі такого не куплю"!)))
Але рік після того, коли постало питання щодо покупки авто для свого улюбленного сина-студента-медика, то моїм "вибором" був лише повноприводний авто! Дивились Шкоду Октавію 4ВД 19ТДІ, але щось не зрослося.. І тут друзі сімї, власники сервісу, сказали що пригнали Jeep Cherokee, 2.5 TD, 1988 року, зелений.
Поїхали дивитись... ООО...!!! Це була просто БОМБЕЗНА тачка!!! Це був справжній ДЖИП!!!... Коли емоціїї трохи вщухли, то виявилось що потрібно капіталити двигун, перешивати сидіння, міняти ресори, шини..
Потім було 7 довгих місяців очікування і ось одного дня це сталось - дзвінок батька і ми їдемо за моїм ДЖИПОМ!!! Я напевне був цієї миті найщасливішим парубком на світі!))) Перешитий пісочний салон, кондишн, електросидіння, вальяжна їзда з триманням керма двома пальцями і з ліктем на дверцях - типова комфортна американська машинка! (це була европейська версія)..
Заміна ресор встала лише в заміну підкоренного листа від Волги, зад піднявся см на 7-8 (аж сальник роздатки на вході заднього кардану потік)))... Заміна колес на ТОЙО АТ... За пару місяців почались проблемки з двигуном (тільки ж відкапіталений!) - страшний звук при заведенні. Діагноз коромисло вискочило з свого місця... Вставили... За місяць те саме... Проблеми з заведенням взимку... Короче на весну батьком було прийняте рішення продати цю машинку (я фінансами не володів на той час, тому і на рішення не впливав).. Продали і купили мені нового Лансера безпроблемного...((( Така собі хороша машинка попу возити... Але без ДУШІ!!!(((
Пройшли роки... Лансер був вкладений у мій перший бізнес... Поміняв за той час декілька велосипедів..!)))
І ось... Травневі свята цього року.. Щоб поїхати з сімєю в Карпати, взяв на прокат Шкоду Фабію... Приїзджаємо на Красію... Гарні краєвиди, свіже повітря... І.. Він.. Ніссан Пазфайндер 3.0, автомат, десь 1988-90 року (в европі Террано).. Друге авто власника садиби, де ми зупинились! За 4 дні відпочинку, я таки трохи облазив цю машинку де тільки міг!)) Прямо як хорошу кобіту якусь!)))
Повернення додому. Заліз у інет на Авто.ріа подивитись яка ситуація з даними машинками в Україні... Здебільшого попадались зовсім підуставші машинки, які нічим дуже не вражали. І тут я зустрічаю свого майбутнього коника! Мені аж в серці перемкнуло - Він має бути мій!!! (фото з оголошення подам нижче, щоб Ви мене зрозуміли!).. Дзвінок власнику. Запитання-відповіді. Другого дня я вже їду Брестським автобусом в Любомль на Волині дивитись машинку. Затьмарений розум не дав провести об'єктивний огляд, хоча з форумів я вже приблизно знав які проблеми мене очікують! Я просто хотів Цю машинку! Це було кохання з першого погляду! З першої фото!)))
Наступний день - завдаток. Шалений тиждень збору грошей - і я вже знову їду в Любомль з кешом у рюкзаку!) Це був як сон! До сих пір не віриться що в мене знову є машинка і що це давно вимріяний джип!..
В даній темі викладатиму фото та коментарі процесу реставрації мого джипа Ніссан Террано 1, 1990 року випуску, 5-ступка, 2.7 турбодизель.
Машинка була придбана в травні 2013 року за 7500$ з пробігом 280тис. км
Декілька слів про передісторію.. Десь років з 11 тому був з батьком на полюванні і один з мисливців нашої компанії мав ну дуже правильного джипа - ТЛС 80, 4,2 дизель, з рідною і двома АРБ блоками, Мудами Бориса Федоровича, ліфтом, переднім і заднім АРБ бамперами, корзиною, оптикою, лебідкою, Сафарі шноркелем і тд і тп.. Полювання відразу відійшло на другий план і ми з тим чуваком трошки поїздили по лісі, при чому по компасу, а не по дорогах!!! Він і розказав мені що є в тій машинці і для чого! Після повернення на базу батько бачачи мої великі очі сказав - "я тобі такого не куплю"!)))
Але рік після того, коли постало питання щодо покупки авто для свого улюбленного сина-студента-медика, то моїм "вибором" був лише повноприводний авто! Дивились Шкоду Октавію 4ВД 19ТДІ, але щось не зрослося.. І тут друзі сімї, власники сервісу, сказали що пригнали Jeep Cherokee, 2.5 TD, 1988 року, зелений.
Поїхали дивитись... ООО...!!! Це була просто БОМБЕЗНА тачка!!! Це був справжній ДЖИП!!!... Коли емоціїї трохи вщухли, то виявилось що потрібно капіталити двигун, перешивати сидіння, міняти ресори, шини..
Потім було 7 довгих місяців очікування і ось одного дня це сталось - дзвінок батька і ми їдемо за моїм ДЖИПОМ!!! Я напевне був цієї миті найщасливішим парубком на світі!))) Перешитий пісочний салон, кондишн, електросидіння, вальяжна їзда з триманням керма двома пальцями і з ліктем на дверцях - типова комфортна американська машинка! (це була европейська версія)..
Заміна ресор встала лише в заміну підкоренного листа від Волги, зад піднявся см на 7-8 (аж сальник роздатки на вході заднього кардану потік)))... Заміна колес на ТОЙО АТ... За пару місяців почались проблемки з двигуном (тільки ж відкапіталений!) - страшний звук при заведенні. Діагноз коромисло вискочило з свого місця... Вставили... За місяць те саме... Проблеми з заведенням взимку... Короче на весну батьком було прийняте рішення продати цю машинку (я фінансами не володів на той час, тому і на рішення не впливав).. Продали і купили мені нового Лансера безпроблемного...((( Така собі хороша машинка попу возити... Але без ДУШІ!!!(((
Пройшли роки... Лансер був вкладений у мій перший бізнес... Поміняв за той час декілька велосипедів..!)))
І ось... Травневі свята цього року.. Щоб поїхати з сімєю в Карпати, взяв на прокат Шкоду Фабію... Приїзджаємо на Красію... Гарні краєвиди, свіже повітря... І.. Він.. Ніссан Пазфайндер 3.0, автомат, десь 1988-90 року (в европі Террано).. Друге авто власника садиби, де ми зупинились! За 4 дні відпочинку, я таки трохи облазив цю машинку де тільки міг!)) Прямо як хорошу кобіту якусь!)))
Повернення додому. Заліз у інет на Авто.ріа подивитись яка ситуація з даними машинками в Україні... Здебільшого попадались зовсім підуставші машинки, які нічим дуже не вражали. І тут я зустрічаю свого майбутнього коника! Мені аж в серці перемкнуло - Він має бути мій!!! (фото з оголошення подам нижче, щоб Ви мене зрозуміли!).. Дзвінок власнику. Запитання-відповіді. Другого дня я вже їду Брестським автобусом в Любомль на Волині дивитись машинку. Затьмарений розум не дав провести об'єктивний огляд, хоча з форумів я вже приблизно знав які проблеми мене очікують! Я просто хотів Цю машинку! Це було кохання з першого погляду! З першої фото!)))
Наступний день - завдаток. Шалений тиждень збору грошей - і я вже знову їду в Любомль з кешом у рюкзаку!) Це був як сон! До сих пір не віриться що в мене знову є машинка і що це давно вимріяний джип!..