Сторінка 1 з 1

Питання патрулістам про рульове

Додано: 02 червня 2013, 18:54
Khimik
І так, передісторія:
на Кордоні під час руху по косогору зауважив, що при русі прямо руль став боком (повернувся на 90 градусів вліво).
Списав то на розбиті наконечники, які потім діагностував.
Після заміни нічого не помінялося. Ба більше, вчора він провернувся ше на 15-20 градусів на рівній дорозі.
Був проведений огляд редуктора, тяг, вала біля редуктора - все ОК.
Єдине місце, яке не мож оглянути - карданчик рульової колонки в салоні біля моторного щита (там, де колонка міняє свій нахил під час регулювання руля по висоті).
Вапрос: яка там конструкція? шліци? чи приварені вушка на хрестовинку? Тобто чи теоретично могла тріснути та зварка і вушка можуть провертатися на валу?

Re: Питання патрулістам про рульове

Додано: 02 червня 2013, 22:08
Толстяк
При їзді по косогору йде велике навантаження на панару. На панарі дивися сайлентблоки. Але щоб оцінити їх стан - панару треба зняти, у втулку засунути прут подібного діаметру і похитати у боки. Нормальний стан втулок, коли вони з великим зусилллям відхиляються. Твоя версія теж можлива.

Re: Питання патрулістам про рульове

Додано: 02 червня 2013, 22:24
марік
На самій колонці е еластична муфта вона ціла :?: :?: :?:
А на рулю нема люфта топто в ліво в право :?: :?: :?:

Re: Питання патрулістам про рульове

Додано: 02 червня 2013, 23:08
Khimik
сайленти в панару я замовив, чекаю. Але! при ліфті 2.5", коли міст пішов вбік, руль повернувся ну може на 10 градусів, не більше.
Я сумніваюся, шо сайлент, навіть якшо він вже геть вмер, дасть змого мосту піти аж наскільки. Ну але дасться чути...
Є ше одна теорія - день перед тим мав удар в праве колесо нехилий. Можливо роздушило гумку клюшки, там де кріпиться до рами, що би розвернуло міст вправо, відповідно пояснюється ліве положення руля для компенсації прямого положення. Гумки вже маю, чекаю на сайленти, щоб зараз все пофіксити.
еластична муфта ціла, люфтик, звісно є в редукторі самому, але він був завжди - десь 5 градусів. Не критично.

Але то таке - мости, панари - то всьо жилізне і прикручене - нікуди не дінеться.
я просто відверто боюся, же би не прокручувався вал десь там в тій рульовій трубі.

Re: Питання патрулістам про рульове

Додано: 03 червня 2013, 10:40
Толстяк
А як по рівному їдеш, руль теж вбік? Я на КК зігнув передню панару і відірвав штир від моста де тяга кріпиться. штир приварив, а тягу вирівняти не міг :shock: . Ще довелося ампутувати вухо демпфера, бо впирав у рульову тягу. До дому їхав - руль як в тебе на 90 град, а міст в ліво на пів колеса :lol:

Re: Питання патрулістам про рульове

Додано: 03 червня 2013, 11:32
Khimik
Міст візуально на місці, нічо нікуди не тягне, їде рівно.
Просто таке враження, що хтось зняв руль, повернув на уже скоро 180 градусів буде, і прикрутив назад. :)))))))

Re: Питання патрулістам про рульове

Додано: 03 червня 2013, 21:47
Khimik
upd:

вал з колонкою знято і продефектовано - живєє всєх живих.
Так виглядає, що прийдеться розбирати сам редуктор...