2 питання патрулістам

Patrol, Terrano, Pathfinder
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення марік » 14 грудня 2013, 23:20

Khimik писав:полтергейст, курва.
В ведрі на тиску 4 атм жодної бульки з фільтрів.
ставлю на машину, заводжу, виганяю повітря на оборотах, всьо люкс, шланги повні.
Скидаю на ХХ - паливо звалює від фільтра до баку, утворюючи повітряну пробку....


Якшо в сторону баку втікає то може бути сапун на баці забитий.
А з відкрученою пробкою бака пробували заводити???
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!

Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1281
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення Khimik » 14 грудня 2013, 23:39

Пробував. Продував сапун. Все норм.
Поки шо підняв ХХ, вроді тримає...
Прийдесі певно ставити підкачуючий насос, як то і має бути в людських конструкціях з заводу.

Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4389
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення автобат » 15 грудня 2013, 07:38

Ну то став вже, а то на Руну скоро їхати, а в тебе неє чим
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1080
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення Толстяк » 15 грудня 2013, 13:13

Паливні фільтри Патрола конструктивно не розраховані на подачу під тиском. Тільки вакуум. Забитий парафіном, чи какашками фільтруючий елемент може бути розірваний. Я собі теж хотів би встановити підкачку, та не знаю від чого глядіти насоса.
067 З12 4З З6

Аватар користувача
Alex_L
Повідомлень: 606
З нами з: 17 червня 2008, 21:31
Ім'я: Олександр
Авто: Колись був ARO 10.4, Daihatsu ROCKY F75 2.8TD, BMW 315 E21
Звідки: Львів

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення Alex_L » 15 грудня 2013, 15:41

В мене стоїть фільтр від Патрола, холості - 600 обертів, нічого не підсмоктує. Перевір паливопроводи і попробуй продути, може підзабитий.

Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1281
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення Khimik » 17 грудня 2013, 17:03

Толстяк писав:Паливні фільтри Патрола конструктивно не розраховані на подачу під тиском


Ген, на нісцан клюбі пишуть про якісь помпки з тиском 0.25 атм.
Якраз почав читати тему.
Хіба може такий тиск зашкодити фільтрові?

Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1281
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення Khimik » 17 грудня 2013, 17:50

upd:
навіть є 0.1
Pierburg (7.21440.51.0) або аналоги

Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1080
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення Толстяк » 17 грудня 2013, 18:49

Тра пробувати!Де ті помпи взяти?
067 З12 4З З6

Аватар користувача
ОМЕЛЯН
Повідомлень: 1075
З нами з: 17 січня 2011, 12:15
Ім'я: Ігор
Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
Звідки: Україна, м.Львів

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення ОМЕЛЯН » 17 грудня 2013, 19:10

Толстяк писав:Тра пробувати!Де ті помпи взяти?

Поясніть нафіга та помпа, якшо та солярка текла нормально в тому патрулі цілих 20 років, а на 21 тре помпку, може всетаки краще знайти причину звідки береться тото повітря, а потім вже ставити помпку :) .
З.І.Я не патруліст і нічого проти помпи немаю.
Сонця всім!...

Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1080
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення Толстяк » 17 грудня 2013, 19:57

Undefeated писав:
Толстяк писав:Тра пробувати!Де ті помпи взяти?

Поясніть нафіга та помпа, якшо та солярка текла нормально в тому патрулі цілих 20 років, а на 21 тре помпку, може всетаки краще знайти причину звідки береться тото повітря, а потім вже ставити помпку :) .
З.І.Я не патруліст і нічого проти помпи немаю.


А шоб була!
067 З12 4З З6

Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1281
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення Khimik » 17 грудня 2013, 21:36

Толстяк писав:Тра пробувати!Де ті помпи взяти?

На екзісті без питань

Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1281
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення Khimik » 17 грудня 2013, 21:44

Undefeated писав:солярка текла нормально в тому патрулі цілих 20 років, а на 21 тре помпку


тако: в ТНВД крім плунжера, який власне і робить то "високоє давлєніє" є ще підкачуючий насос, який мусить з баку доставити ту солярку до плунжера.
Конструктивно він є дуже подібний до помпки ГУРа - такі самі лопасті, же вивалюються з ротора під дією ценробіжної сили, і які так само ся зношують.
Але як в ГУРі вони ганяють оливу, то в ТНВД - суху солярку. Тому і не дивно, же вони можуть зноситися на 21 рік :)
тобто маєме шо: той ТНВДшний підкачуючий насос вже не годен тягнути по людськи, і як десь попадесі булька в системі (а вона полюбе ся появить - бо на ямах авто скаче, солярка ся пінить) то він вже не годен її на ХХ витягнути.
Або на швидкості маєме інакшу проблему (яка описана в першім дописі теми) - не встигає той насос накачувати солярку згідно вимог плунжера, тому і маємо тупизну після кількох активних газувань.
А зара навіть раз ніззя толком обігнати - мотор тухне.
Тому люди (аби не перебирати насоса) придумали ставити іліктричну помпку, аби плунжер завше мав доста палива.

Аватар користувача
ОМЕЛЯН
Повідомлень: 1075
З нами з: 17 січня 2011, 12:15
Ім'я: Ігор
Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
Звідки: Україна, м.Львів

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення ОМЕЛЯН » 17 грудня 2013, 22:35

Тоді його роботу або нероботу, теоретично, можна провірити шляхом накачування повітря в бак, це створить додатковий тиск і якшо все зробити герметично то той тиск мавби виганяти солярку.
ТЕОРРРІЯЯЯ!!! не копайте хочу помогти
Сонця всім!...

Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1281
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення Khimik » 17 грудня 2013, 23:07

не конче так складно.
достатньо покачати "лягуху", і почути, як ростуть обороти і мотор починає м"якше працювати

Аватар користувача
ОМЕЛЯН
Повідомлень: 1075
З нами з: 17 січня 2011, 12:15
Ім'я: Ігор
Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
Звідки: Україна, м.Львів

Re: 2 питання патрулістам

Повідомлення ОМЕЛЯН » 17 грудня 2013, 23:22

Якого х.ра я тут мозки свої напрягаю, як ти вже всьо знаєш ;) . Роби поскорше бо треба на Руну їхати, але роби на совісьть.
Сонця всім!...


Повернутись до “NISSAN”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей