Undefeated писав:солярка текла нормально в тому патрулі цілих 20 років, а на 21 тре помпку
тако: в ТНВД крім плунжера, який власне і робить то "високоє давлєніє" є ще підкачуючий насос, який мусить з баку доставити ту солярку до плунжера.
Конструктивно він є дуже подібний до помпки ГУРа - такі самі лопасті, же вивалюються з ротора під дією ценробіжної сили, і які так само ся зношують.
Але як в ГУРі вони ганяють оливу, то в ТНВД - суху солярку. Тому і не дивно, же вони можуть зноситися на 21 рік
тобто маєме шо: той ТНВДшний підкачуючий насос вже не годен тягнути по людськи, і як десь попадесі булька в системі (а вона полюбе ся появить - бо на ямах авто скаче, солярка ся пінить) то він вже не годен її на ХХ витягнути.
Або на швидкості маєме інакшу проблему (яка описана в першім дописі теми) - не встигає той насос накачувати солярку згідно вимог плунжера, тому і маємо тупизну після кількох активних газувань.
А зара навіть раз ніззя толком обігнати - мотор тухне.
Тому люди (аби не перебирати насоса) придумали ставити іліктричну помпку, аби плунжер завше мав доста палива.