Сторінка 1 з 3

2 питання патрулістам

Додано: 17 червня 2011, 20:06
Khimik
1. Руль. Точніше - гур.
при звичайній їзді - всьо гуд. Руль легонький.
Но при активному рулінні десь на паркінгу бувають кількасекундні провали в роботі гура.
То така фіча, шо патрулівський насос не встигає пітримувати тиск на холостих, чи бага?

2. Турбінко RD28.
При спокійній їзді тримаю 1.5-2.5К обертів. Але як газую - то кручу до 3.5-4 - то норм?
Бо інколи таке враження, шо після кількох таких розкрутів їй далі впадлу крутитися більше, і мотор робиться тупим на високих.
шо то може бути?

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 17 червня 2011, 23:50
Sergio
1. Руль. Точніше - гур.
при звичайній їзді - всьо гуд. Руль легонький.
Но при активному рулінні десь на паркінгу бувають кількасекундні провали в роботі гура.
Провалів не повинно бути, при активному рулінні на паркінгу можуть падати оберти двигуна (просто трошки більше газу і все нормально)
2. Турбінко RD28.
При спокійній їзді тримаю 1.5-2.5К обертів. Але як газую - то кручу до 3.5-4 - то норм?
Бо інколи таке враження, шо після кількох таких розкрутів їй далі впадлу крутитися більше, і мотор робиться тупим на високих.
шо то може бути?
Спокійна їзда 1-2К, газую - максимум до 3К, тяга починається десь з 1,8К і далі

Правда в мене коротка база.

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 18 червня 2011, 01:09
AM
Khimik писав:1. Руль. Точніше - гур.
при звичайній їзді - всьо гуд. Руль легонький.
Но при активному рулінні десь на паркінгу бувають кількасекундні провали в роботі гура.
То така фіча, шо патрулівський насос не встигає пітримувати тиск на холостих, чи бага?
Залежить наскільки активно крутити - навіть на новій машині якщо зробити швидко десь +-10 повних обертів з права на ліво і назад то почне підкусувати руль.

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 18 червня 2011, 17:16
іллі4
ну і відпишусь я.. коли тільки купив Патролушку то масло та фільтри поміняв не одразу.. поміняв через пару днів, так от після заміни масла, 3 фільтрів - стала зовсім інша машина.. більш динамічна, тихша, розхід впав..

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 20 червня 2011, 14:51
Khimik
Ясно, якшо в нових буває закусує руль, то нічо дивного, шо древінй ГУР вже не дає такої продуктивності....
Хоча вектровський я крутив скільки хотів,і ні разу не було нічого подібного.

А з турбінкою ше темнувата ситуація, хоча варіант з забитим паливним фільтром виглядає правдоподібним...
Дякую.

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 20 червня 2011, 18:09
Микола STARyy
Khimik писав:...

2. Турбінко RD28.
При спокійній їзді тримаю 1.5-2.5К обертів. Але як газую - то кручу до 3.5-4 - то норм?
Бо інколи таке враження, шо після кількох таких розкрутів їй далі впадлу крутитися більше, і мотор робиться тупим на високих.
шо то може бути?
То може бути, що байпасний канал нещільно закривається і газам впадлу йти через турбінко :lol:

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 22 червня 2011, 23:55
Khimik
І як то перевірити?

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 23 червня 2011, 10:57
Микола STARyy
Можна поїхати на діагностику, наприелад Джерман, якщо не шкода грошей, можна купити манометрі підключити до любого шланга після турбіни.Ще краще вивести на панель, продаються спеціальні для тиску-розрідження з підсвіткою. Можна, коли мотору "впадлу крутитися", порухати тягу перепускного клапана, а щоб контролювати роботу "турбінко", стиснути пальцями впускний(бажано ґумовий :lol: )патрубок і прогазувати. При 2000 об/хв повинен відчутно надуватися.

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 13 грудня 2013, 20:21
Khimik
апдейтну.

по п 1. Банально: підтягнув ремінь.

по п 2. Гірше. Почавши читати всякі разні форуми, запідозрив нестачу палива.
Поставив прозорі шланги перед і після фільтра. Ну було пару бульок було. Забив.
Але дійшло до того, шо почав глохнути в пробках... Тобто не в пробках, власне, а зразу після них.
Що відбувається:
прокачуєм систему, підгазовуємо - все ок, шланги повні. Скидаємо на ХХ і спостерігаємо, як паливо з відходить з фільтра в бік баку і шланг тупо заповнює повітря. Ну і тягнеться малееесенка така цівочка палива через бульку. На ХХ вистачає, а як тіко газонеш - все наявне паливо згорає і вся система завоздушується. Мотор глохне.
Натягнув пильник на "лягушку". Пильник втягнуло і сплющило, на якийсь час помогло. Промазав завальцовку герметиком.
Плюнув, поміняв "лягушку" і датчик води (підозрював, шо ше десь там тягне). Те саме.
Погуглив, плюнув сильніше - купив фільтр в зборі, який не накручується на "лягушку" а вже на собі має потрібні патрубки. Без датчика води.
ТЕ САМЕ!!!! на ХХ паливо відходить від фільтра, утворюючи повітряну пробку... Прогазував- бульку затягнуло, все ок. Через пару сек на ХХ - знов те саме.
ЯК??? Звідки береться повітря?
Випив. Щойно. Завтра буду пхати обидва фільтри з кусками заглушених патрубків в ведро з водов і качати компресором.

Отаке...


пс. купу років їздив на бензинках - в паливну нікагда не зазирав.
перший дізель - самі трабли. Як не конденсат в морози замерзає в фільтрі, то повітря звідкись тягне...
то не кажучи про сморід і діапазон робочих оборотів АЖ в 1500 об... Бензинки мали 4...

полюбила тракториста
трактористу дала
дві неділі груди мила
солярков блювала

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 13 грудня 2013, 20:53
іллі4
Khimik писав:
полюбила тракториста
трактористу дала
дві неділі груди мила
солярков блювала
полюбила тракториста
и как водится - дала,
две недели сиськи мыла
и соляркою ссала (с) Хой
більше ніц додати..

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 13 грудня 2013, 21:35
ZUB
іллі4 писав:
Khimik писав:
полюбила тракториста
трактористу дала
дві неділі груди мила
солярков блювала
полюбила тракториста
и как водится - дала,
две недели сиськи мыла
и соляркою ссала (с) Хой
більше ніц додати..
ПРАВДУ КАЖУТЬ ,ЩО ПАТРУЛІ ФАЙНІ МАШИНИ З ПАГАНИМИ МОТОРАМИ, Я ЗА ЦЕЙ РІК ЗАПХАВ В МОТОР 20 ТИС ГРН, І ДАЛІ ЇДЕ ХІРОВО( В ПОРІВНЯНІ З БЕНЗИНОЮ), НО КРАЩЕ НІЖ БУЛО, А НАВАРА РАКЕТА, 2 РОКИ МАЮ ПАТРУЛЯ НІ ЗИМОЮ НІ ЗАВУЗДУШЕНЯ НІКОЛИ НЕ БУЛО .

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 13 грудня 2013, 23:54
марік
Можуть бути самі шланги хренові таке вже було в знайомого на бусі а може бути десь трубка перегнила і підтягує повітря. З права заду над пружиною тре дивитись.

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 14 грудня 2013, 00:04
Khimik
марік писав: З права заду над пружиною тре дивитись.
Розумієш, же з боку баку повітря не тягне.
на любих оборотах.
З боку фільтра починає з"являтися булька в шлангови...

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 14 грудня 2013, 07:41
автобат
зуб писав:
іллі4 писав:
Khimik писав:
полюбила тракториста
трактористу дала
дві неділі груди мила
солярков блювала
полюбила тракториста
и как водится - дала,
две недели сиськи мыла
и соляркою ссала (с) Хой
більше ніц додати..
ПРАВДУ КАЖУТЬ ,ЩО ПАТРУЛІ ФАЙНІ МАШИНИ З ПАГАНИМИ МОТОРАМИ, Я ЗА ЦЕЙ РІК ЗАПХАВ В МОТОР 20 ТИС ГРН, І ДАЛІ ЇДЕ ХІРОВО( В ПОРІВНЯНІ З БЕНЗИНОЮ), НО КРАЩЕ НІЖ БУЛО, А НАВАРА РАКЕТА, 2 РОКИ МАЮ ПАТРУЛЯ НІ ЗИМОЮ НІ ЗАВУЗДУШЕНЯ НІКОЛИ НЕ БУЛО .
А може лючок тре вирызати в поліку? Ну шоб педальку газу сильніш тиснути можбуло? :lol:

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 14 грудня 2013, 13:36
Khimik
полтергейст, курва.
В ведрі на тиску 4 атм жодної бульки з фільтрів.
ставлю на машину, заводжу, виганяю повітря на оборотах, всьо люкс, шланги повні.
Скидаю на ХХ - паливо звалює від фільтра до баку, утворюючи повітряну пробку....