Zenek писав:
Який же має бути шмурдяк, щоб набігло
AM писав:близько 5т
?
Стандартна кількість людей у машині 5 (пілот + штурман + 3 овочі). Вага середньостатистичної людини = 80 кг. 5 x 80 = 400кr
Вага машини(2000 кг) + вага людей (400 кг)=2400- овочів нафіг - 300 кг + шмурдяк 200 = 2300 і помнож на 2 (2,5) = 4600 (5750) кг. середнє =5000, правильно?
Будь проклят тот день когда я сєл баранку етого пілесоса ...
Може давайте колективно подумаєм? Вібрація спереді (така якби пралку викручували) йде тіко коли передок підключений на швидкості 40-70 в нагрузку (або як тапок тиснути, або під гірку). Хрестовини мінєли.
Мені щось аналогічне полікував Верта, знайшовши який саме сайлентблок треба поміняти. Якщо Тарас не бачить проблем у підвісці, а балансування та гнуті диски ти виключив, спробуй поїхати до грамотного балансувальника, по зносу гуми він може побачити можливу ваду підвіски. Наприклад на Городоцькій після Левандівського моста направо, далі знову направо.
Ну якшо є підозра шо міг їх погнути то теж треба дивитися, але мені здається шо півосі крутяться коли їдеш і на задньому приводі.
На різних типах приводу крутиться все по своему, в кого і на задньому передній кардан обертаеться.
Ну треба дивитися шо починае обертатися при підключенні переднього приводу, доречі балансування коліс вже відпадає, якщо на задньому такої проблеми немає.
Ну та, балансування коліс відпадає, та й то чути, а крутиться шо на повному, шо на задньому - все. В мене парт тайм, хабів нема. І ше рас скажу - шо вібрація йде як дати газу (або під гірку) на швидкості біля 60 км\год, з гірки вібрації майже нема (якшо не прислухатись - то і не потив би).
Тоді однозначно проблема в якихось резинках (сайленблоках), коли їдеш під гору, міст зміщаеться в сторону задньої осі, і шось там собі нагружає, ідеш вниз, навантаження на передок менше вот воно і не колбасить. Але то тільки моя думка.
автобат писав:Макс, вібрація де? зліва, зправа, зізаду, спереду? Чи посардині? Можа підвісний, як він тамка є
По відчуттям спереді (ну і тільки на повному приводі, який підключає перед), потужна - віддає на цілу машину спереді і не ясно зліва чи справа, тому можна вважати шо посередині. Підвісний на задньому кардані, а як їхати тільки на задньому приводі - то нема вібрації, тому певно не він.
можна. візьмись за кардан посередині і потягай вверх-вниз, чим більше люфт - тим більше гул. В ідеалі люфта бути немає, але передні кардани як правило без сальника, змазка вимивається попадає пісок і шліцам приходить кірдик.