Сторінка 9 з 12
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 квітня 2012, 17:29
Alex67
myshketer писав:Вот нашел в
магазине,
AMSTEEL BLUE Samthane™ Coated Диаметр 9мм, тяговое усилие 8900 кг
$9.00 за метр
AMSTEEL BLUE Samthane™ Coated Диаметр 7мм, тяговое усилие 4950 кг
$6.00 за метр
Тут в описі товару допущено помилку. Троси такого діаметру мають таке тягове зусилля у фунтах а не кілограмах.
http://www.samsonrope.com/index.cfm?rope=192
Ось інформація виробника.
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 квітня 2012, 17:30
Katonych
А можно декілька прикладів лебідок, в яких гальмо не в барабані?
І одразу ще якесь підтвердження того, що проблема в теплопровідності (тепловідборі), а не в тому що синтетика буде псуватись від перегріву?
Ну і взагалі, якісь може лінки де почитати що гальмо в середині барабану є проблемою при використанні синтетики?
пс. зрозумів. мова про спуск на лебідці.
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 квітня 2012, 17:41
Alex67
max писав:давайте ше по електриці скоренько відповідайте
Думаю що при акумуляторі 54А точно треба поставити вольтметра щоб контролювати стан акумулятора під час вінчування. Якщо напруга стає менше 10.5В - треба зупинитися і почекати поки акумулятор підзарядиться, а лебідка охолоне. Думаю шановний Автобат просто по звуку мотора лебідки відчуває коли треба дати перепочинок, для початку простіше мати вольтметр перед очима
Якщо тягатися дуже рідко то можна не міняти ні генератор ні акумулятор. Якщо здохне акумулятор краще купити більший - у залежності який у тебе поміститься по розміру, 100А було б добре. Радикальним варіантом - встановлення системи із двома акумуляторами, недешево але правильно якщо плануєш складні мандрівки де доведеться тягатися по багато разів підряд.
По встановленню зверни увагу на вимкнення лебідки, тут було обговорення різних варіантів аварійного вимкнення (коли залипає соленоїд керування).
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 квітня 2012, 17:46
max
Ну поки міняти шось в електриці не буду, час покаже - шо йому ше треба. Тумблер і вольтметр втикну про всяк випадок. Дякую шо нагадали
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 квітня 2012, 17:53
Alex67
Katonych писав:А можно декілька прикладів лебідок, в яких гальмо не в барабані?
І одразу ще якесь підтвердження того, що проблема в теплопровідності (тепловідборі), а не в тому що синтетика буде псуватись від перегріву?
Ну і взагалі, якісь може лінки де почитати що гальмо в середині барабану є проблемою при використанні синтетики?
пс. зрозумів. мова про спуск на лебідці.
Проблема у теплопровідності у тому, що навіть через один шар тросу рукою "напомацки" не визначиш що всередині трос вже псується.
На жаль лінки про гальмо всередині барабану і синтетику не зберігав, як знову надибаю то дам.
Приклад лебідки де гальмо не в барабані
http://www.superwinchuk.com/shop/shop.p ... ull&id=380
До речі про цю лебідку мені давали дуже гарні відгуки, хоч особистого досвіду із нею не маю.
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 квітня 2012, 18:18
myshketer
Alex67 писав:myshketer писав:Вот нашел в
магазине,
AMSTEEL BLUE Samthane™ Coated Диаметр 9мм, тяговое усилие 8900 кг
$9.00 за метр
AMSTEEL BLUE Samthane™ Coated Диаметр 7мм, тяговое усилие 4950 кг
$6.00 за метр
Тут в описі товару допущено помилку. Троси такого діаметру мають таке тягове зусилля у фунтах а не кілограмах.
http://www.samsonrope.com/index.cfm?rope=192
Ось інформація виробника.
не понял, в чем ошибка... там в фунтах и в кг...
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 квітня 2012, 18:30
Alex67
myshketer писав:
AMSTEEL BLUE Samthane™ Coated Диаметр 7мм, тяговое усилие 4950 кг
$6.00 за метр
не понял, в чем ошибка... там в фунтах и в кг...
Тягове зусилля 7мм тросу 4950 фунтів, а не кг. Це трос для квада.
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 квітня 2012, 18:38
myshketer
Паазвольте...
Вот таблица с того сайта, колонки
Код: Виділити все
INCH MM SAMSON AVERAGE STRENGTH LBS SAMSON AVG STRENGTH KG
дюймы мм усилие в фунтах усилие в кг
3/8 9.0 19,600 8,900
1/4 6.0 8,600 3,900
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 квітня 2012, 19:10
Khimik
max писав: Тумблер і вольтметр втикну про всяк випадок. Дякую шо нагадали
З тумблером не так все просто.
Звичайний побутовий 220В згорит синім пламєнєм
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 квітня 2012, 19:14
Alex67
myshketer писав:Паазвольте...
Вот таблица с того сайта, колонки
Код: Виділити все
INCH MM SAMSON AVERAGE STRENGTH LBS SAMSON AVG STRENGTH KG
дюймы мм усилие в фунтах усилие в кг
3/8 9.0 19,600 8,900
1/4 6.0 8,600 3,900
Винен, поспішив і був неуважний. Вибач.
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 квітня 2012, 22:00
robosol
Khimik писав:max писав: Тумблер і вольтметр втикну про всяк випадок. Дякую шо нагадали
З тумблером не так все просто.
Звичайний побутовий 220В згорит синім пламєнєм
Да, про тумблер интересный вопрос, сам сейчас думаю что же поставить на плюсовой провод...
Re: Pathfinder R50
Додано: 19 квітня 2012, 00:03
Alex67
Khimik писав:max писав: Тумблер і вольтметр втикну про всяк випадок. Дякую шо нагадали
З тумблером не так все просто.
Звичайний побутовий 220В згорит синім пламєнєм
Якщо чесно то я про тумблер сприйняв фігурально. Є два варіанти - поставити розмикач маси на всю машину (у т.ч.) лебідка, можеш подивитися міркування у гілці про вимикач маси
http://offroad.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=27&t=3866
Якщо із якихось міркувань розмикати масу неприйнятно то є такий варіант, це спеціальне сильнострумове реле.
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 червня 2012, 13:11
Zenek
AM писав:Теж б казав брати на таку вагу 12000 фунтів. Взагалі десь читав рекомендацію брати лебідку, яка має тягове зусилля десь в 2-2,5 раз більше повної маси авто (тобто в твоєму варіанті 2т + шмурдяк і якийсь овоч = близько 5т)..
Коли машина застрягає у болоті, то потрібно зусилля приблизно удвічі білльше, ніж вага машини, щоб її витягнути тому що вона "прилипає" на мости чи дно.
Стандартна кількість людей у машині 5 (пілот + штурман + 3 овочі). Вага середньостатистичної людини = 80 кг. 5 x 80 = 400кr
Вага машини(2000 кг) + вага людей (400 кг)=2400
Який же має бути шмурдяк, щоб набігло
AM писав:близько 5т
?
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 червня 2012, 18:50
max
атвічати на атвєт?
(2+0.4 + х)*2 = 5
х = 5\2 - 2 - 0.4 = 0.1 (т)
Re: Pathfinder R50
Додано: 18 червня 2012, 22:42
Rulya