Pathfinder R50

Patrol, Terrano, Pathfinder
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Alex67 » 18 квітня 2012, 17:29

myshketer писав:Вот нашел в магазине,
AMSTEEL BLUE Samthane™ Coated Диаметр 9мм, тяговое усилие 8900 кг
$9.00 за метр



AMSTEEL BLUE Samthane™ Coated Диаметр 7мм, тяговое усилие 4950 кг
$6.00 за метр


Тут в описі товару допущено помилку. Троси такого діаметру мають таке тягове зусилля у фунтах а не кілограмах.

http://www.samsonrope.com/index.cfm?rope=192

Ось інформація виробника.
Олексій

Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2942
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Katonych » 18 квітня 2012, 17:30

А можно декілька прикладів лебідок, в яких гальмо не в барабані?
І одразу ще якесь підтвердження того, що проблема в теплопровідності (тепловідборі), а не в тому що синтетика буде псуватись від перегріву?
Ну і взагалі, якісь може лінки де почитати що гальмо в середині барабану є проблемою при використанні синтетики?


пс. зрозумів. мова про спуск на лебідці.
Главная дорога та, по которой едет танк

Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Alex67 » 18 квітня 2012, 17:41

max писав:давайте ше по електриці скоренько відповідайте :)


Думаю що при акумуляторі 54А точно треба поставити вольтметра щоб контролювати стан акумулятора під час вінчування. Якщо напруга стає менше 10.5В - треба зупинитися і почекати поки акумулятор підзарядиться, а лебідка охолоне. Думаю шановний Автобат просто по звуку мотора лебідки відчуває коли треба дати перепочинок, для початку простіше мати вольтметр перед очима :-)
Якщо тягатися дуже рідко то можна не міняти ні генератор ні акумулятор. Якщо здохне акумулятор краще купити більший - у залежності який у тебе поміститься по розміру, 100А було б добре. Радикальним варіантом - встановлення системи із двома акумуляторами, недешево але правильно якщо плануєш складні мандрівки де доведеться тягатися по багато разів підряд.
По встановленню зверни увагу на вимкнення лебідки, тут було обговорення різних варіантів аварійного вимкнення (коли залипає соленоїд керування).
Олексій

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Pathfinder R50

Повідомлення max » 18 квітня 2012, 17:46

Ну поки міняти шось в електриці не буду, час покаже - шо йому ше треба. Тумблер і вольтметр втикну про всяк випадок. Дякую шо нагадали :)

Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Alex67 » 18 квітня 2012, 17:53

Katonych писав:А можно декілька прикладів лебідок, в яких гальмо не в барабані?
І одразу ще якесь підтвердження того, що проблема в теплопровідності (тепловідборі), а не в тому що синтетика буде псуватись від перегріву?
Ну і взагалі, якісь може лінки де почитати що гальмо в середині барабану є проблемою при використанні синтетики?


пс. зрозумів. мова про спуск на лебідці.


Проблема у теплопровідності у тому, що навіть через один шар тросу рукою "напомацки" не визначиш що всередині трос вже псується.
На жаль лінки про гальмо всередині барабану і синтетику не зберігав, як знову надибаю то дам.
Приклад лебідки де гальмо не в барабані
http://www.superwinchuk.com/shop/shop.p ... ull&id=380

До речі про цю лебідку мені давали дуже гарні відгуки, хоч особистого досвіду із нею не маю.
Олексій

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Pathfinder R50

Повідомлення myshketer » 18 квітня 2012, 18:18

Alex67 писав:
myshketer писав:Вот нашел в магазине,
AMSTEEL BLUE Samthane™ Coated Диаметр 9мм, тяговое усилие 8900 кг
$9.00 за метр



AMSTEEL BLUE Samthane™ Coated Диаметр 7мм, тяговое усилие 4950 кг
$6.00 за метр


Тут в описі товару допущено помилку. Троси такого діаметру мають таке тягове зусилля у фунтах а не кілограмах.

http://www.samsonrope.com/index.cfm?rope=192

Ось інформація виробника.


не понял, в чем ошибка... там в фунтах и в кг...

Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Alex67 » 18 квітня 2012, 18:30

myshketer писав:
AMSTEEL BLUE Samthane™ Coated Диаметр 7мм, тяговое усилие 4950 кг
$6.00 за метр


не понял, в чем ошибка... там в фунтах и в кг...


Тягове зусилля 7мм тросу 4950 фунтів, а не кг. Це трос для квада.
Олексій

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Pathfinder R50

Повідомлення myshketer » 18 квітня 2012, 18:38

Паазвольте...
Вот таблица с того сайта, колонки

Код: Виділити все

INCH             MM                        SAMSON AVERAGE STRENGTH LBS         SAMSON AVG STRENGTH KG
дюймы            мм                                 усилие в фунтах                  усилие в кг

3/8             9.0                                       19,600                       8,900

1/4             6.0                                       8,600                       3,900

Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1281
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Khimik » 18 квітня 2012, 19:10

max писав: Тумблер і вольтметр втикну про всяк випадок. Дякую шо нагадали :)


З тумблером не так все просто.
Звичайний побутовий 220В згорит синім пламєнєм :!:

Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Alex67 » 18 квітня 2012, 19:14

myshketer писав:Паазвольте...
Вот таблица с того сайта, колонки

Код: Виділити все

INCH             MM                        SAMSON AVERAGE STRENGTH LBS         SAMSON AVG STRENGTH KG
дюймы            мм                                 усилие в фунтах                  усилие в кг

3/8             9.0                                       19,600                       8,900

1/4             6.0                                       8,600                       3,900


Винен, поспішив і був неуважний. Вибач.
Олексій

Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2243
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення robosol » 18 квітня 2012, 22:00

Khimik писав:
max писав: Тумблер і вольтметр втикну про всяк випадок. Дякую шо нагадали :)


З тумблером не так все просто.
Звичайний побутовий 220В згорит синім пламєнєм :!:


Да, про тумблер интересный вопрос, сам сейчас думаю что же поставить на плюсовой провод...

Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Alex67 » 19 квітня 2012, 00:03

Khimik писав:
max писав: Тумблер і вольтметр втикну про всяк випадок. Дякую шо нагадали :)


З тумблером не так все просто.
Звичайний побутовий 220В згорит синім пламєнєм :!:


Якщо чесно то я про тумблер сприйняв фігурально. Є два варіанти - поставити розмикач маси на всю машину (у т.ч.) лебідка, можеш подивитися міркування у гілці про вимикач маси viewtopic.php?f=27&t=3866

Якщо із якихось міркувань розмикати масу неприйнятно то є такий варіант, це спеціальне сильнострумове реле.

BobeG писав:А ось ше такий цікавий варіант
http://www.krym4x4.com/forum/viewtopic.php?f=82&t=56380

Зображення
Олексій

Аватар користувача
Zenek
Повідомлень: 77
З нами з: 23 лютого 2010, 16:15
Ім'я: Караповський
Авто: УАЗ 469 ("Zenek"), Toyota Hilux '92 ("Морковка")
Звідки: Солонка(Львів)

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Zenek » 18 червня 2012, 13:11

AM писав:Теж б казав брати на таку вагу 12000 фунтів. Взагалі десь читав рекомендацію брати лебідку, яка має тягове зусилля десь в 2-2,5 раз більше повної маси авто (тобто в твоєму варіанті 2т + шмурдяк і якийсь овоч = близько 5т)..

Коли машина застрягає у болоті, то потрібно зусилля приблизно удвічі білльше, ніж вага машини, щоб її витягнути тому що вона "прилипає" на мости чи дно.
Стандартна кількість людей у машині 5 (пілот + штурман + 3 овочі). Вага середньостатистичної людини = 80 кг. 5 x 80 = 400кr
Вага машини(2000 кг) + вага людей (400 кг)=2400
Який же має бути шмурдяк, щоб набігло
AM писав:близько 5т
? :shock:

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Pathfinder R50

Повідомлення max » 18 червня 2012, 18:50

атвічати на атвєт?

(2+0.4 + х)*2 = 5
х = 5\2 - 2 - 0.4 = 0.1 (т)

Rulya
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 175
З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
Ім'я: Rulya
Авто: Люська, Вишенка

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Rulya » 18 червня 2012, 22:42

:lol: :lol: :lol:


Повернутись до “NISSAN”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість