Pathfinder R50

Patrol, Terrano, Pathfinder
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4192
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення s.pal » 18 квітня 2012, 13:06

Скажу так, я вже замовив бемпера Тарасіку, але мене мучить два питання які між собою переплітаються.
Мені тра деколи в Польшу іздити, звідци саме перше чи взагалі пустять з такими бамперамиі лебідкою, а якщо буде кевлар то так не будуть стерчати губи від металевого тросу.
А так як ми люди хорі на голову то мені взагалі вночі приснилось може зробити зйомні і номером закривати отвір як здається у Лесика(можу помилятись).
Карочі: чи добре, чи гламурно :) , чи буде служити дбре і чи пустять в Польшу, ну шось тіпа того.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Pathfinder R50

Повідомлення max » 18 квітня 2012, 13:16

ух ... :)

Значить мені потрібно лебідку на 1200-1250 lbs. Ок. Їдем далі.

По книжці машини:
-батарейка мала б бути: (80D23R) 12V-52AH
-генератор: A3TB4291, номінал 12V-110A, або 35A/1,300 rpm, 91A/2,500 rpm, 110A/5,000 rpm, тобто на 90А мож розраховувати.

Питання: Наскільки це все вдало можна співставити на практиці з лебідкою на 1200? Може хто має схожу конфігурацію?

Далі про кевлар. Колись мені доводилось схожими тросами користуватися, правда в приміщені. З мінусів - зношується, легко порізати, ціна. З плюсів - вага, товщина, легко сплести. Також відомо шо має здатність поки новий розтягуватись.
Розумію аргументи про стальний трос. Хоча стальний трос теж ніби має свої плюси і мінуси. Сперечатись шо ліпше сенсу немає. Кевлар для себе поки не відкидаю, по причинах:
-не дуже хочеться перегружати морду машини,
-кевлар мож знайти за 200 баксів 1300-тку, 30м, якшо відняти ціну стального троса 80 баксів, получається 120 переплати,
-рідко користуватимусь, тому навіть при більшому зносі є шанси шо прослужить достатньо довго.

Питання: Чи на любу лебідку можна намотувати синтетичний шнурок?

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Pathfinder R50

Повідомлення AM » 18 квітня 2012, 13:25

s.pal писав:
AM писав:
s.pal писав:
s.pal писав:+якщо ціна буде однакова на кевлар і метал.

Якби так то навіть і не думав би. Ех, якби... :)


О, бач появляється інша думка.
Тепер питання чому б не думав, всеж кевлар виходить краще чи тіко Гламурно?

Та що тут гадати - звичайно він має ряд своїх переваг (вага - що краще для підвіски, та сама вага - легше носити, плоскіший - тому при замотуванні під край менше ризик вирвати поперечинку (просто довше треба мотати на одну сторону, щоб досягнути поперечинки. Недоліки були вже вказані. Але при такій ціні всі плюси для мене зводяться нанівець :)
Кароче - кожному своє ;)

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Pathfinder R50

Повідомлення AM » 18 квітня 2012, 13:32

max писав:-кевлар мож знайти за 200 баксів 1300-тку, 30м, якшо відняти ціну стального троса 80 баксів, получається 120 переплати,
-рідко користуватимусь, тому навіть при більшому зносі є шанси шо прослужить достатньо довго.

Питання: Чи на любу лебідку можна намотувати синтетичний шнурок?

На дешевий кевлар я б не вівся. Звичайно треба вивчати детальніше, але знаю одного знайомого, той мав не дорогий трос (вроді харківськогов виробництва, але не впевнений) так той йому при першому ж використанні тріснув, хоча підбирався по правильній товщині та вантажопідйомності.
Але тут стверджувати не буду - не знаю.
А взагалі пишу тут найбільше, бо маю вільний час зараз :)
Додай ще вартість клюзу замість губ.
Кевлар можна намотати на будь-яку лебідку.

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Pathfinder R50

Повідомлення myshketer » 18 квітня 2012, 13:39

Вот нашел в магазине,
AMSTEEL BLUE Samthane™ Coated Диаметр 9мм, тяговое усилие 8900 кг
$9.00 за метр


25 метров на лебедку получается 225 баксов...

есть еще такой

AMSTEEL BLUE Samthane™ Coated Диаметр 7мм, тяговое усилие 4950 кг
$6.00 за метр


на лебедку 10000 можно ставить смело, 25 метров - 150 баксов выйдет...

А клюз вообще идет с лебедками в комплекте ,если на ней кевлар стоит...
Вот такая лебедка, например
XTR 12000 lbs [5443 kg] 12V кевлар 26m $868

Отнимите цену кевлара, вполне пристойная цена, ничего космического...

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Pathfinder R50

Повідомлення max » 18 квітня 2012, 13:46

давайте ше по електриці скоренько відповідайте :)

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6817
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Volodymyr » 18 квітня 2012, 13:48

max писав:якшо відняти ціну стального троса 80 баксів

Сталевий трос коштує 300 грн 30 м. тобто 37.5 у.о. а не 80.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Pathfinder R50

Повідомлення myshketer » 18 квітня 2012, 13:53

max писав:(про синтетику) З плюсів - легко сплести.

Стальной трос тоже легко сплетать, если умеючи. Не помню, может выкладывал уже этот урок

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Pathfinder R50

Повідомлення max » 18 квітня 2012, 14:09


Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2243
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення robosol » 18 квітня 2012, 15:26

myshketer писав:
max писав:(про синтетику) З плюсів - легко сплести.

Стальной трос тоже легко сплетать, если умеючи. Не помню, может выкладывал уже этот урок


Смотрел этот урок, так толком и не понял как сплести лебедочный стальной трос, что бы он потом еще и через клюз проходил. Тот урок понятен примерно до середины. Интересно было бы все таки научится сплетать порванный трос, может есть более доходчивый туториал :?:

Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4389
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення автобат » 18 квітня 2012, 16:47

Макс, нафіга сі мучити? Дзвониш Льоліку , їдеш до його хати і купуеш Драгон Винч. 12000 в р-ні 520 дол, якщо я не помиляюсь. Ставиш на машину і маеш щастя. На Ниві у Ілони стояла і ніяких проблем. Крім того, запчастини він постачае без проблем. Периодичне обслуговування не дасть їй швидко загинути(раз на рік розібрати і змастити. У мене подібна лебідка живе на машині четвертий рік, а може і п ятий - не пам ятаю. Кевлар не дуже полегшуе вагу передка, тим більше, що це не на копійку буде ставитись. При бажанні його можна купити і поставити потім.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4389
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення автобат » 18 квітня 2012, 16:50

А, ще забув... На Л200 стоїть генератор 90-ка. АКБ сьоїть 93. Якщо не возити в лебідці 25 кг болота, яке замика все в середині його, батарейка проживе довго і ні чого їй не буде.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Pathfinder R50

Повідомлення max » 18 квітня 2012, 16:56

О, вже десь 3-й (або то і більше) корисний контакт від Вас :)

Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Alex67 » 18 квітня 2012, 17:20

Max писав:
Питання: Чи на любу лебідку можна намотувати синтетичний шнурок?

AM писав:
Кевлар можна намотати на будь-яку лебідку.


Намотати можна на будь-яку лебідку. Але якщо також треба тягнутися то конструкція лебідки стає важливою. Для кевлара дуже шкідливо нагрівання. Тому лебідки із гальмом у барабані (наприклад Tabor 9000) мало придатні для використання кевлару. Адже теплопровідність кевларового тросу значно нижче ніж сталевого, а температурний режим у 70 градусів досягнути зовсім не важко навіть за короткого вжитку гальма. Якщо кевлар так приваблює я б радив купувати лебідку у конструктиві якої гальмо не всередині барабану. Кевларовий трос вимагає кваліфікації. ІМНО поки ти вчитимешся користуватися лебідкою бери сталевий трос, він значно менш критичний до помилок користувача. Мені теж дуже хотілося кевларовий трос :-). Користую сталевий і задоволений.
Олексій

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Pathfinder R50

Повідомлення max » 18 квітня 2012, 17:26

Та мабуть так і зроблю. Перше куплю зі сталевим тросом. Бо лишні 200 баксів поки влом викидати. Хіба впреться в конструктив бампера. А відносно нагріву то в описі синтетичного шнурка фігурує таке
Heat Shield included to protect against drum heat


Повернутись до “NISSAN”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість