Pathfinder R50

Patrol, Terrano, Pathfinder
Аватар користувача
звездочет
Повідомлень: 529
З нами з: 03 серпня 2010, 14:23
Ім'я: Дубиняк Ігор
Авто: Штурман
Звідки: Львів, Брюховичі
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення звездочет »

AM писав:тобто в твоєму варіанті 2т + шмурдяк і якийсь овоч = близько 5т
Це ж який має бути шмурдяк і овощ, щоб 3 тонни важити :D :D :D
Для машини, яка їздить в ТР1 і з такою вагою 10000 вистарчить з головою. На крайняк можна блок використати. Кевлар, як вже казали, дорогий і потрібен постійний догляд, щоб десь не перетерся об камінь, не закусило, вузол не зробився. Після кожного змагання, покатушки кевларовий трос треба знімати, прати, вибирати камінчики... По ціні і якості дійсно краще взяти Dragon Winch. Tmax з таким самим тяговим зусиллям буде дорожчой десь на 100-200 вічнозелених, а ComeUp майже в два рази дорожче. Плюс в неї є ще одна перевага над Tmax - вона не гріється, якщо довго тягнутись. Ми собі на нашого "Дракошу" також плануємо взяти Dragon Winch. Тільки для лебідки потрібно буде ще генератор на 100 ампер і акум на стільки ж. І тоді все буде нормально тягнути.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Pathfinder R50

Повідомлення AM »

звездочет писав:
AM писав:тобто в твоєму варіанті 2т + шмурдяк і якийсь овоч = близько 5т
Це ж який має бути шмурдяк і овощ, щоб 3 тонни важити :D :D :D
от вам ьи тільки потриндіти ;)
AM писав: Взагалі десь читав рекомендацію брати лебідку, яка має тягове зусилля десь в 2-2,5 раз більше повної маси авто
AM писав: (тобто в твоєму варіанті 2т + шмурдяк і якийсь овоч
помножити на 2
= близько 5т
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Pathfinder R50

Повідомлення myshketer »

Для машины, которая ездит в ТР1, может десятки и хватит, но для любителя приключений лучше взять с запасом...
Granader
Повідомлень: 541
З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
Ім'я: Ігор
Авто: таврон і буханка
Звідки: Львів-Ковирі

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Granader »

Краще з двойним запасом... :mrgreen:
Rulya
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 175
З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
Ім'я: Rulya
Авто: Люська, Вишенка

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Rulya »

12500+блок+удлинитель на 20м= на все случаи хватит
Аватар користувача
ОМЕЛЯН
Повідомлень: 1075
З нами з: 17 січня 2011, 12:15
Ім'я: Ігор
Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
Звідки: Україна, м.Львів

Re: Pathfinder R50

Повідомлення ОМЕЛЯН »

Практики мало. Але однозначно, в два рази і без кевлару!
Сонця всім!...
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення s.pal »

Народ всі кричать що без кевлару, а можна якусь конкретику.
Просто дуже цікаво.
І сорі за гламур просто красивіше.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Pathfinder R50

Повідомлення myshketer »

Были бы у меня деньги на кевлар - купил бы однозначно, хранил бы в багажнике, наматывал только по надобности, на оченьбыстросматывающую лебедку. Оно, конечно, может и рвется чаще, но если следовать инструкции по эксплуатации - стирать его, разглаживать и т.д., то можно сделать сюрпризы более редкими. Зато его даже мой двухлетний сын сможет носить от дерева к дереву. А вообще - меня улыбают эти разговоры про то, что как бы для двух-трех раз в год кевлар не нужен. Я по себе сужу - лебедкой пользуюсь не чаще, чем два-три раза в год. Но вот на последнем этапе пришлось ехать без полуоси, лебедку разматывали раз сто, потрачено больше усилий, чем стоит кевлар, однозначно. Главное здесь - были бы деньги, на кевлар и лебедку :roll:
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення s.pal »

Кто, что скажет про эту лебедку?


Лебедка в ProWinch. Модель 12000Lbs (5445kg) 12 оснащен веревкой 10мм + синтетика слайд Dyneema!Лебедка имеет встроенный реле электромагнитные (водонепроницаемый и без ошибок), 2 пульта дистанционного управления (50м всей проводной и беспроводной контроль намотки каната).
Гарантия 36 месяцев

Двигатель: 6.0 КМ 12V DC
Управление: Беспроводной пульт дистанционного управления с пультом на проводе
Трансмиссия: Три шага palnetarna
Ratio: 178:1
Сцепление): Раздвижные
Барабан Размеры: 2.51 "/ 8.8" (64 мм / 224 мм)
Вождение веревки: алюминий слайдов
Веревка: Синтетические Dyneema 27 м, 10 мм
Рекомендуем Батарея: минимальный 650cc
Длина силового кабеля: 1,83 м 2, после каждого
Реле управления: интегрированный Электромагнитный (серебряные контакты)
Расстояние между отверстиями: 10 "x4.5" (25 х 4 мм 114,3 мм)
Лебедка Размеры: 21.5 "x6.5 х 8.6 (545m м 165 м 218m)
Вес: 31 кг

Сори за перевод, не очень точный.
Вкладення
266-419-thickbox.jpg
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Pathfinder R50

Повідомлення AM »

Саня, ну сам подумай. Платити 300-400 дол. за трос (товщина десь 10 мм), коли лебідка драгонвінч вартує десь 400-500. Крім того вага залізного троса (ті самі 10мм) - десь 15 кг(не важив, але по відчуттям десь так). Що таке 15 кг... Фігня. І ти залізний трос же не повністю несеш, а переважна більшість його тягнеться по землі, поки ти несеш гак. Для мене часто складніше є залізти до точки за яку тягнешся (якщо вона наприклад на слизькому схилі), чим тягнути трос. Не раз думав собі купити, але здоровий глузд завжди підказував, що краще купити щось корисніше (бензопилу, динамічку, набір інструментів, рації, планшет для навігації на кінець, чи компресор для підкачки, додаткове світло, чи якщо докласти десь 150 дол, то можна купити самоблок). І от коли вже все буде і будуть гроші на ще щось - можна брати кевлар. І крім того
Сматывать кевларовый трос необходимо при нагрузке. Также следует избегать наматывания троса на бухту в условиях низких температур. Для того чтобы трос прослужил Вам «верой и правдой» весь положенный эксплуатационный срок, необходимо следить за его состоянием, вовремя мыть при помощи специальных моющих средств.
Тобто порвав його і бувай 400 дол, а з ними і бензопила, планшет, тощо ... :) І хоч кевлар можна легко зіштукувати - згодись це не аргумент.
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення s.pal »

Андрюха я не сперечаюсь, я хочу почути думку Хвахівця, або людей які мали практику користування і тим і тим варіантом.
+якщо ціна буде однакова на кевлар і метал.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Pathfinder R50

Повідомлення myshketer »

Андрей, ты думай тоже, и не только с высоты своего уаза на порталах и 35" колесах :) Там, где ты едешь, мы все тянемся, а там где ты тянешься - мы просто зрители :D
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Pathfinder R50

Повідомлення AM »

s.pal писав:Андрюха я не сперечаюсь, я хочу почути думку Хвахівця, або людей які мали практику користування і тим і тим варіантом.
Та і я не сперечаюсь. І не можу похвастати що мав кевлар, хіба кілька раз допомагав при вінчуванні тим хто мав кевлар. :) Просто це те, про що я думав зважаючи чи купляти кевлар :) Воно прікольно, але коли все решта вже є.
s.pal писав:+якщо ціна буде однакова на кевлар і метал.
Якби так то навіть і не думав би. Ех, якби... :)
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Pathfinder R50

Повідомлення AM »

myshketer писав:Андрей, ты думай тоже, и не только с высоты своего уаза на порталах и 35" колесах :) Там, где ты едешь, мы все тянемся, а там где ты тянешься - мы просто зрители :D
Та ладна, тут дело не в том. :)Все равно рано или поздно тянутся все. Просто кевлар для туризма (имхо) ето уже более не необходимость, а скорее "роскошь" (если так можно сказать :) ) Но на крайняк можно купив лебедку с железным тросом если будет критически плохо -докупить кевлар.
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення s.pal »

AM писав:
s.pal писав:
s.pal писав:+якщо ціна буде однакова на кевлар і метал.
Якби так то навіть і не думав би. Ех, якби... :)
О, бач появляється інша думка.
Тепер питання чому б не думав, всеж кевлар виходить краще чи тіко Гламурно?
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
Відповісти