Pathfinder R50
Re: Pathfinder R50
Пружини до речі до одної і тої ж машини можуть бути різні залежно від того буш ставити і бампер і лебідку, чи тільки бампер.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Re: Pathfinder R50
За якисными результатами обращайся к проверенным людям, и не будет тебе хлопот... С чередой изменений опять же поговори с людьми, которые тебе это делать будут, они и разобьют и подскажут, если что...max писав:спробую якось розбити це на етапи, так як писав ... от чи логічна та послідовність ... більше чесно кажучи турбують гемори повязані з отриманняя якісного результату ...Volodymyr писав:В мене заміна запчастин вже потягнула коло 5К у.о. Це без кроїлова і китайських субліматів.
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
Да, короче, дзвоніть Тарасіку Верте 0676737859. Він на нас вже майже всі свої зуби поз їдав. Підскаже, зробить все класно і грамотно.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Pathfinder R50
ну да прям сядуть. лебідка 30кг. бампер правильний не особо більше. захистів в вигляді кінгурінів і тд - нафіг нада. хіба захист рульових тяг. і шо маємо? 60-70кг на прередок. як худощавий фацет. посади такого на капот пасфайндера. сильно просіло?Denon писав:Правильно автобат написав - бампер з лебідкою десь з 80 кг потягнуть - пружини "сядуть".
не страште людей. питань нема, за 5 років просяде на 3см більше ніж просіло би без цих додаткових кг. але коли просяде- тоді хай і міняє пружини. він до того часу вже сам буде знати шо йому міняти а шо не міняти. імхо, звичайно.
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
нині поклав свою філею на капот, під 70+ кг перед просідає на 2см ... полюбе ше буду консультуватися на сервісі відносно заміни прунжин
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
доречі а то часом не тутешній л200 живе майже в мому дворі на Вернадського? (цікаво б було при нагоді поспілкуватися)
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
Передок просів на 2 см, то ще нічого, на ходу машина почне клювати, т.к. міняеться розвісовка машіни. Про це говорить більший авторітет, ніж К2 - власний досвід. Я собі на Л200 ставив проставкі під пружини, як і всі, хто ставив собі лебідку. Або тюнінговану підвіску, тіпа ОМЕ, як в Тарасика Сотника, або КОНІ, або АЙРОНМЕН. Але тут залежить все від наповненості кіщені. Після лебідкі виявиться, що необхідно ставити міцний захіст знизу, а тоді треба буде ще підняти сраку. Тоді - пороги, бо вони насправді рятують і захіщають. Потім далі і далі. Я вже радив звернутись до Верти. Однозначно Вам не придеться робити експеріменти і переробляти обвіс декілька разів. Послухайте поради і подзвоніть йому. Не рекламую його, він реклами не потребуе.Ви знайдете відповіді на всі свої запитання.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
дякую за поради я власне не спішу шось робити, наразі цікавлюся, дійсно хочеться або по феншую, або ніяк. про клювання думав, бо динаміка і статика то різні речі. доречі ззаду стоять нові пружини і помойому аморти, які саме незнаю, єдине знаю шо зараз зад трохи піднятий. відносно кишені ... ніхто не підкаже скільки реально у львові потягне поставити на перед наприклад ОМЕ чи шось схоже (деталі + робота)? також питання - як повязана лебідка з міцнішим захистом, то важливо якшо тягнути сівшу на пузо машину, я правильно розумію?
так так, я подзвоню до Верте (дякую за контакти) і може покунсультуюсь в живу ше з кимось, показавши те що є в наявності, згоден шо так буде найкраще, але трішки згодом.
так так, я подзвоню до Верте (дякую за контакти) і може покунсультуюсь в живу ше з кимось, показавши те що є в наявності, згоден шо так буде найкраще, але трішки згодом.
- звездочет
- Повідомлень: 529
- З нами з: 03 серпня 2010, 14:23
- Ім'я: Дубиняк Ігор
- Авто: Штурман
- Звідки: Львів, Брюховичі
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
Абсолютно правильно. Захист для того, щоб щось не відірвати і не пробити (нкштал піддона, роздатки. коробки і т. п.) Плюс за рахунок захисту машина легше тягниться на лебідці, бо не заривається виступаючими деталями.max писав: також питання - як повязана лебідка з міцнішим захистом, то важливо якшо тягнути сівшу на пузо машину, я правильно розумію?
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
Ага, а ще на ходу в траві можна не помітити пень, або камінь і попрощатись з чімось потрібним покі що машині. Я так розпрощався з вакуумним виключателем переднього моста. Люди прощаються з рульовими тягамі, піддонамі двигунів і т.д.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Pathfinder R50
Спробую дати орієнтовні цифри, але наголошую на слові Орієнтовні
- далі захист низу - я б орієнтувався на +-1000 грн (хоча треба дивитись по факту який захист)
- пружини на перед і може ше шо там треба (нові тюнінгові пружини і аморти ОМЕ, ІРОНМЕН на перід десь 500-600 дол. Хоча можна спробувати обмежитись проставками, якщо напряжно з грошима (проставки десь до 100 дол). В мене на Паджеро після встановлення бампера і лебідки пружини сіли одразу десь на 1-1,3 см. Але то були нові хороші пружини, тому з обмежився проставками, і до сих пір проблем не маю (1 рік)
- бампер - приблизно 1000 якщо саморобний (не думаю що вартує купляти АРБ за 1700 дол)
- ну і колись лебідка (може вже нанаступний рік) - 500-700 дол
+до зими - ланцюги потрібні - вроді десь 100-150 дол не фірмові.
- далі захист низу - я б орієнтувався на +-1000 грн (хоча треба дивитись по факту який захист)
- пружини на перед і може ше шо там треба (нові тюнінгові пружини і аморти ОМЕ, ІРОНМЕН на перід десь 500-600 дол. Хоча можна спробувати обмежитись проставками, якщо напряжно з грошима (проставки десь до 100 дол). В мене на Паджеро після встановлення бампера і лебідки пружини сіли одразу десь на 1-1,3 см. Але то були нові хороші пружини, тому з обмежився проставками, і до сих пір проблем не маю (1 рік)
- бампер - приблизно 1000 якщо саморобний (не думаю що вартує купляти АРБ за 1700 дол)
- ну і колись лебідка (може вже нанаступний рік) - 500-700 дол
+до зими - ланцюги потрібні - вроді десь 100-150 дол не фірмові.
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
орієнтовно виглядає все досить позитивно, дякую за інфу
Re: Pathfinder R50
Товарищ хоче щоб бампер був гарний (як ARB), а не під ТР3, тому він важити буде більшеK2 писав:ну да прям сядуть. лебідка 30кг. бампер правильний не особо більше. захистів в вигляді кінгурінів і тд - нафіг нада. хіба захист рульових тяг. і шо маємо? 60-70кг на прередок. як худощавий фацет. посади такого на капот пасфайндера. сильно просіло?Denon писав:Правильно автобат написав - бампер з лебідкою десь з 80 кг потягнуть - пружини "сядуть".
не страште людей. питань нема, за 5 років просяде на 3см більше ніж просіло би без цих додаткових кг. але коли просяде- тоді хай і міняє пружини. він до того часу вже сам буде знати шо йому міняти а шо не міняти. імхо, звичайно.
Лебідка 30 кг - хіба з кевларом, а так - 36-42 кг
пружини в нього і так вже змучені життям, бо машина не нова, тому лишніх пару сантиметрів буде занадто
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Re: Pathfinder R50
я не казав шо пружини міняти не треба ніколи. треба. але коли страрі достатньо просядуть. і навіть якщо вони відразу на пару см просіли це ще нічого не значить. треба дивитись на пробої. якщо пробивати стало постійно і там де раніше їхав вільно- діагноз однозначний.
а отак відразу викидати робочий матеріал? хіба бабла забагато.
то що "машина почне клювати" - то батєнька, справа не повністю в пружинах. амотри тре зліші. і їх якраз треба ставити зразу а не чекати поки старі подохнуть. бо можна дочекатись шо подохне і ходова
а отак відразу викидати робочий матеріал? хіба бабла забагато.
то що "машина почне клювати" - то батєнька, справа не повністю в пружинах. амотри тре зліші. і їх якраз треба ставити зразу а не чекати поки старі подохнуть. бо можна дочекатись шо подохне і ходова
Re: Pathfinder R50
начитался данной ветки решил вставить свои пять копеек,
есть опыт эксплуатации данного авто более 7 лет в комплектации:
авто 1997г
мотор 3,3i,АКП .кожа . клима, титаны
машинка как для джипа довольно шустрая
проходимость присутствует неплохая в стоковом варианте
по доработкам если их делать,
бампер аля АРБ, я бы не ставил,(установка бампера с лебедой сразу меняй подвеску) лебедка с зажитой бампера самое оно,
защита картера мотора и коробки передач
по подвеске перед проставки бюджет
зад замена пружин или проставки
колеса мах 32 на 33 прийдется что-то отрезать и большая нагрузка на ступицу
если есть вопросы звоните 067-673-78-59 Тарас
есть опыт эксплуатации данного авто более 7 лет в комплектации:
авто 1997г
мотор 3,3i,АКП .кожа . клима, титаны
машинка как для джипа довольно шустрая
проходимость присутствует неплохая в стоковом варианте
по доработкам если их делать,
бампер аля АРБ, я бы не ставил,(установка бампера с лебедой сразу меняй подвеску) лебедка с зажитой бампера самое оно,
защита картера мотора и коробки передач
по подвеске перед проставки бюджет
зад замена пружин или проставки
колеса мах 32 на 33 прийдется что-то отрезать и большая нагрузка на ступицу
если есть вопросы звоните 067-673-78-59 Тарас
Бензин есть, фары светят, прорвемся