Pathfinder R50
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
та то я так криво написав, 500км звичайно.
доречі при такому доливі планова заміна масла не потрібна
доречі при такому доливі планова заміна масла не потрібна
Re: Pathfinder R50
та. тільки ну його нафіг такий долив.
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
Так, тут схоже на планову заміну поршневої як мінімум.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
поїду я до дяді васі ... там відпишусь про вердикт.
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
чутсвую амортизатори якось помалу перейшли на другий план і тепер в голові їсть масло мотор
спеціалісти кажут шо вскритіє покаже ... короче я по мінімуму попадаю на джентельменський набір (прокладки головок, прокладки впускного\випускного колектора, направляючі втулки клапанів, сальники клапанів, прокладки клапанних кришок, сальники розпредвалів) і потім вже як сі розбере: кільця і решта все що буде необхідно ... і найгірше шо цю решту потрібно буде чекати пів місяця з розібраним авто. філососфія пішла до того - шо я таки буду цим займатись, оскільки після ремонту я буду знати шо їжджу на справному і надійному авто.
але річ не в тому
як завжди хочеться пошукати в дупі меду, і завдяки такому бажанню я зненацька натрапив на статтю, присвячену одній з типових неявних причин поїдання масла цим двигуном. оскільки така річ ставалась в багатьох власників такого двигуна - є підстави вважати шо в мому воно теж може бути. ось тут все описано http://www.netcrafting.com/car_mx/pathfinder/oil.html. правда я тільки частково розумію в чому там справа, бо бракує знань\розуміння матчасті. на цьому форумі якраз про природу цієї штуки на пальцях пишут: http://x.nissanhelp.com/forums/pathfind ... ption.html. наскільки я розумію (тільки не смійтеся ) там шото засралось (якась кришка) і якимось чином масло виганяється в результаті через якісь клапан позитивної вентиляції картера і десь там пропадає отож, може хто тут петрає англійську і матчасть, і зможе пояснити мені природу цього процесу на пальцях? (щиро дєкую наперед). для чого мені це все: бо цікаво, шоб поговорити про це з мотористом, може є потреба цю кришку замовити наперед чи потім, шоб ремонт дав ефект, і ше деколи корисно розбиратись в тому шо тобі ремонтують ...
спеціалісти кажут шо вскритіє покаже ... короче я по мінімуму попадаю на джентельменський набір (прокладки головок, прокладки впускного\випускного колектора, направляючі втулки клапанів, сальники клапанів, прокладки клапанних кришок, сальники розпредвалів) і потім вже як сі розбере: кільця і решта все що буде необхідно ... і найгірше шо цю решту потрібно буде чекати пів місяця з розібраним авто. філососфія пішла до того - шо я таки буду цим займатись, оскільки після ремонту я буду знати шо їжджу на справному і надійному авто.
але річ не в тому
як завжди хочеться пошукати в дупі меду, і завдяки такому бажанню я зненацька натрапив на статтю, присвячену одній з типових неявних причин поїдання масла цим двигуном. оскільки така річ ставалась в багатьох власників такого двигуна - є підстави вважати шо в мому воно теж може бути. ось тут все описано http://www.netcrafting.com/car_mx/pathfinder/oil.html. правда я тільки частково розумію в чому там справа, бо бракує знань\розуміння матчасті. на цьому форумі якраз про природу цієї штуки на пальцях пишут: http://x.nissanhelp.com/forums/pathfind ... ption.html. наскільки я розумію (тільки не смійтеся ) там шото засралось (якась кришка) і якимось чином масло виганяється в результаті через якісь клапан позитивної вентиляції картера і десь там пропадає отож, може хто тут петрає англійську і матчасть, і зможе пояснити мені природу цього процесу на пальцях? (щиро дєкую наперед). для чого мені це все: бо цікаво, шоб поговорити про це з мотористом, може є потреба цю кришку замовити наперед чи потім, шоб ремонт дав ефект, і ше деколи корисно розбиратись в тому шо тобі ремонтують ...
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
Шось тихо в цій темі
Може хто не в курсі, тому похвалюся. Поставив повністю іншу підвіску +3см і +50кг на кожну пружину. Захист дна. Зара чекаю на заміну по гарантії амортів і проставки на перед. Ззаді скоро поставлю повітряні кульки в пружини (типу еірліфт). Маю якісь мади. Вивів всі помилки електроніки. Обірвав паперовий бампер і замовив типу силовий з лебідкою.
Хочу оприділитися з лебідкою. В тому питанні досвіду нема. Тому трохи про них почитав і маю питання. А саме - з яким тяговим зусиллям брати?
Шоб легше було відповісти скажу шо: машина важить +-2т, користуватись лебідкою часто не планується, ціна має значення, хочу з кевларовим тросом бо вони легші майже в 2 рази.
Може хто не в курсі, тому похвалюся. Поставив повністю іншу підвіску +3см і +50кг на кожну пружину. Захист дна. Зара чекаю на заміну по гарантії амортів і проставки на перед. Ззаді скоро поставлю повітряні кульки в пружини (типу еірліфт). Маю якісь мади. Вивів всі помилки електроніки. Обірвав паперовий бампер і замовив типу силовий з лебідкою.
Хочу оприділитися з лебідкою. В тому питанні досвіду нема. Тому трохи про них почитав і маю питання. А саме - з яким тяговим зусиллям брати?
Шоб легше було відповісти скажу шо: машина важить +-2т, користуватись лебідкою часто не планується, ціна має значення, хочу з кевларовим тросом бо вони легші майже в 2 рази.
- Andre
- Повідомлень: 365
- З нами з: 15 вересня 2010, 20:51
- Ім'я: Андрій
- Авто: 469, Соренто
- Звідки: м. Львів
Re: Pathfinder R50
Ці поняття
Нова 12000 з кевларом 1000 - 1100$.
max писав: ціна має значення
не сумісніmax писав:хочу з кевларовим тросом
Нова 12000 з кевларом 1000 - 1100$.
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
І дорожче в 5 - 10 разів. І рветься на каміннях. І ламається якщо зимою попала вода. Кевлар потрібен для спорту. а якщо пару раз в рік розмотати то вага тут значення не має. Краще на різницю по грошах взяти нормальну лебідку (я би радив 9000) наприклад таку ComeUp DV-9, 12V ну або китайськи, дешеві аналоги яких є безліч - якщо є бажання з ними постійно бавитись і чекати коли навернеться.max писав:хочу з кевларовим тросом бо вони легші майже в 2 рази.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Pathfinder R50
Можна я вставлю словечко
ComeUp лебідка канєшна хароша
Но можна взяти і дешевшу і не обовязково з кевларом
ComeUp лебідка канєшна хароша
Но можна взяти і дешевшу і не обовязково з кевларом
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 175
- З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
- Ім'я: Rulya
- Авто: Люська, Вишенка
Re: Pathfinder R50
Макс ! Я (и еще много кто) 2й год драгон-винч юзаю нареканий 0, люди не дадут соврать.Цена-качество соотношение супер, тебе 12500 надо цена +-600енотов(может щас и дешевле)
Re: Pathfinder R50
Я бы меньше 12000 не брал... такой тмакс мой патриот тянет еле-еле...
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 175
- З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
- Ім'я: Rulya
- Авто: Люська, Вишенка
Re: Pathfinder R50
не равняй свои 35" с Максовыми 31"- кто глубже зарываетсяmyshketer писав:Я бы меньше 12000 не брал... такой тмакс мой патриот тянет еле-еле...
- Andre
- Повідомлень: 365
- З нами з: 15 вересня 2010, 20:51
- Ім'я: Андрій
- Авто: 469, Соренто
- Звідки: м. Львів
Re: Pathfinder R50
Акум, паря, акум!!!myshketer писав:такой тмакс мой патриот тянет еле-еле...
Кирдык...
В следующий раз, напомни, я возьму свой.
Re: Pathfinder R50
Да с чего вы взяли, что у меня 35, они всего лишь 85см в диаметре
Re: Pathfinder R50
Теж б казав брати на таку вагу 12000 фунтів. Взагалі десь читав рекомендацію брати лебідку, яка має тягове зусилля десь в 2-2,5 раз більше повної маси авто (тобто в твоєму варіанті 2т + шмурдяк і якийсь овоч = близько 5т). 1 фунт = 0,4536 кг, тобто 5443кг. Крім того заявлені 12000 фунтів лебідка тягне на першому витку, а далі зменшується бо збільшується товщина барабана. Якщо на 12000 шкода грошей, то по любому би брав не менше 10000. Про тест лебідок можна глянути тут http://www.uazik.net/test_telfer або в гуглі є ще.
В мене Тмакс 12000 (чи 12500 вже не памятаю) на двох-тонному паджеро було саме то. Не можу сказати що ледь тягнув - навпаки - тягнув доволі бадьоро. Т макс - доволі якісні вироби робить, при помірній ціні. Він дорожче десь на +-100 дол. чим драгон вінч, але якість (наскільки я бачив) краще. Ком Ап якісніше, але ще дорожче. Між Т макс і драгонм я брав би тмакс.
І на кевлар - наплюй, хіба є зайві гроші.
В мене Тмакс 12000 (чи 12500 вже не памятаю) на двох-тонному паджеро було саме то. Не можу сказати що ледь тягнув - навпаки - тягнув доволі бадьоро. Т макс - доволі якісні вироби робить, при помірній ціні. Він дорожче десь на +-100 дол. чим драгон вінч, але якість (наскільки я бачив) краще. Ком Ап якісніше, але ще дорожче. Між Т макс і драгонм я брав би тмакс.
І на кевлар - наплюй, хіба є зайві гроші.