Pathfinder R50
Додано: 31 травня 2011, 19:58
вітайте новоприбульця
трохи думав і таки тепер маю нелегковушку. так як це все для мене частково нове (хоча колись доводилось бувати на гаражах) - то є пару питань ну і причина зареєструватись тут (насправді я потроху починаю захоплюватись 4х4)
віразу окреслю свої наміри відносно поїзденьок. так як я активний лижник не буковелівець то авто купляв з розрахунком на людське добирання в гори зимою. самі поїздки складатимуться (в одну сторону) з 200-250 км - "наших" зимових доріг, на яких гнуться диски і ламається підвіска, і 20км підйому\спуску по гірських дорогах часом з красивою сніжно-льодяною колією від 66-х, де активно розвинутий місцевий трансфер туристів уазами, буханками і тими ж 66-ми. хто може знає (в порядку простіше-складніше): подобовець, заросляк, козьмещик, тростян центр, драгобрат. звичайно літом теж будуть поїздки, можливо на боржаву за чорницями, чи шось схоже
про авто: Nissan Pathfinder SE R50, 2001, 3.5l, 240hp, механіка, зад постійно, перед підключається, понижайка, підрамник. позиціонується як СУВ. цікаво що ви думаєте про цю машину (чи годиться для вижчеописаного)? доречі я ше не зрозумів як там є з блокуванням диференціалу, може підкаже хто?
отож неспішно, але все ж є потреба бути готовим до зими. спершу у всі улюблені місця хочу заїхати влітку - подивитись як воно піде. а далі можливо є потреба якось підготувати машину до зими і не тільки. але тут досвіду нема і тому буду питати порад у форумчан (пиаю зараз, бо дешо зробити, купити займає час, ну і бюджет планувати бажано наперед).
конкретно мене цікавить (в порядку пріорітету):
- всякі бляшки - захист дна, картера і тд. з чого починати? шукати вже готові деталі для моєї моделі, чи замовити\виготовляти в місцевих кулібінів? скільки це орієнтовно коштуватиме? які там є нюанси (на що звертати увагу) в конструкції, кріпленні, матерялах?
- колеса ніби є нормальні, зимою по бездоріжжю планую використовувати ланцюги. які, де взяти шоб були надійні і одягались легко?
- є ідея поставити інакший бампер, штатний виглядає трохи низьким (страшно відірвати). а заодно і оформити місце під лебідку ну і її саму згодом (шоб було спокінійше пхатися в болото). думаю в ідеалі підійшло б щось таке http://www.arb.com.ua/range_NPathfinder50.html. але чую це буде не дешево і невідомо з цією фірмою у львові. може хто шо знає? можна і зварити бампер в когось хто вміє це зробити, але чи його можна буде грамотно його причіпити (не тільки для краси). хто шо порадить? де у львові шось схоже можна зробити? чи лебідка сидить на самому бампері чи якось окремо?
- по підвісці певно нічого робити не буду поки не виникне конкретна потреба, або поломка. чи варто?
- і взагальному цікавить яку профілактику потрібно робити перед активною зимою?
наразі все. мож хіба ше шо по підгтовці порадите?
ПС: звичайно можна цим всім не страдати, економити і їздити на маршрутках, але раз є такі як цей форуми - то мабуть хтось думає інакше
трохи думав і таки тепер маю нелегковушку. так як це все для мене частково нове (хоча колись доводилось бувати на гаражах) - то є пару питань ну і причина зареєструватись тут (насправді я потроху починаю захоплюватись 4х4)
віразу окреслю свої наміри відносно поїзденьок. так як я активний лижник не буковелівець то авто купляв з розрахунком на людське добирання в гори зимою. самі поїздки складатимуться (в одну сторону) з 200-250 км - "наших" зимових доріг, на яких гнуться диски і ламається підвіска, і 20км підйому\спуску по гірських дорогах часом з красивою сніжно-льодяною колією від 66-х, де активно розвинутий місцевий трансфер туристів уазами, буханками і тими ж 66-ми. хто може знає (в порядку простіше-складніше): подобовець, заросляк, козьмещик, тростян центр, драгобрат. звичайно літом теж будуть поїздки, можливо на боржаву за чорницями, чи шось схоже
про авто: Nissan Pathfinder SE R50, 2001, 3.5l, 240hp, механіка, зад постійно, перед підключається, понижайка, підрамник. позиціонується як СУВ. цікаво що ви думаєте про цю машину (чи годиться для вижчеописаного)? доречі я ше не зрозумів як там є з блокуванням диференціалу, може підкаже хто?
отож неспішно, але все ж є потреба бути готовим до зими. спершу у всі улюблені місця хочу заїхати влітку - подивитись як воно піде. а далі можливо є потреба якось підготувати машину до зими і не тільки. але тут досвіду нема і тому буду питати порад у форумчан (пиаю зараз, бо дешо зробити, купити займає час, ну і бюджет планувати бажано наперед).
конкретно мене цікавить (в порядку пріорітету):
- всякі бляшки - захист дна, картера і тд. з чого починати? шукати вже готові деталі для моєї моделі, чи замовити\виготовляти в місцевих кулібінів? скільки це орієнтовно коштуватиме? які там є нюанси (на що звертати увагу) в конструкції, кріпленні, матерялах?
- колеса ніби є нормальні, зимою по бездоріжжю планую використовувати ланцюги. які, де взяти шоб були надійні і одягались легко?
- є ідея поставити інакший бампер, штатний виглядає трохи низьким (страшно відірвати). а заодно і оформити місце під лебідку ну і її саму згодом (шоб було спокінійше пхатися в болото). думаю в ідеалі підійшло б щось таке http://www.arb.com.ua/range_NPathfinder50.html. але чую це буде не дешево і невідомо з цією фірмою у львові. може хто шо знає? можна і зварити бампер в когось хто вміє це зробити, але чи його можна буде грамотно його причіпити (не тільки для краси). хто шо порадить? де у львові шось схоже можна зробити? чи лебідка сидить на самому бампері чи якось окремо?
- по підвісці певно нічого робити не буду поки не виникне конкретна потреба, або поломка. чи варто?
- і взагальному цікавить яку профілактику потрібно робити перед активною зимою?
наразі все. мож хіба ше шо по підгтовці порадите?
ПС: звичайно можна цим всім не страдати, економити і їздити на маршрутках, але раз є такі як цей форуми - то мабуть хтось думає інакше