Ні, 33ті накачую на 0,2-0,3 атм більше, щоб менше завалювалась в поворотах.max писав:доречі, а 31і 33 качаються однаково?
Pathfinder R50
Re: Pathfinder R50
Re: Pathfinder R50
Так проблема в тому, що і на машинах з різною підвіскою (скажемо ОМЕ чи Айронмен) ти теж скоріше за все мало що відчуєш, оскільки порівняння можна робити на аналогічних машинах, ще й аналогічної ваги, та ще й на однаковій резиніт і в однакових умовах (швидкість, рельє, повороти). Знайти дві машини однієї моделі але з різною підвіскою вже не просто. А зважаючи на те, що навіть однакові моделі мають різне навісне обладнання (бампери, лебідки, багажники, запаски, кунги, або не мають нічого взагалі...), та ще й різну резину (по жорсткості самого матеріалу резини, розміру ітд) то порівняти буде доволі складно навіть на машинах однієї марки. Про порівняння на машинах різної марки я взагалі не говорю.max писав:дякую за пропозицію, але я напевно не буду ставити собі стандартні пружини і аморти + проставки від пажеро, тому сенсу їх пробувати нема. а так суто окремо колеса порівняти - то напевно я дійсно того всього не відчую.
Знайти ж такі однакові машини з різною підвіскою буде не просто, але бажаю успіху.
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
та я розумію це все. хочу просто попробувати пару різних машин, вибрати собі одну - яка найбільше сподобається і знаючи її параметри і тип, та параметри її підвіски підібрати собі шось максимально близьке ...
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
Можливо для початку краще сформулювати мету тюнінгу - це експедиційник чи машина для змагань? Хочеться швидкості на грунтівці чи прохідності по болоту? І т.д. Наприклад Дефендер на 35" дуже приємно йде по грязюці, а от на траверсі крутого схилу на 33" сильно приємніше, на м'яких пружинах краще артикулює задній міст але якщо машину реально завантажити, то стає зрозуміло що мусиш ставити жорсткі пружини... Тільки відповівши для себе на питання про цілі підготовки є зміст пробувати різні машини.
Олексій
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
мета тюнінху - зробити шоб машина менше гойдалась і краще тримала нерівну дорогу на різних швидкостях, + була вищою, не було пробоїв (зараз бувають). первинна мета - їздити вгори, на рибалку, на лижі, і так кожні вихідні по 100-300км, з яких поганої дороги 5-25км. + буде робитися фаркоп, а значить буде вантаж більший періодично. не для змагань, не для жесті. для себе я вже знаю шо я б хотів відчувати, просто хочу знати яке залізо може дати такі відчуття, тому хочу попробувати (більше цікавлять простіші машини (не луноходи) не з стоковою підвіскою).
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
В такому випадку краще всього поставити одразу дві підвіскі: одну мягку для асфальту і другу жорсткішу для вантадів та польових доріг. І тут ще така проблемка: на всіх луноходах стоять фірмові підвіскі, а тіЮ що попростіше ставлять газелівськи, волговськи, а де хто навіть москвичовськи. Але Песфайндер автомобіль тяжкий, туда, мабуть треба ставити від ГАЗ-53
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- POKEMON:)
- Повідомлень: 420
- З нами з: 25 грудня 2009, 20:40
- Ім'я: РОМАН
- Авто: TLC80 4.2td MP1 2.5td AK74 7.62 39
- Звідки: LVIV
Re: Pathfinder R50
автобат писав:В такому випадку краще всього поставити одразу дві підвіскі: одну мягку для асфальту і другу жорсткішу для вантадів та польових доріг. І тут ще така проблемка: на всіх луноходах стоять фірмові підвіскі, а тіЮ що попростіше ставлять газелівськи, волговськи, а де хто навіть москвичовськи. Але Песфайндер автомобіль тяжкий, туда, мабуть треба ставити від ГАЗ-53
Ага і роздатку від Газ-66.........ну Ви і тату збоченець!!!
не парь мозги .....купи в Луцку на щроті від Міцика2 аморти задні з регулюємою жорсткістю і получеш 2 в 1....трасу- стійкість а на бездорі- комфорт...а ще купи проставки фірмові під пружини....піднімеш машину дешево і сердито!!!
ТОВЩИНА ГАМАНЦЯ І ПОСАДА НЕ ВПЛИВАЄ НА ТРАЄКТОРІЮ КУЛІ (с)
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
Якщо мета - у гори, на рибалку, на лижі то будь-який ліфт точно протипоказаний. Щоб машина менше гойдалась - жорсткі амортизатори. Звичайно якщо є купа дурних грошей то регульовані Давніше мав Паджеро із регульованими амортами і точно знаю що це класно. Якщо планується фаркоп - задумайся про американську систему, швидкозйомний фаркоп дасть можливість не орати фаркопом по буєракам і може мати купу додаткових функцій. Pathfinder машина ніжна, тому гума понад стоковий розмір може дуже істотно зашкодити надійності. Якщо планується важкий причеп то пневматичні вставки у пружини дуже гарна опція. По пробоям - подивися чи не треба замінити пружини. Може вже просто просіли?max писав:мета тюнінху - зробити шоб машина менше гойдалась і краще тримала нерівну дорогу на різних швидкостях, + була вищою, не було пробоїв (зараз бувають). первинна мета - їздити вгори, на рибалку, на лижі, і так кожні вихідні по 100-300км, з яких поганої дороги 5-25км. + буде робитися фаркоп, а значить буде вантаж більший періодично. не для змагань, не для жесті. для себе я вже знаю шо я б хотів відчувати, просто хочу знати яке залізо може дати такі відчуття, тому хочу попробувати (більше цікавлять простіші машини (не луноходи) не з стоковою підвіскою).
Олексій
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
регульовані будуть аморти, якшо ніхто не переконає на користь чогось іншого - тоді хевітрек. пружини ті шо є - уже не нові, + планується збільшення ваги бамперами, лебідкою, шось буде висіти на фаркопі, який буде вбудований у задній бампер і сам гачок буде зніматися і вставлятися в квадратний профіль, в який також планується вставляти кріплення на багажний для велосипедів (2-4), або ендуро мотика (100кг). тому пружини будуть чуть міцніші ніж ті шо зара є. оскільки машина стане важчою і набуде інертності у вертикалі, то жорсткіші аморти якраз мають працювати добре. колеса заді стають ну майже любі, спереді - тре давати вильот, але там підшипники дешеві і легкозамінимі.
то це ... ніхто не хоче мене провезти на якомусь айронмені, конях, оме, тд?
то це ... ніхто не хоче мене провезти на якомусь айронмені, конях, оме, тд?
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
Бери регульовані RaceRunner раз так глибоко вникаєш у жорсткість та роботу під навантаженням і вертикальну інертність (хоча на справді треба думати про горизонтальну, тому що єдине призначення амортизатора це контроль швидкості руху підвіски вверх/низ). Самі дороги брати не потрібно. Вони реально під спорт. Взагалі там асортимент такий що на перспективу збираюсь замінити ресори+амори на RaceRunner стійку з пружиною. Типу такої
Це до-речі передній амортизатор на Nissan Titan.
Це до-речі передній амортизатор на Nissan Titan.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
Переконую: тільки ГАЗ-53.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Pathfinder R50
Не треба людины забивати баки. .автобат писав:Переконую: тільки ГАЗ-53.
53- вчорашный день. Тыльки ГАЗ-66.
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
на всякий випадок врахуй що аморти є витратний матеріал, є люди що міняють їх що 10 тис. (або після 1 гонки ) Старі/убиті пружини із мого власного досвіду ще більше скорочують термін служби амортів.max писав:регульовані будуть аморти, якшо ніхто не переконає на користь чогось іншого - тоді хевітрек. пружини ті шо є - уже не нові, + планується збільшення ваги бамперами, лебідкою, шось буде висіти на фаркопі, який буде вбудований у задній бампер і сам гачок буде зніматися і вставлятися в квадратний профіль, в який також планується вставляти кріплення на багажний для велосипедів (2-4), або ендуро мотика (100кг). тому пружини будуть чуть міцніші ніж ті шо зара є. оскільки машина стане важчою і набуде інертності у вертикалі, то жорсткіші аморти якраз мають працювати добре. колеса заді стають ну майже любі, спереді - тре давати вильот, але там підшипники дешеві і легкозамінимі.
то це ... ніхто не хоче мене провезти на якомусь айронмені, конях, оме, тд?
Якщо врахувати співвідношення ціни пружин і регульованих амортів то доцільність економії стає сумнівною. Ти ж кажеш що і без додаткового навантаження пробої не рідкість, переважно це означає що у підвіски зараз недостатній хід (амортизатори стиснено більше ніж оптимально).
Олексій
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
У мене зараз стоїть комплект раллійних Коні. Можу прокатати, алеmax писав:регульовані будуть аморти, якшо ніхто не переконає на користь чогось іншого - тоді хевітрек. пружини ті шо є - уже не нові, + планується збільшення ваги бамперами, лебідкою, шось буде висіти на фаркопі, який буде вбудований у задній бампер і сам гачок буде зніматися і вставлятися в квадратний профіль, в який також планується вставляти кріплення на багажний для велосипедів (2-4), або ендуро мотика (100кг). тому пружини будуть чуть міцніші ніж ті шо зара є. оскільки машина стане важчою і набуде інертності у вертикалі, то жорсткіші аморти якраз мають працювати добре. колеса заді стають ну майже любі, спереді - тре давати вильот, але там підшипники дешеві і легкозамінимі.
то це ... ніхто не хоче мене провезти на якомусь айронмені, конях, оме, тд?
1. Машина розрахована на мін 500 кг вантажу, пуста не дуже приємно себе поводить задок
2. Порівнювати треба було як поведінка змінилася від стандартних (два мости ну точно будуть гірше на шоссе ніж незалежна підвіска спереду)
3. Завтра зранку ставитиму на сервіс, якщо є бажання можна провзаємодіяти (по місту)
4. Машина налаштована так що незалежно грунтівка чи шоссе комфортна швидкість 90-110 км/год, Деф це не раллійний болід
5. Крім жорсткості раллійні Коні вибиралися ще й по міцності (товстий шток), якось мені не сподобалося кілька разів повертатися додому без одного аморта (на штатних ломав штоки на бездоріжжі БЕЗ швидкості)
6. Ну і не останнє зіграла акційна ціна на Коні, взяв зовсім недорого
Олексій
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
ну та, коні то не рей-сранер по ціні...
Alex67 - а скільки вже пробігли ваші коні, і яка то є модель, RAID?
Alex67 - а скільки вже пробігли ваші коні, і яка то є модель, RAID?