Pathfinder R50
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
не сьогодні але колись буду ліфтувати (не сильно, 5см). і є два варіанти та одна фігня
варіанти: 1 - проставки, 2 - підвіска (питань нема, основні за і проти зрозумілі)
фігня: (знову вибачаюсь за свою чайниковість) помітний наступний ефект: якшо на швидкості в околі 60 (дуже більше не провіряв) їхати по нерівній асфальтовій дорозі (львівські гармошки) а ше і + при повороті, створюється таке відчуття шо машина якось плаває в боки, так якби злегка губиться керованість (важко пояснити, але напевно це не тільки в мене так, то мож зрозумієте). в підвісці все справно, тиск в колесах нормальний. може при низькопрофільній гумі цього б небуло. а може просто підвіска мягка. а може це нормальне явище і просто потрібно повільніше їхати? доречі на стрийській трасі на 140км\год машина поводить себе дуже стабільно.
одним словом, при ліфтовці не хочеться погіршити керованість\стабільність авто на швидкості, а якшо можна - то хочеться це навіть покращити (зрозуміло шо центр маси піде трохи вгору). тому це наштовхує на думку шо проставки ситуацію не змінять на краще і напевно так як залишиться стара підвіска - то стабільність авто буде гіршою. а вот шо буде з новою підвіскою? які ефекти будуть від жорсткішої підвіски?
може хто висловить свою думку з приводу цього?
також супутньо цікавить таке: які пружини\аморти варто вибрати, яка між ними різниця? чи не мають автомобільні амортизатори якихось настройок (жорсткості і відскоку)?
варіанти: 1 - проставки, 2 - підвіска (питань нема, основні за і проти зрозумілі)
фігня: (знову вибачаюсь за свою чайниковість) помітний наступний ефект: якшо на швидкості в околі 60 (дуже більше не провіряв) їхати по нерівній асфальтовій дорозі (львівські гармошки) а ше і + при повороті, створюється таке відчуття шо машина якось плаває в боки, так якби злегка губиться керованість (важко пояснити, але напевно це не тільки в мене так, то мож зрозумієте). в підвісці все справно, тиск в колесах нормальний. може при низькопрофільній гумі цього б небуло. а може просто підвіска мягка. а може це нормальне явище і просто потрібно повільніше їхати? доречі на стрийській трасі на 140км\год машина поводить себе дуже стабільно.
одним словом, при ліфтовці не хочеться погіршити керованість\стабільність авто на швидкості, а якшо можна - то хочеться це навіть покращити (зрозуміло шо центр маси піде трохи вгору). тому це наштовхує на думку шо проставки ситуацію не змінять на краще і напевно так як залишиться стара підвіска - то стабільність авто буде гіршою. а вот шо буде з новою підвіскою? які ефекти будуть від жорсткішої підвіски?
може хто висловить свою думку з приводу цього?
також супутньо цікавить таке: які пружини\аморти варто вибрати, яка між ними різниця? чи не мають автомобільні амортизатори якихось настройок (жорсткості і відскоку)?
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
Ставити більші колеса і різати аркі.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Pathfinder R50
Думаю така фігня через підуставші аморти. Звичайно різати арки саме краше, але ящо не хочеш різати то амортів з регульованою жорсткістю в продажу є багато. Погугли, але Koni мають регулювання. Все залежить від бюджету. Хоча як на мене регулювання жорсткості зовсім не обовязкове. Просто аморти треба трошки жорсткіші ( напр газові або ті самі ОМЕ чи айронмен, які одразу є жорсткіші, і розраховані на більше навантаження типу лебідка і бампер), але там є різні види.
Re: Pathfinder R50
Сергей, Вам бы волю - и в клубе все машины были бы с порезаными арками, даже недоприводы
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Pathfinder R50
[quote="max"
варіанти: 1 - проставки, 2 - підвіска (питань нема, основні за і проти зрозумілі)
фігня: (знову вибачаюсь за свою чайниковість) помітний наступний ефект: якшо на швидкості в околі 60 (дуже більше не провіряв) їхати по нерівній асфальтовій дорозі (львівські гармошки) а ше і + при повороті, створюється таке відчуття шо машина якось плаває в боки, так якби злегка губиться керованість (важко пояснити, але напевно це не тільки в мене так, то мож зрозумієте). в підвісці все справно, тиск в колесах нормальний. може при низькопрофільній гумі цього б небуло. а може просто підвіска мягка. а може це нормальне явище і просто потрібно повільніше їхати? доречі на стрийській трасі на 140км\год машина поводить себе дуже стабільно.
[/quote]
Треба спробувати на іншій такій машині проїхатись, якщо все те саме значить все нормально. І це особистий дискомфорт. І який тиск? і яка гума?
варіанти: 1 - проставки, 2 - підвіска (питань нема, основні за і проти зрозумілі)
фігня: (знову вибачаюсь за свою чайниковість) помітний наступний ефект: якшо на швидкості в околі 60 (дуже більше не провіряв) їхати по нерівній асфальтовій дорозі (львівські гармошки) а ше і + при повороті, створюється таке відчуття шо машина якось плаває в боки, так якби злегка губиться керованість (важко пояснити, але напевно це не тільки в мене так, то мож зрозумієте). в підвісці все справно, тиск в колесах нормальний. може при низькопрофільній гумі цього б небуло. а може просто підвіска мягка. а може це нормальне явище і просто потрібно повільніше їхати? доречі на стрийській трасі на 140км\год машина поводить себе дуже стабільно.
[/quote]
Треба спробувати на іншій такій машині проїхатись, якщо все те саме значить все нормально. І це особистий дискомфорт. І який тиск? і яка гума?
Бюджетного варіанту для покращення керованості, не буде. Проста брендована підвіска збере машинку до купки і це буде відчутно, відразу. І дійсно регульовані аморти дадуть можливість відрегулювати під себе. Але завжди десь програєш, десь виграєш. Рецепту уви нема. Недарма амортизатори білштайн тестують не по покзникам гасіння коливань а по сраці водія. це мега датчик, а в кожного він свій.max писав:
одним словом, при ліфтовці не хочеться погіршити керованість\стабільність авто на швидкості, а якшо можна - то хочеться це навіть покращити (зрозуміло шо центр маси піде трохи вгору). тому це наштовхує на думку шо проставки ситуацію не змінять на краще і напевно так як залишиться стара підвіска - то стабільність авто буде гіршою. а вот шо буде з новою підвіскою? які ефекти будуть від жорсткішої підвіски?
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
час підійшов і є бажання трохи ліфтуватись шляхом заміни прунжин, амортів і коліс. є якесь бачення і варіанти, говорити мож багато, проте остаточно оприділитись трохи важко. тому в мене є прохання до сосайтників я би був дуже радий і вдячний відвідати якусь покатушку близько львова, чи змагання, де б мене у вільну хвилину провезли трошки у своїх авто з різними сетапами, шоб відчути, порівняти та зрозуміти - шо мені більше подобається. це не має бути якась жесть, просто хочу відчути роботу різних підвісок на дорозі зі звичайними ямами. буду дуже вдячний всім - хто відгукнеться і допоможе мені реалізувати такий собі міні тестдрайв
(пропозиції мож або сюди писати, або 066-76-42-273)
(пропозиції мож або сюди писати, або 066-76-42-273)
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
не можу розібратись де і коли це?
- іллі4
- Повідомлень: 867
- З нами з: 02 лютого 2009, 10:00
- Ім'я: Іллі4
- Авто: Fiat diablo 1,9 mjtd maxi
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
http://offroad.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=14&t=2897
Брюхи.. коли.. десь 12 або 13 неділя
Брюхи.. коли.. десь 12 або 13 неділя
active-style.com.ua
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
ок, але якшо мова про вересень то неділя - це 11-те, + якшо мова про те шо у відео на початку теми - то поки я б утримався окунати туди свою тарадайку а так підсісти до когось - завжди радий, тому свистіть - як будете вибиратись (також хочу додати - шо цікавить спробувати повідчувати підвіски при їзді, а не при рубілові, тому це мож або роглядати якись варіант лайтовіший, або до\після покатухи)
Re: Pathfinder R50
А если разговор о времени - то после 12 в ближайшее воскресенье
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
туплю
в цю неділю нажаль незможу
в цю неділю нажаль незможу
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Pathfinder R50
[quote="max"]час підійшов і є бажання......
....тому в мене є прохання до сосайтників я би був дуже...
обережний з такими висловлюваннями
....тому в мене є прохання до сосайтників я би був дуже...
обережний з такими висловлюваннями
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
Re: Pathfinder R50
+1s.pal писав:max писав:час підійшов і є бажання......
....тому в мене є прохання до сосайтників я би був дуже...
обережний з такими висловлюваннями
До сосайтників себе не відношу. вони переважно в верховній раді - і сосайтники і ковтайтники.
В мене на паджеро стоять стандартні пружини і аморти + проставки (вже писав). Зараз стоять колеса 31" шоссейка. Можна проїхатись по трасі на шосейці і порівняти з КМ2 33" (твоя перекидка коліс і бенза ). Хоча що ти там відчуєш, не знаю. Ну на вищій гумі буде чуть більше крінитись в поворотах, але я це відчуваю, бо давно знаю машину, чи відчує пассажир не знаю. В болота на поїду - зняв плівку.
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Pathfinder R50
дякую за пропозицію, але я напевно не буду ставити собі стандартні пружини і аморти + проставки від пажеро, тому сенсу їх пробувати нема. а так суто окремо колеса порівняти - то напевно я дійсно того всього не відчую. доречі, а 31і 33 качаються однаково?