Pathfinder R50

Patrol, Terrano, Pathfinder
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Pathfinder R50

Повідомлення max » 31 травня 2011, 19:58

вітайте новоприбульця :)

трохи думав і таки тепер маю нелегковушку. так як це все для мене частково нове (хоча колись доводилось бувати на гаражах) - то є пару питань ну і причина зареєструватись тут (насправді я потроху починаю захоплюватись 4х4) :)

віразу окреслю свої наміри відносно поїзденьок. так як я активний лижник не буковелівець то авто купляв з розрахунком на людське добирання в гори зимою. самі поїздки складатимуться (в одну сторону) з 200-250 км - "наших" зимових доріг, на яких гнуться диски і ламається підвіска, і 20км підйому\спуску по гірських дорогах часом з красивою сніжно-льодяною колією від 66-х, де активно розвинутий місцевий трансфер туристів уазами, буханками і тими ж 66-ми. хто може знає (в порядку простіше-складніше): подобовець, заросляк, козьмещик, тростян центр, драгобрат. звичайно літом теж будуть поїздки, можливо на боржаву за чорницями, чи шось схоже :)

про авто: Nissan Pathfinder SE R50, 2001, 3.5l, 240hp, механіка, зад постійно, перед підключається, понижайка, підрамник. позиціонується як СУВ. цікаво що ви думаєте про цю машину (чи годиться для вижчеописаного)? доречі я ше не зрозумів як там є з блокуванням диференціалу, може підкаже хто?

отож неспішно, але все ж є потреба бути готовим до зими. спершу у всі улюблені місця хочу заїхати влітку - подивитись як воно піде. а далі можливо є потреба якось підготувати машину до зими і не тільки. але тут досвіду нема і тому буду питати порад у форумчан (пиаю зараз, бо дешо зробити, купити займає час, ну і бюджет планувати бажано наперед).

конкретно мене цікавить (в порядку пріорітету):
- всякі бляшки - захист дна, картера і тд. з чого починати? шукати вже готові деталі для моєї моделі, чи замовити\виготовляти в місцевих кулібінів? скільки це орієнтовно коштуватиме? які там є нюанси (на що звертати увагу) в конструкції, кріпленні, матерялах?
- колеса ніби є нормальні, зимою по бездоріжжю планую використовувати ланцюги. які, де взяти шоб були надійні і одягались легко?
- є ідея поставити інакший бампер, штатний виглядає трохи низьким (страшно відірвати). а заодно і оформити місце під лебідку ну і її саму згодом (шоб було спокінійше пхатися в болото). думаю в ідеалі підійшло б щось таке http://www.arb.com.ua/range_NPathfinder50.html. але чую це буде не дешево і невідомо з цією фірмою у львові. може хто шо знає? можна і зварити бампер в когось хто вміє це зробити, але чи його можна буде грамотно його причіпити (не тільки для краси). хто шо порадить? де у львові шось схоже можна зробити? чи лебідка сидить на самому бампері чи якось окремо?
- по підвісці певно нічого робити не буду поки не виникне конкретна потреба, або поломка. чи варто?
- і взагальному цікавить яку профілактику потрібно робити перед активною зимою?

наразі все. мож хіба ше шо по підгтовці порадите?

ПС: звичайно можна цим всім не страдати, економити і їздити на маршрутках, але раз є такі як цей форуми - то мабуть хтось думає інакше :)

Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2294
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення pilgrim » 31 травня 2011, 20:29

max писав:зад постійно, перед підключається, понижайка, підрамник. позиціонується як СУВ. цікаво що ви думаєте про цю машину (чи годиться для вижчеописаного)? доречі я ше не зрозумів як там є з блокуванням диференціалу, може підкаже хто?

У тебя парт тайм - просто жестко подключается передок ... т.е. это аля как на ниве с заблокированым диференциалом .. поэтому по твердому покрытию с подключенным передком ездить нельзя.
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Pathfinder R50

Повідомлення max » 31 травня 2011, 20:56

парт тайм ... одне слово і все стало ясно ... значить блокування центрального диференціала нема і по сухому їздити не мож, але по снігу, леді, багнюці - мож, проте може бути інакший радіус поворота і максимальна швидкість до 80км\год ... дуже дякую :)
доречі (як на мене) класно описана ця штука тут: http://www.4x4abc.com/4WD101/definition_part.html

Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4389
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення автобат » 31 травня 2011, 22:11

Лебідку, захіст повішаете, на передні ногі впаде, треба підвіску підсилювати і піднимати, а там і підк-поїде як у всіх нас. Іоно Вам того тре?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 866
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Denon » 31 травня 2011, 22:37

Правильно автобат написав - бампер з лебідкою десь з 80 кг потягнуть - пружини "сядуть". Прийдеться або пружини міняти, або проставки під них доставляти.
з бляшок - забув в перелік включити захист рульових тяг (коробки передач і роздатки само собою), а якщо бак не надто високо і не захищений, то і захист бака.
А апетит прийде під час їди - чим більше пристосувань в автомобілі буде для їзди по бездоріжжю, тим дальше буде хотітися на ньому їхати (інакше нащо джип є), а там буде виявлятися, що ще чогось бракує, але можна зробити. І це навіть без змагань і хард драйву... Словом готуйся до "будівництва".
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...

Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4192
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення s.pal » 31 травня 2011, 22:44

Все правильно, а ле не лякайте людину, все прийде з часом.
Прочитай лічку.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!

Аватар користувача
tad100
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Pathfinder R50

Повідомлення tad100 » 31 травня 2011, 23:47

Класна машина.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6817
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Volodymyr » 01 червня 2011, 09:40

max писав:максимальна швидкість до 80км\год

А навіщо на повному приводі така максималка? З какашок виліз, міст виключив і полетів.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Pathfinder R50

Повідомлення max » 01 червня 2011, 13:58

А навіщо на повному приводі така максималка?
це просто обмеження виробника, напевно з точки зору безпеки. хіба може по льодяній дорозі (після дощику взимку) ... чи не варто?

Іоно Вам того тре?
в даний момент дійсно нагальної потреби нема, але раптом війна? :) колись я вже був сів на пузо (не на цій машині), добре шо поблизу був млин і десь 6-10 хлопа звідти просто підняли і винесли передок. тепер без плана "Б" страшно. так шо може десь колись та сама лебідка стала би в пригоді. хоча ясно шо так як потреба не велика - то це все буду робити не відразу.

бампер з лебідкою десь з 80 кг потягнуть - пружини "сядуть"
погоджуюсь, тим більше шо вони там не нові. трохи погуглив по цінам ... впринципі я б схилився поставити чуть довші і жорскіші пружини.

не лякайте людину
та я вже почитав цей форум, морально готовий до дечого, хоча звичайно монстра робити не збираюсь :)

з бляшок - забув в перелік включити захист рульових тяг (коробки передач і роздатки само собою), а якщо бак не надто високо і не захищений, то і захист бака.
ближчим часом планую заїхати в майстерню, тре пошприцувати кардан, мож де масло поміняти, то певно піднімем це все на підйомнику і там уже буде видно повний список - шо потрібно закрити.

дякую за відповіді :)

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Pathfinder R50

Повідомлення max » 01 червня 2011, 14:02

тож приблизно вимальовується такий алгоритм:
- зробити сервіс, оцінити стан вузлів
- поміняти все шо тре поміняти, подотягувати (дрібниці)
- далі захист низу
- пружини на перед і може ше шо там треба
- бампер
- ну і колись лебідка (може вже нанаступний рік)

+до зими - ланцюги потрібні

цікаво всумі шо це все потягне ...

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6817
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Volodymyr » 01 червня 2011, 14:11

В мене заміна запчастин вже потягнула коло 5К у.о. Це без кроїлова і китайських субліматів.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Pathfinder R50

Повідомлення max » 01 червня 2011, 14:16

доречі ще таке питання ... десь на 4-й передачі 80-100км\год на рівній дорозі появляється глобальний гул\вібрація, десь після 120 - зникає ... це від коліс таке чи може ше шось бути?

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6817
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Pathfinder R50

Повідомлення Volodymyr » 01 червня 2011, 14:19

Це може бути що завгодно. Але починати діагностику з коліс. Балансування і т.п. Заїдь на viewtopic.php?f=22&t=2705 хай глянуть тобі колеса.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Pathfinder R50

Повідомлення max » 01 червня 2011, 14:25

Volodymyr писав:В мене заміна запчастин вже потягнула коло 5К у.о. Це без кроїлова і китайських субліматів.

спробую якось розбити це на етапи, так як писав ... от чи логічна та послідовність ... більше чесно кажучи турбують гемори повязані з отриманняя якісного результату ...

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Pathfinder R50

Повідомлення max » 01 червня 2011, 14:26

Volodymyr писав:Це може бути що завгодно. Але починати діагностику з коліс. Балансування і т.п. Заїдь на viewtopic.php?f=22&t=2705 хай глянуть тобі колеса.

дякую за інфу, заїду


Повернутись до “NISSAN”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей