Як встановити більші колеса

Patrol, Terrano, Pathfinder
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1080
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Як встановити більші колеса

Повідомлення Толстяк » 12 липня 2007, 22:31

Як встановити більші колеса на Нісан патруль довгий на пружинах 1995р.в. двигун 4,2D і який діаметр коліс не пошкодить трансмісію?
Зараз стоять Гудрічі АТ 33x12,5x15. Може попідрізати крила і приклепати гумовий розширювач арок?

Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Повідомлення umka » 13 липня 2007, 10:08

Да хоть 38"
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/

Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1080
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Повідомлення Толстяк » 13 липня 2007, 22:42

А півосі або редуктор не порве? Бо на уазах чув таке трапляється. Ще одне: досвіду по переробці не маю, в районі теж ніхто цим не займається, хочу зробити все сам. Є яма, зварка, болгарка, іще багато чого. Немає підйомника. Допоможіть доброю порадою.

Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Повідомлення umka » 14 липня 2007, 00:15

Толстяк писав:Бо на уазах чув таке трапляється.


Ты ж не про УАЗ спрашивал. Увидишь патрулевскую полуось - все поймешь.
Но если рвать трансмиссию, можно и на гелике коробку порвать. это я по себе знаю.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/

Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 » 15 липня 2007, 14:25

Да хоть 38"

umka писав: Увидишь патрулевскую полуось - все поймешь.


ну да прям. як білазовські мля!

і доречі за рік жосткої експлуатації в мене ніодна піввісь не вмерла. в свина он взагалі- крутящий момент захмарний, а осі тоже цілі. справа в дружбі з головою і педалькою газу.

Но если рвать трансмиссию, можно и на гелике коробку порвать. это я по себе знаю.

100% .

але то всьо приходяще. порвеш одну піввісь, офігієш від її ціни, поставищ нову і вже більше ніколи вони рватись не будуть.

Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1080
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Повідомлення Толстяк » 15 липня 2007, 15:52

Мабуть потрібен комплект вставок і довших болтів, щоб підняти кузов над рамою. Сантиметрів на 5. Ще якісь проставки під пружини теж на 5 см. і виточити на передні амортизатори перехідні подовжуючі втулки, а на задні до вуха приварити продовжувач і таке саме вухо. Це буде 10 см. - малувато. Хочу Свампери 37". Ще не знаю як вони будуть спереду повертатися під крилами. Як бути з рульовою колонкою і тормозними трубками? Чи вистачить їх штатної довжини?

Аватар користувача
ТИХОХОД
Повідомлень: 12
З нами з: 03 березня 2007, 23:25
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Повідомлення ТИХОХОД » 15 липня 2007, 21:29

Бери и ставь что хочется.
А слабые места которые может вылезут потом усилишь.

А богера таки рулят :lol:
Жизнь это движение.

Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 » 15 липня 2007, 23:41

Толстяк писав: Хочу Свампери 37".


клас. я тоже хочу. а знаєш яка кінцева вартість одної такої резинки буде у львові? думаю в районі 700 умовних доларів. за ті гроші можна взяти два сімекса аналогічної розмірності. в болотах програш в прохідності буде, але мізерний. а на всіх інших поверхнях- без втрат.
тепер питання на засипку- багато в україні боліт чи "топей"? в нас глина, каміння, і просто всякі какі. топі і плавні тільки на півночі.

тепер щодо ліфту. робити мож шо хочеш, але якшо є можливість- вирізай арки і нічо не піднімай. ліфт- річ не благодарна. машина по трасі їхатиме гірше- плаватиме. а в оффроаді- буде кренитись і козлити. +підняття центру тяжесті.

Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1080
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Повідомлення Толстяк » 16 липня 2007, 09:18

А де можна подивитись на ті Сімекси? І я теж більше схиляюся до вирізання арок, але не знаю як правильно це зробити. Крім арок ще й порооги треба підрізати. А я по спеціальності кабельник-спаювальник, слюсар КВПіА, фотограф, не бляхар і не зварювальник. Тому з вдячністю прийму всі хороші поради.

Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 » 16 липня 2007, 14:20

Толстяк писав:А де можна подивитись на ті Сімекси?

наприклад тут http://www.4x4parts.ru/simex.shtml

І я теж більше схиляюся до вирізання арок, але не знаю як правильно це зробити. Крім арок ще й порооги треба підрізати. А я по спеціальності кабельник-спаювальник, слюсар КВПіА, фотограф, не бляхар і не зварювальник. Тому з вдячністю прийму всі хороші поради.


можеш і в мене. це тобі зроблять скоренько. при бажанні заодно і розширювачі поставлять.[/quote]

Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1080
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Повідомлення Толстяк » 16 липня 2007, 21:38

А на Україні EXTREME TREKKER - 36/12.50 R15 скільки будуть коштувати?

можеш і в мене. це тобі зроблять скоренько. при бажанні заодно і розширювачі поставлять.[/quote]

Яб з радістю. Та з реєстрацією ще не вирішив проблему.

Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 » 17 липня 2007, 18:53

Толстяк писав:А на Україні EXTREME TREKKER - 36/12.50 R15 скільки будуть коштувати?



а ХЗ. самого то цікавить. але дешевше ССів полюбе. тре пробивати. може в ОФРМ є. може в алексів можна замовити, в чому дуже сумніваюсь. може і на базарі на зеленій можна замовити. можна трохи дешевше замовити наварку польську, але в мене шось не дуже до неї душа лежить. хотя хлопці кажуть шо вона менше зношується ніж оригінал. але якшо є лавет- то похфіг.
доречі, лавет середньої крутості ніхто не продає?

Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Повідомлення umka » 17 липня 2007, 22:06

В москве СС ТСЛ и Симекс ЕТ того же размера стоят одинаково.
Богеры - дороже.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/

Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1080
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Повідомлення Толстяк » 02 серпня 2007, 22:54

Сьогодні поїздив по камінню - радіали БФГ А\Т 33х12,5\\15 до сраки. Буду брати діагональні мабуть Сімекси. Хто їздить на таких? Може бачив як вони їдуть? І ще цікавить, як саме діагональна гума веде себе на твердій і липкій глині?

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6817
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення Volodymyr » 03 серпня 2007, 10:14

Толстяк писав:діагональні мабуть Сімекси
- що таке діагональні сімекси?
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー


Повернутись до “NISSAN”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість