Сторінка 4 з 4

Re: пружини на TLC-60

Додано: 23 березня 2012, 23:58
yurafoxtrot
Нарешті доробили передню підвіску.Спереду пружини дуже обмежували ходи підвіски.Обрізали пружину на 1 виток. Передок став набагато мякший.Тепер Крузер їде справді як сухопутний крейсер. Дякую велике Ігорку за роботу і взаєморозуміння :D

Re: пружини на TLC-60

Додано: 24 березня 2012, 00:14
AM
yurafoxtrot писав:Нарешті доробили передню підвіску.Спереду пружини дуже обмежували ходи підвіски.Обрізали пружину на 1 виток. Передок став набагато мякший.Тепер Крузер їде справді як сухопутний крейсер. Дякую велике Ігорку за роботу і взаєморозуміння :D
От мені цікаве те саме питання яке ставив тарас - обрізали пружину, тобто її жорсткість збільшилась, а виходить на машині мягкіше. те саме з пружинами до ресор - доставили додатковий пружний елемент паралельно до основного, тобто загальна жорсткість збільшилась, а чомусь на машині кажуть мягкіше. Чи лижі не їдуть, чи я ... якийсь веселий ;)

Re: пружини на TLC-60

Додано: 24 березня 2012, 01:02
yurafoxtrot
Прийде начальник ходової частини Ігор і все пояснить.

Re: пружини на TLC-60

Додано: 24 березня 2012, 08:25
автобат
Рессора жорстка, пружина м"ягше. Коли ставиться пружина, яка м"ягше, вона бере на себе роль пружного елементу, а ресорі не лишаеться ничого, як брати на себе частково роль несучого елементу(умовно, типа "мякої рами). Ну як би, вона не встигае вступати в роботу, пружина шустріше оказуеться. Ресора вже допрацьовуе тільки те, з чим не справляеться пружина.
Ну якось так. Перечитав свою писанину, ніби не шурумбурум получмвся.

Re: пружини на TLC-60

Додано: 24 березня 2012, 11:06
BobeG
yurafoxtrot писав:Спереду пружини дуже обмежували ходи підвіски.Обрізали пружину на 1 виток. Передок став набагато мякший.Тепер Крузер їде справді як сухопутний крейсер.
Сама по собі конструкція сильно обмежує хід підвіски вверх(але це найбільш зручно по комповці :( ) , верхня точка кріплення пружини не малаб бути під рамою , можу тільки припустити що при ході вниз пружина буде щей розтягуватися або просто напросто вискакувати.
Загальна жорсткість півіски після встановлення додаткових пружин не зменшується, пружина може працювати самостійно при жжиманні тільки у випадку повністю просівших ресор, які просто мають при ході вверх не лінійну а ярко виражену прогресивну характерисику.
Я їздив на двох УЗАх з додатковими пружинами і не замітив ніякої мягкості і тд, на ямах машина скаче , пробою підвіски практино нема.

Якщо на просівших ресорах раніше підвіска завжди пробива до відбійника то це не значить шо після встановлення додаткових пружин підвіска стала мягшою і більше нічого не стукає.

Попробуйте зробіть діагоналку машині , в ідеалі має бути відбійник-відбійник .

Re: пружини на TLC-60

Додано: 24 березня 2012, 12:13
tad100
автобат писав: шурумбурум получмвся.
Хто не ставить собі в рессори пружини від жугуля, тот ніц не петрає в офроєді. Ось і все.

Re: пружини на TLC-60

Додано: 24 березня 2012, 19:09
Granader
продоження теми про їзю тут (http://offroad.lviv.ua/forum/viewtopic. ... 448#p41448) ато розовели тут :!: :!: :!:

Re: пружини на TLC-60

Додано: 24 березня 2012, 19:15
Granader
постараюсь відповісти всім:кожен робить машину під себе!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
пс:::ще ніхто-нікому недогодив!!! відповідно скільки запитань,стільки відповідей..................................і писати можна всякої всячини,на пару сторінок. :idea:

Re: пружини на TLC-60

Додано: 24 березня 2012, 19:22
Granader
І,ще,можливо не в тему;але народ,спробуйте хочаб пару раз,доїхати до фініша ВЧАСНО,а потім пишіть про всякі недоліки підвісок,а то як штани не закороткі-то ногі задовгі...

Re: пружини на TLC-60

Додано: 24 березня 2012, 20:53
автобат
Ей ти, шо це ти розійшовся, диви мені, а то по попі атата

Re: пружини на TLC-60

Додано: 24 березня 2012, 21:32
Granader
:D

Re: пружини на TLC-60

Додано: 24 березня 2012, 23:39
AM
Granader писав:І,ще,можливо не в тему;але народ,спробуйте хочаб пару раз,доїхати до фініша ВЧАСНО,а потім пишіть про всякі недоліки підвісок,а то як штани не закороткі-то ногі задовгі...
Та ні, тут же ж мова не про недоліки, а про теорію самої підвіски. Не раз читав і чув що коли поставили пружини підвіска стає мягшою, але по логіці вона має ставати жорсткішою. Те саме і з вкороченням пружини - вона стає жорсткішою. Мені це цікаво чисто теоретично, бо я не їздив на своїй машині без пружин, тому оцінити відчуття до пружин і після пружин не можу.

Re: пружини на TLC-60

Додано: 25 березня 2012, 10:24
Granader
коли взяв уаз,то ресори були відбухтовані або відкатані-задерті потужно,машина їхала по польовим дорогам просто клас,ну дуже мягко.Але недовго,їх вистачало максимум на дві покатухи,ресори ставали рівними,деколи і в другу сторону,сидиш на відбійниках.Після того бухтував ще три раза,дві три покатухи то саме,достало,тому доставились пружини.З мягкісьтю підвіски можна бавитись,скільки завгодно шукаючи компроміс між викиданням листів та всовуванням пружин різної жорсткості ;)