пружини на TLC-60

Land Cruiser, HiLux, 4Runner, Tacoma, Tundra
yurafoxtrot
Повідомлень: 38
З нами з: 11 грудня 2004, 21:36
Ім'я: Юра
Авто: Passat B4 TDI, Nissan Terrano2 TDI
Звідки: Львів

Re: пружини на TLC-60

Повідомлення yurafoxtrot » 23 березня 2012, 23:58

Нарешті доробили передню підвіску.Спереду пружини дуже обмежували ходи підвіски.Обрізали пружину на 1 виток. Передок став набагато мякший.Тепер Крузер їде справді як сухопутний крейсер. Дякую велике Ігорку за роботу і взаєморозуміння :D

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: пружини на TLC-60

Повідомлення AM » 24 березня 2012, 00:14

yurafoxtrot писав:Нарешті доробили передню підвіску.Спереду пружини дуже обмежували ходи підвіски.Обрізали пружину на 1 виток. Передок став набагато мякший.Тепер Крузер їде справді як сухопутний крейсер. Дякую велике Ігорку за роботу і взаєморозуміння :D

От мені цікаве те саме питання яке ставив тарас - обрізали пружину, тобто її жорсткість збільшилась, а виходить на машині мягкіше. те саме з пружинами до ресор - доставили додатковий пружний елемент паралельно до основного, тобто загальна жорсткість збільшилась, а чомусь на машині кажуть мягкіше. Чи лижі не їдуть, чи я ... якийсь веселий ;)

yurafoxtrot
Повідомлень: 38
З нами з: 11 грудня 2004, 21:36
Ім'я: Юра
Авто: Passat B4 TDI, Nissan Terrano2 TDI
Звідки: Львів

Re: пружини на TLC-60

Повідомлення yurafoxtrot » 24 березня 2012, 01:02

Прийде начальник ходової частини Ігор і все пояснить.

Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4389
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: пружини на TLC-60

Повідомлення автобат » 24 березня 2012, 08:25

Рессора жорстка, пружина м"ягше. Коли ставиться пружина, яка м"ягше, вона бере на себе роль пружного елементу, а ресорі не лишаеться ничого, як брати на себе частково роль несучого елементу(умовно, типа "мякої рами). Ну як би, вона не встигае вступати в роботу, пружина шустріше оказуеться. Ресора вже допрацьовуе тільки те, з чим не справляеться пружина.
Ну якось так. Перечитав свою писанину, ніби не шурумбурум получмвся.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

Аватар користувача
BobeG
Повідомлень: 159
З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
Ім'я: Петро
Авто: UAZ 31512x
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: пружини на TLC-60

Повідомлення BobeG » 24 березня 2012, 11:06

yurafoxtrot писав:Спереду пружини дуже обмежували ходи підвіски.Обрізали пружину на 1 виток. Передок став набагато мякший.Тепер Крузер їде справді як сухопутний крейсер.


Сама по собі конструкція сильно обмежує хід підвіски вверх(але це найбільш зручно по комповці :( ) , верхня точка кріплення пружини не малаб бути під рамою , можу тільки припустити що при ході вниз пружина буде щей розтягуватися або просто напросто вискакувати.
Загальна жорсткість півіски після встановлення додаткових пружин не зменшується, пружина може працювати самостійно при жжиманні тільки у випадку повністю просівших ресор, які просто мають при ході вверх не лінійну а ярко виражену прогресивну характерисику.
Я їздив на двох УЗАх з додатковими пружинами і не замітив ніякої мягкості і тд, на ямах машина скаче , пробою підвіски практино нема.

Якщо на просівших ресорах раніше підвіска завжди пробива до відбійника то це не значить шо після встановлення додаткових пружин підвіска стала мягшою і більше нічого не стукає.

Попробуйте зробіть діагоналку машині , в ідеалі має бути відбійник-відбійник .

Аватар користувача
tad100
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: пружини на TLC-60

Повідомлення tad100 » 24 березня 2012, 12:13

автобат писав: шурумбурум получмвся.


Хто не ставить собі в рессори пружини від жугуля, тот ніц не петрає в офроєді. Ось і все.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.

Аватар користувача
Granader
Повідомлень: 538
З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
Ім'я: Ігор
Авто: таврон і буханка
Звідки: Львів-Ковирі

Re: пружини на TLC-60

Повідомлення Granader » 24 березня 2012, 19:09

продоження теми про їзю тут (viewtopic.php?f=27&t=3937&p=41448#p41448) ато розовели тут :!: :!: :!:

Аватар користувача
Granader
Повідомлень: 538
З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
Ім'я: Ігор
Авто: таврон і буханка
Звідки: Львів-Ковирі

Re: пружини на TLC-60

Повідомлення Granader » 24 березня 2012, 19:15

постараюсь відповісти всім:кожен робить машину під себе!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
пс:::ще ніхто-нікому недогодив!!! відповідно скільки запитань,стільки відповідей..................................і писати можна всякої всячини,на пару сторінок. :idea:

Аватар користувача
Granader
Повідомлень: 538
З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
Ім'я: Ігор
Авто: таврон і буханка
Звідки: Львів-Ковирі

Re: пружини на TLC-60

Повідомлення Granader » 24 березня 2012, 19:22

І,ще,можливо не в тему;але народ,спробуйте хочаб пару раз,доїхати до фініша ВЧАСНО,а потім пишіть про всякі недоліки підвісок,а то як штани не закороткі-то ногі задовгі...

Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4389
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: пружини на TLC-60

Повідомлення автобат » 24 березня 2012, 20:53

Ей ти, шо це ти розійшовся, диви мені, а то по попі атата
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

Аватар користувача
Granader
Повідомлень: 538
З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
Ім'я: Ігор
Авто: таврон і буханка
Звідки: Львів-Ковирі

Re: пружини на TLC-60

Повідомлення Granader » 24 березня 2012, 21:32

:D

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: пружини на TLC-60

Повідомлення AM » 24 березня 2012, 23:39

Granader писав:І,ще,можливо не в тему;але народ,спробуйте хочаб пару раз,доїхати до фініша ВЧАСНО,а потім пишіть про всякі недоліки підвісок,а то як штани не закороткі-то ногі задовгі...

Та ні, тут же ж мова не про недоліки, а про теорію самої підвіски. Не раз читав і чув що коли поставили пружини підвіска стає мягшою, але по логіці вона має ставати жорсткішою. Те саме і з вкороченням пружини - вона стає жорсткішою. Мені це цікаво чисто теоретично, бо я не їздив на своїй машині без пружин, тому оцінити відчуття до пружин і після пружин не можу.

Аватар користувача
Granader
Повідомлень: 538
З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
Ім'я: Ігор
Авто: таврон і буханка
Звідки: Львів-Ковирі

Re: пружини на TLC-60

Повідомлення Granader » 25 березня 2012, 10:24

коли взяв уаз,то ресори були відбухтовані або відкатані-задерті потужно,машина їхала по польовим дорогам просто клас,ну дуже мягко.Але недовго,їх вистачало максимум на дві покатухи,ресори ставали рівними,деколи і в другу сторону,сидиш на відбійниках.Після того бухтував ще три раза,дві три покатухи то саме,достало,тому доставились пружини.З мягкісьтю підвіски можна бавитись,скільки завгодно шукаючи компроміс між викиданням листів та всовуванням пружин різної жорсткості ;)


Повернутись до “TOYOTA”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей