Моя Нива

2121, 21213, Нива-Шивроле
Відповісти
Аватар користувача
phobos98
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 57
З нами з: 12 вересня 2017, 13:37
Ім'я: Іван
Авто: Toyota Land Cruiser FZJ80
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Моя Нива

Повідомлення phobos98 »

Vovic писав:Підкажіть, що робили по посиленню ходової... Які півосі задні, передні... Міст обварений чи ні? Просто не можу повірити що стандатні півосі і палки приводів витримують ці шини...

- запитую,бо скорото мене чекає... бачу всі нивоводи переходять на великі шини... я тепер як на докатках...
Задній міст обварений, піввісі наразі стандартні, блок гвинтовий VAL Racing з УКБ
Спереду взагалі все штатне, блок гвинтовий VAL Racing з УКБ
Роздатка з третьою опорою
Кардані підсилені Белкард
Пари короткі від 2102

Так-то привода лущаться при великих колесах і жостких блокіровках (заварка, ручна чи Блокка). Накрайняк завжди з собою можна катати запасну палку в зборі, яка на твердому грунті міняєтся за годину
А переднім палкам і так ніц не буде - спереду слабе місце це зовнішній ШРУС і ступиця

В планах перехід ззаду на розгружені піввісі ИЖ-Техно і Блокку, спереду СРПМ
Перевага реалізації ИЖ-Техно в тому, що в дуже поганій ситуації (а-ля вихід з ладу редуктора і тому подібне) завжди можна вийняти піввісі, зняти кардан і лишити ззаду "пусту тєлєжку" і їхати на передньому приводі додому спокійно. Крім того заміна піввісі навіть не потребує зняття колеса.

Ну а по самим приводам спереду є лише 2 варіанта - стандартні привода або підсилені ИЖ-Техно. Але ті привода коштують неадекватно дорого, простіше мати з собою запасний ШРУС-ступицю і поміняти при необхідності по місцю
В незрозумілій ситуації: блокуй і понижай
Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 232
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення Vovic »

Я поставив собі палки Вал рейсинг, а на запас вожу зовн шрус разом з палкою, а чому Ви пишете, що спереду ступиця теж в зоні ризику? вроді як просто кусок металу...

а внутрішні ШРУСи в мене тріпоїдні... поки норм, час покаже як...

Може на кордоні пересічемся...
Аватар користувача
phobos98
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 57
З нами з: 12 вересня 2017, 13:37
Ім'я: Іван
Авто: Toyota Land Cruiser FZJ80
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення phobos98 »

Vovic писав: а чому Ви пишете, що спереду ступиця теж в зоні ризику? вроді як просто кусок металу...
Може злизати шліци або відламати шліцеву частину взагалі.
Так само і в ШРУСа можуть шаріки висипатись, а може ніс зі шліцами відламатись.
Самі палки мають значно вищий запас міцності порівняно з цими двома елементами
В незрозумілій ситуації: блокуй і понижай
Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 232
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення Vovic »

- ясно, значить на всяк випадок треба кинути в багажник ще й ступицю, а я мав проблеми саме з палками приводів... В мене машина ліфтована трохи, палки ламались на раз, але, що можна хотіти від теперішніх палок за 200 грн/шт..., отож поки не купив 2 палки Вал-рейсинг за 3000 грн, то спокою не мав... задні приводи, теж планую Іж-техно, але вже після кордону, поки не стягую...
А нічого Ви не чули за розгружені півосі ВолгаАвтоПром, цікаво, бо дешевші більш ніж в два рази, але не знаю чи добрі вони чи ні... в інтернеті, щось про них дуже відгуки різні...
Аватар користувача
phobos98
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 57
З нами з: 12 вересня 2017, 13:37
Ім'я: Іван
Авто: Toyota Land Cruiser FZJ80
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення phobos98 »

Про ВолгаАвтоПром 90% відгуків в інтернеті погані. Я б не ризикував перевіряти правдивість тої статистики за свій кошт, адже якшо ті 90% людей праві то це гроші, викинуті на вітер
В незрозумілій ситуації: блокуй і понижай
Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 232
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення Vovic »

як не секрет в кого арки різали і яка вартість? Бо подумую про Форвард Сафарі 510-і...
Аватар користувача
phobos98
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 57
З нами з: 12 вересня 2017, 13:37
Ім'я: Іван
Авто: Toyota Land Cruiser FZJ80
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення phobos98 »

Vovic писав:як не секрет в кого арки різали і яка вартість? Бо подумую про Форвард Сафарі 510-і...
В машину, крім мене, болгарками і гайковими ключами лазять тільки в Нива-Сервісі, вони ж всі об'ємні роботи роблять.
Мені самому після інших машин-мотоциклів вже натхнення бракує робити самому щось довше ніж пару годин.

По ціні не скажу - я її купив вже "підрізаною", але робили все в ній до мене тільки в Нива-Сервісі.
В незрозумілій ситуації: блокуй і понижай
Аватар користувача
phobos98
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 57
З нами з: 12 вересня 2017, 13:37
Ім'я: Іван
Авто: Toyota Land Cruiser FZJ80
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення phobos98 »

З огляду на нещодавній бамперосрач в чаті вирішив поділись своєю залізячною творчістю на тему.

Зробив собі нового силового бампера.
0-02-04-327b8127afc95b14a5158fced31e5705b1de2fe2e976a8f7a3601ff32d8e9cd3_1c6d99800cb840.jpg
Причин на новий бампер було декілька:
- Старий паркан важив 40+ кілограм
- І в нього не влазила нова лебідка
f2592f9s-960.jpg
При виготовленні нового було подумано про декілька речей:
- Не ліпити на нього лишнього заліза
- Використати за основу квадратну трубу - з пласкими поверхнями легше працювати
- Також зробити верхню дугу, якою закрити лебідку (та й морду в цілому) він постійно бігаючих перед машиною дерев
- Ту ж дугу використати для кріплення додаткового світла й номера
- Зробити модульну конструкцію, щоб при потребі можна було зняти кусок бампера, а не всьо в купі з лебідкою, або й переробити якусь частину

Нижня "сушилка" покликана прикрити потроха машини від набігаючих пеньків і каміння, а також додати конструктивної міцності - як для консольного навантаження, так і додатково при роботі лебідки
0-02-04-c0ca40492b72130635c0100fd869cb6cebf7f22ea1b5d04456387532880c5ec3_1c6d99800cb0dd.jpg
0-02-04-f7a329836cc59f1b9bec3995af91c03e5b1ea10735a3b0b42a05a74e1da5785b_1c6d99800cbdef.jpg
Сама сушилка вийшла кострубато - як виявилось з квадратною трубою важко працювати, коли стик має кут в двох площинах, а не лише в одній. Певно буде перероблятись, і є думка провести експеримент з лижою з поліетилену, і для неї стільки заліза на сушилці не треба буде.

Про ідею лижі з цього матеріалу можна додатково почитати отут https://www.drive2.ru/b/513094249000993706/

Буксирувальних вух у вигляді всіма улюблених рим-болтів не робив - не довіряю їм. Додатково замість штатних буксирувальних вух є ідея зробити з сантиметрової сталі методом лазерної (чи плазменної - не суть важливо) різки, з кріпленням оної на штатне місце, але при тому вивести її вперед під бампер.

Вага всієї конструкції сумарно получилась менше 20кг (замір проводився спеціально навченими руками, точність заміру плюс-мінус 20 кілограм).

Лебідку спеціально втопив максимально в морду машини, для цього довелось почекрижити стандартну решітку. Довкола фар залишились огризки решітки для пущєй естетичной красоти. В якості решітки тепер виступає штампована сітка з нержавійки. Периметр сітки прикритий огризками дверного ущільнювача, він котрого було відчекрижено сама ущільнуюча частина, а залишена тільки та що одягаєтся, Получилось удачно.
0-02-04-aa3f528a32fb303d5df93d9730e4e8932d96ca3c7b5e6118e1fb9378b84ed33a_1c6d99800cb62e.jpg
Дуже хочется лебідку поселити в салоні.... але ж ті регламенти....

Сітку зацінив на КК - за рахунок плотності основна маса глини збираєтся в ній, а не в радіаторі, а її почистити в польових умовах легше, ніж радіатор.

При конструюванні трошки забув про кріплення ободка фар (вони ж і решітки радіатора) - їх закрило додатковими фарами :) Щоб зняти ободки-решітку - тре знімати фари. Невдобно... Ще не придумав що з цим зробити, як варіант не закручувати верхніх болтів в ободках.
0-02-04-737d9c1609cf2ead7e931460f1b81790f53f7facd3c6774e1570124a508cf3ec_1c6d99800cb506.jpg
0-02-04-8961d1014ff8e4a1eab90953051fb7b021bbfe936881e42bf4e1c2473b788729_1c6d99800cbf79.jpg
Номер спершу засунув зразу над лебідкою, під верхньою трубою бампера. Тим самим перекривши доступ повітря для охолодження - машина почала грітись на ходу :) Потім вже переніс як на фото. Номер прикручений разом з пластиковою рамкою, щоб прикрити гострі краї номера. Раніше номер жив на верхньому багажніку, і успішно виживав в баталіях з гіллям, тому є думка що і там на морді виживе. Переніс його з даху бо буду туда люстру ставити.
В незрозумілій ситуації: блокуй і понижай
Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 232
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення Vovic »

вирішив я ризикнути й купив взимку задні півосі Волгаавтопром..., нужда заставила, вломив стандартну в трохи-непідходящий момент, причому вломив тупо на подвір'ї в себе..., Поки політ нормальний... правда в мене 28 кулка... що скажуть ВАПоські півосі на 31 не знаю... куплю 31 тоді подивлюсь. Правда в друга на 31-их ВАПовські півосі достойно їздять, але півосі 2 покоління.
Відповісти