Відокремлення переднього мосту від двигуна

2121, 21213, Нива-Шивроле
Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 232
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення Vovic »

Доброго дня панове

Маю проблему, бо не можу вирішити чи робити відокремлення переднього мосту від двигуна в Нивко, чи все-ж залишити все як завод-виробник вирішив. Суть в чому, ми всі знаємо міст передній в Нивко силуміновий, комплект відокремлення відповідно стальний, і то сталюка така, що ого, відповідно плита кріпиться замість тої кришки де є маслозливний отвір, а бокові кріплення кріпляться до тих шпильок, що кріпляться бокові привода...
Загорівся я цей комплект ставити, причому вже був морально і фінансово готовий (фінансово то і зараз готовий...), а от морально...
ситуація такого плану... возив я минулої неділі свої запчастини (передній міст та задній редуктор) до хлопців в Нива сервісу... вони мені обслужили мої залізячки, та вкрутили туди блокіровки... гарно зробили, нічого не скажу...,але, поділився я з ними своїми планами про установку комплекту з відкремлення РПМ від двигуна, і... тут починається саме цікаве. Сказали мені, що, поставити комплект я то поставлю, але через 2-3 місяці їзди, прийдеться приїхати знов до них з другим корпусом, бо сталюки з комплекту, який я хочу ставити його порвуть...
тепер треба мені думки нивоводів, хто ставив відокремлення РПМ, в кого корпуси РПМ ламало, чи не ламає...
реально ставити хочу, але от... вагаюсь, і не знаю як бути... Чекаю або порад, або критики...
Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 232
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення Vovic »

- там наче ударних нагрузок не буде... спереді до балки кріпиться через сайленблоки, заді - до курсового стабілізатора через резини теж...не знаю як бути... знаю одно, хочеться... але от як воно буде...
Аватар користувача
fox
Повідомлень: 55
З нами з: 18 жовтня 2016, 14:24
Ім'я: Сергій
Авто: Opel Frontera A (був ВАЗ 2121)
Звідки: Луцьк

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення fox »

А є ще якась причина крім "хочеться"?
Моя думка якщо вже заморочуватися з переносом, то заодне ставити стальний корпус переднього моста.
Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 232
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення Vovic »

fox писав:А є ще якась причина крім "хочеться"?
Моя думка якщо вже заморочуватися з переносом, то заодне ставити стальний корпус переднього моста.
Якщо чесно то начеб-то причин більше й нема, хлопці з Нива сервіс оглянули шпильки - зовсім добрі, та й чесно скажу не відкручуються самі...
Просто в свій час купив набір сталюк для переносу, та й не хочеться щоб це були зайво викинуті гроші, але реально починаю розуміти що так воно і є...
Аватар користувача
fox
Повідомлень: 55
З нами з: 18 жовтня 2016, 14:24
Ім'я: Сергій
Авто: Opel Frontera A (був ВАЗ 2121)
Звідки: Луцьк

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення fox »

Якщо все вже куплено і залишилось тільки змонтувати, то варто спробувати.
Все що ламається - до тюнігну :)
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення автобат »

Краще знайти ще когось і продати той набір. Собі ж поставити кардан від класики, вкорочений на зад. Передний міст з роздаткою здати в металобрухт, що дозволить повернути деякі кошти. Купити передну балку від джиги і гойра
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення robosol »

справедливості ради, треба відмітити що передній міст відвязаний від двигуна це вже заводський стандарт. це стосується як ніва-м так і шевроле ніва. у інженерів пішло пів століття на таку модернізацію, але вони це змогли зробити і запустити в серію. тому можна купити і заводський комплект. в нього увійде комплект лап замість кришок і задня видозмінена кришка. але з точки зору власного досвіду експлуатації ниви, - я б надав перевагу стальній репліці переднього моста. набагато живучіший варіант. власне після того як на рівному розсипався силуміновий корпус переднього редуктора, поставив стальний, відвязаний від двигуна, і забув що такі проблеми взагалі бувають. шкода що то далеко не єдина проблема була, але то вже інша історія. хто зна, може мине ще 50 років і інженери на заводі додумаються і до такої новації...
Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 232
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення Vovic »

автобат писав:Краще знайти ще когось і продати той набір. Собі ж поставити кардан від класики, вкорочений на зад. Передний міст з роздаткою здати в металобрухт, що дозволить повернути деякі кошти. Купити передну балку від джиги і гойра
Так оце то комплект вийде... вкорочена "четвірка"
Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 232
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення Vovic »

fox писав:Якщо все вже куплено і залишилось тільки змонтувати, то варто спробувати.
Все що ламається - до тюнігну :)
не те що куплено, а вже все підготовлено, єдине що до зборки конструктора алишилось, так це приварити нові площадки для кріплення кронштейнів, що тримають реактивні тяги і вперед. можна буде все скручувати в одне ціле.

Поки проведені роботи по вживленню в передній міст блокіровки AVT з преднатягом 5 кг, в задній міст замість дифа вживлено блокіровку БЛОККА від ІЖ техно (Російська репліка відомого Локрайту), справедливо буде відмітити що робили хлопці з Нива Сервіс, попутньо повністю обслуживши реедуктори + замінили підшипники.
Вдома я вже встиг зробити повну ревізію переднім приводам, замінити в карданах хрестовини, провів ревізію заднього мосту та півосей, думаю за тиждень-два виїду, бо крутити Ниву можу лиш або після роботи, або в вихідні - як вдається... як говориться, готую воза взимку
Зберу все покатаюсь, а потім може й вкорочену "четвірку", як радить шановний пан Автобат зроблю :lol:
Востаннє редагувалось 15 лютого 2017, 18:23 користувачем Vovic, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 232
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення Vovic »

robosol писав:справедливості ради, треба відмітити що передній міст відвязаний від двигуна це вже заводський стандарт. це стосується як ніва-м так і шевроле ніва. у інженерів пішло пів століття на таку модернізацію, але вони це змогли зробити і запустити в серію. тому можна купити і заводський комплект. в нього увійде комплект лап замість кришок і задня видозмінена кришка. але з точки зору власного досвіду експлуатації ниви, - я б надав перевагу стальній репліці переднього моста. набагато живучіший варіант. власне після того як на рівному розсипався силуміновий корпус переднього редуктора, поставив стальний, відвязаний від двигуна, і забув що такі проблеми взагалі бувають. шкода що то далеко не єдина проблема була, але то вже інша історія. хто зна, може мине ще 50 років і інженери на заводі додумаються і до такої новації...
- ті самі інженери і знову зробили з силуміну... дивився я на базарі ті лапки та й кришку... щось вони занадто слабо виглядають..., по кришці - занадто довге плече..., - в принципі є ідея як гарантовано "подружити" силуміновий корпус з сталюками, щоб нічого не рвалось і не ламалось... правда колега сварщик знову мене матюкати буде..., ех не перший і не останній раз...
Аватар користувача
gladun
Повідомлень: 388
З нами з: 03 лютого 2013, 11:28
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення gladun »

Vovic писав:
автобат писав:Краще знайти ще когось і продати той набір. Собі ж поставити кардан від класики, вкорочений на зад. Передний міст з роздаткою здати в металобрухт, що дозволить повернути деякі кошти. Купити передну балку від джиги і гойра
Так оце то комплект вийде... вкорочена "четвірка"
миколайович жартують. нива на задньому приводі як корова на льду, коротка база.
Аватар користувача
gladun
Повідомлень: 388
З нами з: 03 лютого 2013, 11:28
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення gladun »

а взагалі для чого відривають,для спортивної їзди, чуть нище стає, кут злому шрусів менший при ліфту, шпильок нема, значить нема шо виривати, а то мені вже повиривало, варили аргоном вже робив на 14, ну і гул по кузову мав би припинитись. така моя думка. як вже є все необхідне то яб робив.
Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 232
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення Vovic »

gladun писав:а взагалі для чого відривають,для спортивної їзди, чуть нище стає, кут злому шрусів менший при ліфту, шпильок нема, значить нема шо виривати, а то мені вже повиривало, варили аргоном вже робив на 14, ну і гул по кузову мав би припинитись. така моя думка. як вже є все необхідне то яб робив.
Не те щоб необхідне, просто хочеться щоб в Ниві в салоні було не набагато більше гулу аніж в моїй Омезі. Отже зважив я всі за і проти... поки не ставлю, кладу комплект в ящик, а там що скоріш буде, повириває шпильки - поставлю комплект, розіб'ю сам корпус - поставлю СРПМ.

Ще мушу торпеду перетягнути чимось, бо по середині тріщина є і треба щось придумати в салон замість тої пласмасової (я її паперовою називаю), та що внутр обивка багажника...
Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 232
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення Vovic »

Значить думав-думав... роблю відвязку мосту... я приблизно прикинув там х-з яких нагрузок не повинно бути, значить не повириває шпильки... а як корпус редуктора поламаю - куплю СРПМ.

Нове питання, як зробити правильний захист знизу мотору, РПМ, коробки, роздатки. Хотілось-би і дальше але там я розумію, що задній міст ходити має...
Аватар користувача
gladun
Повідомлень: 388
З нами з: 03 лютого 2013, 11:28
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121

Re: Відокремлення переднього мосту від двигуна

Повідомлення gladun »

Василь нива сервіс знає.
А я в вівторок заганяю на капремонт кузова. Буде гарненька, біленька.
Відповісти