покупка НИВИ
Re: покупка НИВИ
На скікох болтах тримався?
Re: покупка НИВИ
а Кордон Плюс як?Viton писав:Але Карпатський Кордон, Пікуй, Боржава
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: покупка НИВИ
Ромку, тримався на трьох
а про кліренс я для кого писав ??Khimik писав: а Кордон Плюс як?
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: покупка НИВИ
мені здається там і патруликом було тяжкоKhimik писав:а Кордон Плюс як?Viton писав:Але Карпатський Кордон, Пікуй, Боржава
Re: покупка НИВИ
Для топікстартера - зауваж що обсирають уази тут переважно ті, хто їх не мав.
Я мав ниву, Паджеро Спорт, Паджеро 4, і маю уаз.
Ниву (не в образу нивоводам) не брав би, бо занадто вона слабка. Як сказав Sashko - це повнопривітдний жигуль. Щось в цьому є. МОжна звичайно її попідсилювати (обварити міст, змінити продольні важелі заднього моста на А-образний, підсилені півосі), але все ж вона по міцності не стане ні патрулем ні навіть уазом, а всі ці переробки копійку таки вартують. І серйозніше бездоріжжя для неї все одно занадто сильне навантаження. Другий мінус - кліринс - великі колеса не стягне, тому кліринс слабуватий. І хоч вона вужчка і не падає в колію від зіла, все ж це трохи проблема.
Тому для себе виділив 2 машини, які виділяються серед інших позашляховиків. Це Патруль (Y60 - Y61) і УАЗ. Чому вони стоять окремо. Патруль має дві переваги які не мають жоні інші машини
1. витривалість - міцні мости, міцна трансмісія,
2. ширина - добре тримає бокові крени, що в карпатських умовах важливо. Тобто патруль я б назвав машиною з певним захистом від дурака - якщо їдеш неакуратно - машина до певної межі не перекидається і не ламається (але до певної межі звичайно).
Тепер УАЗ. Переваги теж 2, в порівнянні з іншими авто
1. Портальні мости і відповідно геометрична прохідність. Кліринс військового уаза в стоку 30 см. В мого здається 34 чи 35 см на 35х колесах. Такого кліринсу немає ніхто навіть на 37 колесах. Всі решта кути вїзду-зїзду і рампи теж такі, що переважній більшості авто навіть не снились і навіть при тюнінгу.
2. Ціна ремонту в тому числі кузовного. Те що кузовні пошкодження будуть, це точно, але в уазі їх ремонтувати набагато дешевше. Якщо машина перевернулась (не дай Бог) чи ще щось серйозне - ти багато не влетів. Кузов (лодка) десь 500 дол. Ну ти зрозумів.
Є звичайно і недоліки.
В УАЗа це
1. Надійність вузлів. Моя думка що уаз по вузлам сильніший чим нива, однак все ж слабший чим патруль і багато імпортних машин. Але з іншого боку теж варто сказати, що в порівнянні із іншими машинами УАЗу набагато менше треба рубатись. Тобто там де інші надриваютсья, уаз спокійно проїзджає, тому і навантаження часто на вузли менше в УАЗа. Є одне слабке місце в уаза - півосі (грибки). Хоча слабке воно теж відносно - за 3,5 роки їзди, з них доволі багато по карпатам я поміняв 2 грибка (чи може максимум 3, але то не суттєво). Решта проблем це переважно слабкість резинових виробів, які виходжують суттєво менше ніж імпортні, але з іншого боку дешеві і прості в заміні. Хоча знову ж таки - всякі там сальники не можу сказати, що міняю часто, але якість вже ж гірша іномарочних. Більше серйозних проблем назвати не можу. Скажу тільки, що в порівнянні із Паджеро спорт і Паджеро 4 я на уаз трачу на кілька порядків менші суми (хоча на паджеро спорт я навіть на бездоріжжя не їздив), при тому що вже десь 2 роки УАЗ в мене машина на кожен день.
2. Комфорт. УАЗ жорсткий. Лікується переходом на волговські ресори або на пружини. Ну і слід сказати, що УАЗ має бути перероблений на дискові гальма обовязково, і дуже бажано мотор УАЗівський 2,9л.
В патрулів важливий недолік - ціна. Ціна ремонту (в т.ч. кузовного і в тому числі, якщо не дай Бог перевернешся) і ціна самої машини. Тому поспілкуйся з тим самим Ромком Хіміком, з Маріком, і прикинь собі повний бюджет на підготовку автомобіля. Май на увазі, що те, що апетит приходить під час їди, тому розізнай про весь необзідний тюнінг, ну і приймай рішення. Мені здається що ситуація десь така, що ціна непідготованого патруля (говорю про Y60-61) буде приблизно
Стосовно решти імпортних машин, то вони в прохідності (та і в надійності напевно) більш-менш однакові. Якщо машина не на кожен день (а я зрозумів що на кожен день є легковушка), то брати їх чесно не бачу змісту. Або Патруль, або УАЗ - залежить від бюджету.
ПС. Про те, що "багато продали уази". Один продав, бо йому тре було гроші, а не тому що пересів на іншу машину. Ще два уаз продали, бо пересіли Патруля. Як не крути, а третього не дано ))
Я мав ниву, Паджеро Спорт, Паджеро 4, і маю уаз.
Ниву (не в образу нивоводам) не брав би, бо занадто вона слабка. Як сказав Sashko - це повнопривітдний жигуль. Щось в цьому є. МОжна звичайно її попідсилювати (обварити міст, змінити продольні важелі заднього моста на А-образний, підсилені півосі), але все ж вона по міцності не стане ні патрулем ні навіть уазом, а всі ці переробки копійку таки вартують. І серйозніше бездоріжжя для неї все одно занадто сильне навантаження. Другий мінус - кліринс - великі колеса не стягне, тому кліринс слабуватий. І хоч вона вужчка і не падає в колію від зіла, все ж це трохи проблема.
Тому для себе виділив 2 машини, які виділяються серед інших позашляховиків. Це Патруль (Y60 - Y61) і УАЗ. Чому вони стоять окремо. Патруль має дві переваги які не мають жоні інші машини
1. витривалість - міцні мости, міцна трансмісія,
2. ширина - добре тримає бокові крени, що в карпатських умовах важливо. Тобто патруль я б назвав машиною з певним захистом від дурака - якщо їдеш неакуратно - машина до певної межі не перекидається і не ламається (але до певної межі звичайно).
Тепер УАЗ. Переваги теж 2, в порівнянні з іншими авто
1. Портальні мости і відповідно геометрична прохідність. Кліринс військового уаза в стоку 30 см. В мого здається 34 чи 35 см на 35х колесах. Такого кліринсу немає ніхто навіть на 37 колесах. Всі решта кути вїзду-зїзду і рампи теж такі, що переважній більшості авто навіть не снились і навіть при тюнінгу.
2. Ціна ремонту в тому числі кузовного. Те що кузовні пошкодження будуть, це точно, але в уазі їх ремонтувати набагато дешевше. Якщо машина перевернулась (не дай Бог) чи ще щось серйозне - ти багато не влетів. Кузов (лодка) десь 500 дол. Ну ти зрозумів.
Є звичайно і недоліки.
В УАЗа це
1. Надійність вузлів. Моя думка що уаз по вузлам сильніший чим нива, однак все ж слабший чим патруль і багато імпортних машин. Але з іншого боку теж варто сказати, що в порівнянні із іншими машинами УАЗу набагато менше треба рубатись. Тобто там де інші надриваютсья, уаз спокійно проїзджає, тому і навантаження часто на вузли менше в УАЗа. Є одне слабке місце в уаза - півосі (грибки). Хоча слабке воно теж відносно - за 3,5 роки їзди, з них доволі багато по карпатам я поміняв 2 грибка (чи може максимум 3, але то не суттєво). Решта проблем це переважно слабкість резинових виробів, які виходжують суттєво менше ніж імпортні, але з іншого боку дешеві і прості в заміні. Хоча знову ж таки - всякі там сальники не можу сказати, що міняю часто, але якість вже ж гірша іномарочних. Більше серйозних проблем назвати не можу. Скажу тільки, що в порівнянні із Паджеро спорт і Паджеро 4 я на уаз трачу на кілька порядків менші суми (хоча на паджеро спорт я навіть на бездоріжжя не їздив), при тому що вже десь 2 роки УАЗ в мене машина на кожен день.
2. Комфорт. УАЗ жорсткий. Лікується переходом на волговські ресори або на пружини. Ну і слід сказати, що УАЗ має бути перероблений на дискові гальма обовязково, і дуже бажано мотор УАЗівський 2,9л.
В патрулів важливий недолік - ціна. Ціна ремонту (в т.ч. кузовного і в тому числі, якщо не дай Бог перевернешся) і ціна самої машини. Тому поспілкуйся з тим самим Ромком Хіміком, з Маріком, і прикинь собі повний бюджет на підготовку автомобіля. Май на увазі, що те, що апетит приходить під час їди, тому розізнай про весь необзідний тюнінг, ну і приймай рішення. Мені здається що ситуація десь така, що ціна непідготованого патруля (говорю про Y60-61) буде приблизно
Стосовно решти імпортних машин, то вони в прохідності (та і в надійності напевно) більш-менш однакові. Якщо машина не на кожен день (а я зрозумів що на кожен день є легковушка), то брати їх чесно не бачу змісту. Або Патруль, або УАЗ - залежить від бюджету.
ПС. Про те, що "багато продали уази". Один продав, бо йому тре було гроші, а не тому що пересів на іншу машину. Ще два уаз продали, бо пересіли Патруля. Як не крути, а третього не дано ))
Востаннє редагувалось 17 грудня 2014, 01:28 користувачем AM, всього редагувалось 2 разів.
Re: покупка НИВИ
Ось кордон плюс - траса вакурат для уазів (а в дощ бажано на сільверах )) ). Кліринс...зуб писав:мені здається там і патруликом було тяжкоKhimik писав:а Кордон Плюс як?Viton писав:Але Карпатський Кордон, Пікуй, Боржава
Re: покупка НИВИ
Оти ти блін Віталік швидкий - я навіть оголошення ще не подавав.Viton писав:П.С. АМ продає офігєного і підготовленого (як на мене) УАЗа.
Але правда була така розмова недавно. Подумував продавати бо тре трохи грошей.
Так що якщо топікстартер зацікавиться - ціна 6500 дол. Повністю підготований уаз. Їзджу тільки на так звані дальняки в карпати (Франківська, Чернівецька, Закарпатська області). В змаганнях участі не брав на цій машині не брав. Ну і само собою експлуатую машину на кожен день. Більше деталей по телефону чи при зустрічі якщо зацікавишся.
-
- Повідомлень: 412
- З нами з: 30 липня 2009, 22:43
- Ім'я: Микола Васильович
- Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
- Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7
Re: покупка НИВИ
Фанати кончені (див. під авою)Black2 писав:чого ж тоді половину джиперів на бобіках та нивах?s.pal писав:Нi бобiк нi ниву!!!!
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: покупка НИВИ
Із серії кожен своє болото хвалить Якщо я коректно зрозумів топікстартера що машина виключно для бездору то недорогий варіант взяти LR Defender 90 на польських номерах, я кілька разів бачив у Польщі по 2кЄвро, не розмитнювати і поступово будувати машину під свої потреби - лебідки-блокування-гуми-пороги. Аналогічно розумно недорогими можуть бути Патруль та TLC70. Ніхто на Боржаві чи Черемоші не буде прискіпуватися до реєстраційних номерів, а зекономлені на розмитненні кошти дуже знадобляться для будівництва.
Олексій
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: покупка НИВИ
Щось я бачу, що назву теми потрібно змінити :
не "покупка НИВИ", а більш звична тема для балачок -
"Чия машина крутіша ? "
не "покупка НИВИ", а більш звична тема для балачок -
"Чия машина крутіша ? "
Re: покупка НИВИ
тема давно скотилась з Ниви в інший бік, але це тільки добре. продовжуємо.
коли будуть якись покатушки? Буду тестити
коли будуть якись покатушки? Буду тестити
Re: покупка НИВИ
продовжимо вибирати:
1) http://auto.ria.com/auto_nissan_patrol_14583152.html
2) http://auto.ria.com/auto_nissan_patrol_14384728.html
3) ...
1) http://auto.ria.com/auto_nissan_patrol_14583152.html
2) http://auto.ria.com/auto_nissan_patrol_14384728.html
3) ...
Re: покупка НИВИ
s.pal, Ваші сілки не працюють.