LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

2121, 21213, Нива-Шивроле
Аватар користувача
svyn
Повідомлень: 275
З нами з: 24 жовтня 2006, 18:25
Ім'я: Володимир
Авто: позашляховик
Звідки: lviv
Контактна інформація:

Re: LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

Повідомлення svyn »

Romi2121 писав:А дізнатися причину відмови від цього рішення можна? Просто сам планую її ставити і хочу знати як вона себе поведе.
Поведе вона себе нормально якщо не з"їзджати з асфальту :D але після броду,глибоких калюж,гарного болітця, а потім щей загрузнути з втопленими осями і там постояти 10-30-120хвилин :D (не завжди ж відомо скільки :D ) Ниву Тойоту Нісан та цілий список автомобілів потрібно обслуговувати якщо цього не робити то підшипникам плавно приходить капець повірте більш ніж 20ти літньому досвіду сервісу :shock:
В ниві проблема не у втулці чи її відсутності а в неякісних сальниках і підшипниках!!!!
Порада--- не витрачайте гроші на втулки купіть краще Японські або на крайняк Німецькі підшипники вони в продажі є і коштують не набагато дорожче від Китайських :D
Краще УАЗа тільки УАЗ від якого не залишилось нічого УАЗівського+380679106242 Чим краще підготовлений позашляховик-тим дальше йти за трактором(Довбуш Ю)
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

Повідомлення Мuxajil »

ну про дворядний, ми в темі про цей бузол з дворядним підшибником, давно все обговорили, і виявилось, що одна людина ставила від москвича 2140, і що неварта ця ідея, усі неудобрили (росіяни для цього підшибника роблять другу матриця з упорним кольцом, але це заглохло, мабудь конусний підш так і ставлять дальше) . але нива-сервіс так і недали відповідь, чому втулка не підходить? вовчок про це погано нічо не говорить. дайте хлопці розяснення?
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

Повідомлення Мuxajil »

а, ну тепер зрозуміло. значить, коли машину затопити хоть з півосями, попадає вода бо сальники погані, значить підшибник начинає підклинювати і з чого провертається обойма в ступичці. але я так ще не занурював машину, а обойма провертається за рік часу, що не дотримання зазору? ну в мене це небуває, часто перевіряю. ну гаразд, а в кого мозна придбати ці японські з хорошими сальниками, тай доброю ступицею?
вовчок
Повідомлень: 46
З нами з: 27 лютого 2009, 13:09
Ім'я: Володимир
Авто: Нива 2121
Звідки: Київ

Re: LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

Повідомлення вовчок »

svyn писав:але після броду,глибоких калюж,гарного болітця, а потім щей загрузнути з втопленими осями і там постояти 10-30-120хвилин :D (не завжди ж відомо скільки :D ) Ниву Тойоту Нісан та цілий список автомобілів потрібно обслуговувати якщо цього не робити то підшипникам плавно приходить капець повірте більш ніж 20ти літньому досвіду сервісу :shock:
Вірю! :D Мій досвід не такий великий, але щиро підтримую сказане. Проте ( ;) ), це зовсім не означає, що:
svyn писав:В ниві проблема не у втулці чи її відсутності а в неякісних сальниках і підшипниках!!!!
У Ниви проблема значно глибша :lol: : дуууже великі "допуски" на співвісність посадочних місць підшипників у поворотному кулаку, на діаметр шийок маточини, на посадку шліцового з'єднання в парі "граната"-маточина, а не тільки якість підшипників та сальників. Втулка, якраз, є самим бюджетним варіантом усунення майже всіх неґараздів. Затягнувши гайку великим моментом, ми позбавляємо вузол зайвих люфтів і зменшуємо наслідки ударних навантажень. Є машинки, що вже по 150 тисяч на звичайних підшипниках пройшли ;) .
svyn писав:Порада--- не витрачайте гроші на втулки купіть краще Японські або на крайняк Німецькі підшипники вони в продажі є і коштують не набагато дорожче від Китайських :D
До класних підшипників та сальників ще треба буде перебрати в магазині чи на базарі десятків зодва маточин, доки знайдеш пристойну :( ...

І навіть у цьому випадку вузол треба після кожного купання ревізувати :roll: . Принаймні так написано в карті ТО для Toyota TLC100... А якщо не купати машину, то вимагають змащувати підшипники маточини кожні 30 тис. км.

З повагою до Вас та Вашого досвіду, Володя.
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

Повідомлення Мuxajil »

мудрі технічні слова, на вазі мабудь нема такого технічного чоловіка як володя, та хлопців з ниви-сервісу. от таке западло завжди в нас, що мудрі люди займаються іншими справами, а не тими що про них знають геть усе. та пройде з десяток років, допоки ці технічні рішення дойдуть до виробника, але якшо вже дойшли, то там нема кому все з якістю виговити і зробити. тому і закордонні автомобілевиробники на багато випереджають нас.
вовчок
Повідомлень: 46
З нами з: 27 лютого 2009, 13:09
Ім'я: Володимир
Авто: Нива 2121
Звідки: Київ

Re: LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

Повідомлення вовчок »

Все далеко не так пафосно та складно :D . І на ВАЗі люди працюють, і професійних інженерів, з якими мені не рівнятись, вистачає...
Просто якщо в НИВІ переробити все як слід, то вона коштуватиме дорожче Сузука Джимні :cry: ... Та й з підприємницької точки зору: навіщо вкладатись в поліпшення, коли купують і так?
От і возимось самотужки із тими машинами, які нам по-кишені...
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

Повідомлення Мuxajil »

так, маєш рацію.
Аватар користувача
svyn
Повідомлень: 275
З нами з: 24 жовтня 2006, 18:25
Ім'я: Володимир
Авто: позашляховик
Звідки: lviv
Контактна інформація:

Re: LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

Повідомлення svyn »

2 вовчок Яка різниця з яким зусилям тиснути розпірну втулку :shock: якщо в підшипнику завтра буде пісок :D будеш післязавтра дотискати :?: :?: :?: чи якщо сильно затиснеш (втулку)то осі вирівнюються і шліцеві герметичні стають :?: :?: :?: (хоча дочого шліцева в Ниві до підшипників :shock: ) та можливо Вам видніше.
А 150тис км на одних підшипниках :o :o :o це не кожен легковик по паркету наїзджає :roll:
У нас мабуть різні уявлення про Off-road :roll:
Краще УАЗа тільки УАЗ від якого не залишилось нічого УАЗівського+380679106242 Чим краще підготовлений позашляховик-тим дальше йти за трактором(Довбуш Ю)
вовчок
Повідомлень: 46
З нами з: 27 лютого 2009, 13:09
Ім'я: Володимир
Авто: Нива 2121
Звідки: Київ

Re: LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

Повідомлення вовчок »

Яка різниця, чи стоять наші чи імпортні, "якщо в підшипнику пісок завтра буде"? ;)
А стосовно люфтів та зусилля затяжки... Треба спершу вияснити, що є причиною провороту внутрішньої обойми підшипника, і чи однакової ми про це думки. Тоді можна "полімізувати" далі :lol: . Я, наприклад, вважаю,що попадання піску має спричинити пошкодження робочих поверхонь обойм та роликів, гудіння, перегрів і, врешті, руйнування сепаратора та роликів. Тобто, при виході з ладу підшипника не має виходити з ладу цілий вузол...

Я не вважаю свою точку зору єдино правильною - просто намагаюсь її обґрунтувати.
А службова 2104 на рідних підшипниках вже 130 тис. бігає, а в іномарках взагалі не менше ніж по 200 тис. :roll:
Спартак
Повідомлень: 196
З нами з: 14 вересня 2007, 17:50
Ім'я: Виктор
Авто: ШевроНива
Звідки: LVIV

Re: LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

Повідомлення Спартак »

svyn писав:2 вовчок Яка різниця з яким зусилям тиснути розпірну втулку :shock: якщо в підшипнику завтра буде пісок :D будеш післязавтра дотискати :?: :?: :?: чи якщо сильно затиснеш (втулку)то осі вирівнюються і шліцеві герметичні стають :?: :?: :?: (хоча дочого шліцева в Ниві до підшипників :shock: ) та можливо Вам видніше.
А 150тис км на одних підшипниках :o :o :o це не кожен легковик по паркету наїзджає :roll:
У нас мабуть різні уявлення про Off-road :roll:
Купи ящик подшипников и не парся... :lol:
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

Повідомлення Мuxajil »

ящик підшибників, прикольна ідея :mrgreen: тож якшо вітя купить цей повний ящик підшибників, і ще плюс до них ящик ступиць, то миб їхали з пивом до нього міняти собі :mrgreen:. от цікаво чи в шеві-ниви підшибники такого самого розміру? ступичка інакша, бо шліц на кулак більший.
тепер вияснюєм чому провертає обойму, і чи в шниви така сама хвороба, а мож там втулка? вітя думаю нам відповісь або svyn
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

Повідомлення Мuxajil »

чому провертає, думаю на сам перед погані сальники, або старі, бо через нього йде вода, грязь, пісок з доріг зимових і підшибник начинає підклинювати, далі він шукає собі вільне місце шоб крутитись, і вибирає вн обойму, бо вона заходить в ступичку з легким постукуванням. тоді що, весь гріх на сальник? думаю я, що так. ти хоть японський втули підшибник, однаково проблема лишиться. ще треба купляти два ящика сальників :mrgreen:
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: LADA 4Х4 АБО ''РИСЬ''

Повідомлення Мuxajil »

взагалі про ступиці є відповідна тема на форумі, де вже обвоворюється це питання досить давно. перескочили в іншу тему, бо на рисі брондівці збираються ставити втулку. замісь того шоб дати третю опору роздатки, вони пересовують її трошки дозаду, мол довший проміжвал зменшить вібрацію. ну передок вроді від шниви ПР відірваний від мотора, і шрус кардани. от і все , а решту на замовлення, ліфт, арки, редуктора, обвіс, багажник і т д для джипера.
Відповісти