svyn писав:але після броду,глибоких калюж,гарного болітця, а потім щей загрузнути з втопленими осями і там постояти 10-30-120хвилин
(не завжди ж відомо скільки
) Ниву Тойоту Нісан та цілий список автомобілів потрібно обслуговувати якщо цього не робити то підшипникам плавно приходить капець повірте більш ніж 20ти літньому досвіду сервісу
Вірю!
Мій досвід не такий великий, але щиро підтримую сказане. Проте (
), це зовсім не означає, що:
svyn писав:В ниві проблема не у втулці чи її відсутності а в неякісних сальниках і підшипниках!!!!
У Ниви проблема значно глибша
: дуууже великі "допуски" на співвісність посадочних місць підшипників у поворотному кулаку, на діаметр шийок маточини, на посадку шліцового з'єднання в парі "граната"-маточина, а не тільки якість підшипників та сальників. Втулка, якраз, є самим
бюджетним варіантом усунення майже всіх неґараздів. Затягнувши гайку великим моментом, ми позбавляємо вузол зайвих люфтів і зменшуємо наслідки ударних навантажень. Є машинки, що вже по 150 тисяч на звичайних підшипниках пройшли
.
svyn писав:Порада--- не витрачайте гроші на втулки купіть краще Японські або на крайняк Німецькі підшипники вони в продажі є і коштують не набагато дорожче від Китайських
До класних підшипників та сальників ще треба буде перебрати в магазині чи на базарі десятків зодва маточин, доки знайдеш пристойну
...
І навіть у цьому випадку вузол треба після кожного купання ревізувати
. Принаймні так написано в карті ТО для Toyota TLC100... А якщо не купати машину, то вимагають змащувати підшипники маточини кожні 30 тис. км.
З повагою до Вас та Вашого досвіду, Володя.